OnHockey.TV | Live hockey streams (KHL, NHL, Euro Hockey Tour, World Championship, Olympic Games)
Historik
Föregående · 14 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
NotAChipmunk: I villket fall "spar" nog klubben att gå ut med en spelare som typ kommer från den högre hyllan, "av rent taktiska skäl".
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Riktigt kul, nu är vi igång! Läge att kolla in det finska slutspelet från och med nu. Go SaiPa go!
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Gulligull och plastfolie verkar vara Timrå IK:s melodi.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Läser att Joey Laleggia lägger upp grickorna på hyllan. Det skönaste med hela den biten är att han fanns med i det Timrålag som i Playout säsongen 2021-22 förnedrade samma DIF som han nu lämnar.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Dyra och ogynnsamma kontraktsförlängningar och hela den biten.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
jk: Säsongen som ledde tiil att Wedin fick chansen i NHL/Chicago (2018-19) gjorde han inte heller en hel säsong (32 matcher, 14+13) men den sjukt höga nivå han nådde i spelet minns jag var en ren njutning att beskåda. Han var i regel helt dominant i det offensiva spelet och belönades också med spel i Tre Kronor (12 matcher, 1+3).
Anton Wedin har inte gjort en enda full säsong under hela sin seniorkarriär.
Anton Wedin har inte gjort en enda full säsong under hela sin seniorkarriär.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Timrå IK gick ju plus den här säsongen, så här och nu är det ingen ko på isen ;)
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
JoJo2613: Vad är det i hela situtionen som alla andra förutom du ser hur tydligt som helst? Det är helt glasklart att tacklingen tar rakt i huvudet. Som om det inte redan var nog hoppar han in tacklingen. 4 matcher är riktigt billigt för en så pass allvarlig förseelse.
Må hända ej avsiktligt menat om man nu vill killgissa men nu är detta ändå vad vi ser.
Må hända ej avsiktligt menat om man nu vill killgissa men nu är detta ändå vad vi ser.
+ 15
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Jag älskade USA och bl.a Kieth Tkatchuk under World Cup 96 då man spöade Kanada i finalen.
Men det tenderar allt att bli rätt löjligt hur det fortsätter heeela tiden?!
Men det tenderar allt att bli rätt löjligt hur det fortsätter heeela tiden?!
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74: Men nån borde väl vara villig att dra in tänderna på alla män i Tkatchukfamiljen? Käften går hela jävla tiden och jag är så vansinnigt trött på att ta del av all skit som kommer ut!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Eddie Genborg i sin AHL-debut. Eddie med tröja #55. Ett klassiskt NHL-tröjnummer ;)
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Ante Karlsson visar att det bästa han vet är ägg. Nu tillbaka i LHC.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby: LP´n släpptes ut 1987, inget annat ;)
Men inspelningen, eller själva konserten, ägde rum 1981 i Cleveland, Ohio, den 11 maj 1981.
Rhoads kraschade olyckligt med sitt flygplan den 19 mars 1982.
Men inspelningen, eller själva konserten, ägde rum 1981 i Cleveland, Ohio, den 11 maj 1981.
Rhoads kraschade olyckligt med sitt flygplan den 19 mars 1982.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Tributeplattan till Randy Rhoads från 1981 tycker jag är Ozzys i särklass bästa livealbum.
R.I.P 😢❤️
R.I.P 😢❤️
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Hockeydynamit97: Det bästa med match 6, förutom Diddes dykpass som leder till omställningen som... ja, and the rest is history.. är förstås "experten" i TV-studion för kvällen Arto Blomsten. Utan att säga det rakt ut så, ja, han målar väl upp Timrå som rätt å slätt chanslösa att kunna vinna matchen, än mindre vända hela matchserien.
Okej, time to fucking wake up, Artoo!
Okej, time to fucking wake up, Artoo!
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Att Timrå IK fortsätter misslyckas med sina juniorer är inget att hymla om. En rakt av tragisk utveckling som klubben verkligen behöver hitta en väg att få stopp på.
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Åldern tar väl ut sin rätt även om det handlar om kanske hjältarnas hjälte i actionvärlden. Den allra första film med "Chucken" jag såg var Mission in action 1 från 1984, på en bussresa till Finland med Timrå IK´s ungdomslag