Historik
Föregående · 6 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
Tarasov:
Tack för omtanken. Modo reser sig, det är då säkert det.
.. Fabriken & Hörnett, det vackraste vi sett. VI SKA TILLBAKA IGEN!..
Tack för omtanken. Modo reser sig, det är då säkert det.
.. Fabriken & Hörnett, det vackraste vi sett. VI SKA TILLBAKA IGEN!..
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
digitalbath:
Att som stolt Modoit behöva inse faktum att lag som Oskarshamn och Leksand rånar och indirekt degraderat oss till ett bottenlag i Allsvenskan utan att behöva spela om det är svårt att smälta. Klubbmärket och alla Modoiter förtjänar bättre. Jag hoppas det finns karma där ute som ger oss något att glädjas över snart, för så här får det inte fortsätta.
Samma tanke hos mig..
Att som stolt Modoit behöva inse faktum att lag som Oskarshamn och Leksand rånar och indirekt degraderat oss till ett bottenlag i Allsvenskan utan att behöva spela om det är svårt att smälta. Klubbmärket och alla Modoiter förtjänar bättre. Jag hoppas det finns karma där ute som ger oss något att glädjas över snart, för så här får det inte fortsätta.
Samma tanke hos mig..
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
Nä nu fixar jag varm choklad med riktig kakao, farinsocker & chili att trösta mig med.
MoDo Hockey > Sv: Vita hästen - Modo 2020-11-17
Jahapp. Bara att hoppas på att Corona fixar denna säsong. Vore minst genant om serien bara stängdes ner i år.
MoDo Hockey > Sv: Västervik - Modo 2020-11-15
Jag får erkänna att jag inte trodde på seger när det var 4 min. kvar, har sett laget backa hem & förlora förut. Men det var skönt att ha fel ikväll. Känns bra att åka på jobbet nu :-)
MoDo Hockey > Sv: Västervik - Modo 2020-11-15
Gavelo:
Mja, domarna känns ju lite instabila. Tar för inget/släpper annat
Mja, domarna känns ju lite instabila. Tar för inget/släpper annat
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Damlaget
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Sant. Och vi kommer dit, helt säkert. Jag tror många saknar att vara på plats & folk kommer på match när vi får göra det igen. Vi åker inte ner till div 1 no way.
Sant. Och vi kommer dit, helt säkert. Jag tror många saknar att vara på plats & folk kommer på match när vi får göra det igen. Vi åker inte ner till div 1 no way.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Modo Invasion Stå filmen..
Så jäkla vackert!
Jag står i klacken när jag är på match, saknar det så mycket (kom en tår när jag såg filmen). Känns länge sedan det var så mycket folk i arenan. Hoppas vi till slut är tillbaka igen.
.. Alfredshem, vackra Alfredshem - Vi ska tillbaka igen...
Modo Invasion Stå filmen..
Så jäkla vackert!
Jag står i klacken när jag är på match, saknar det så mycket (kom en tår när jag såg filmen). Känns länge sedan det var så mycket folk i arenan. Hoppas vi till slut är tillbaka igen.
.. Alfredshem, vackra Alfredshem - Vi ska tillbaka igen...
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Monno:
Jag skulle bli väldigt besviken om Ullmark spelar i löven..
Jag skulle bli väldigt besviken om Ullmark spelar i löven..
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Shitpåmfritt! Här snackar vi supporters. Modo berör...
Shitpåmfritt! Här snackar vi supporters. Modo berör...
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Majbrasan:
Håller med, fantastiskt roligt. Skrattade högt när jag såg filmen! Känns som allt är klart redan. Som sagt, rolig film. Jag behövde det här..
Håller med, fantastiskt roligt. Skrattade högt när jag såg filmen! Känns som allt är klart redan. Som sagt, rolig film. Jag behövde det här..
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2020-10-30
Steken84:
Kom just hem från jobbet. Alltså, har Modo spelat så energilöst hela matchen? Ser ju helt lamt ut??
Kom just hem från jobbet. Alltså, har Modo spelat så energilöst hela matchen? Ser ju helt lamt ut??
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
{8384}:
Märkligt va? Men jag kan gratta oss & götta mig i sötman av segern! Skön kväll på oss Modoiter.
Märkligt va? Men jag kan gratta oss & götta mig i sötman av segern! Skön kväll på oss Modoiter.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
RedNek:
Frågetecknen var citattecken när jag skrev dem. Telefonj*vel
Frågetecknen var citattecken när jag skrev dem. Telefonj*vel
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
?Så vi ger det 5-6 matcher till?
Klokt, vi supporters får ha lite tålamod samt stötta, inte bara klaga. Men det är bra att vi har synpunkter - betyder att vi bryr oss!
?Så vi ger det 5-6 matcher till?
Klokt, vi supporters får ha lite tålamod samt stötta, inte bara klaga. Men det är bra att vi har synpunkter - betyder att vi bryr oss!
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2020
RedNek:
Frågetecknen var citattecken när jag skickade dem. Hahaha
Frågetecknen var citattecken när jag skickade dem. Hahaha
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2020
{9105}:
?Enkelriktat finns det mycket av där nere.?
- Vi är alla enkeltiktade, oavsett lag vi håller på. Ska vara så ?
?Enkelriktat finns det mycket av där nere.?
- Vi är alla enkeltiktade, oavsett lag vi håller på. Ska vara så ?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Jag saknar inte orangea färgen. För mig är Modo Röd-Vit-Grön, Röd-Vit-Grön! Ni är laa-aa-aaget som jag håller på!
Jag saknar inte orangea färgen. För mig är Modo Röd-Vit-Grön, Röd-Vit-Grön! Ni är laa-aa-aaget som jag håller på!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen:
Staropramen, pilsnerkorv, lynnard på stereon. Har mekat igång en traktor från 50 talet ikväll som jag jobbat tillåfrån med i två år. Sweet, att den startade ikväll! Firar med pilsner/Skynnard..
Staropramen, pilsnerkorv, lynnard på stereon. Har mekat igång en traktor från 50 talet ikväll som jag jobbat tillåfrån med i två år. Sweet, att den startade ikväll! Firar med pilsner/Skynnard..
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Hej bröder! Loch Lomond i glaset, häggen blommar & koltrasten sjunger i skymningen..
Hej bröder! Loch Lomond i glaset, häggen blommar & koltrasten sjunger i skymningen..
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza:
Tanken att heja på ett annat lag finns inte. Om vi så skulle lira div. 3, var jag Modoit!
Tanken att heja på ett annat lag finns inte. Om vi så skulle lira div. 3, var jag Modoit!
+ 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
HAHAHAHAHAAAAAaasrrghhh, flämt-flämt.... är det sant?
Shit, den bilden jag fick... bad ass ekorren, hahahaaaa....
HAHAHAHAHAAAAAaasrrghhh, flämt-flämt.... är det sant?
Shit, den bilden jag fick... bad ass ekorren, hahahaaaa....
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Oj! Det var ord & inga visor... undrar hur laget (Modo, såklart) mådde i vinter... Såhär i efterhand känns det som BH blev dyr för oss, om vi tappade så mycket folk pga honom. Om det är så såklart.
Oj! Det var ord & inga visor... undrar hur laget (Modo, såklart) mådde i vinter... Såhär i efterhand känns det som BH blev dyr för oss, om vi tappade så mycket folk pga honom. Om det är så såklart.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Bad_Brett:
"Jag börjar helt ärligt undra om det finns medicinska orsaker till detta."
Jaadu, fan vet... Du skrev ett väldigt klokt & tänkvärt inlägg.
Kan faktiskt vara så som du säger. I så fall är denna soppa bara tragisk & det finns inget sensationsvärde i detta. Låt karln vara ifred.
Å andra sidan kan man läsa horoskopet & se att det stämmer med...
Fast jag inte tror på horoskop så kan jag tolka in saker som stämmer.
Det jag vill ha sagt, det är jättesvårt att tolka denna soppa.
Tids nog får vi nog veta.
"Jag börjar helt ärligt undra om det finns medicinska orsaker till detta."
Jaadu, fan vet... Du skrev ett väldigt klokt & tänkvärt inlägg.
Kan faktiskt vara så som du säger. I så fall är denna soppa bara tragisk & det finns inget sensationsvärde i detta. Låt karln vara ifred.
Å andra sidan kan man läsa horoskopet & se att det stämmer med...
Fast jag inte tror på horoskop så kan jag tolka in saker som stämmer.
Det jag vill ha sagt, det är jättesvårt att tolka denna soppa.
Tids nog får vi nog veta.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Gick över till whole lotta love med Led Zeppelin. Det där lord of.. förstår jag inte hahaha
Gick över till whole lotta love med Led Zeppelin. Det där lord of.. förstår jag inte hahaha
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
RedNek:
Så funkar inte helle citationstecken heller, hahaha.. jo jag har iPhone..
Så funkar inte helle citationstecken heller, hahaha.. jo jag har iPhone..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
RedNek:
Skickade en skratt-smiliey, verkade inte funka. Däremot funkar singelmalten. Är ?king in the castle? just nu. Lyssnar på Aerosmith!
Skickade en skratt-smiliey, verkade inte funka. Däremot funkar singelmalten. Är ?king in the castle? just nu. Lyssnar på Aerosmith!
Föregående · 6 · Nästa
Modotjejerna står å pratar på isen innan pucken släpps. Skrattar & skojar, så trevligt att se. Sportens bästa sida: glädje & gemenskap!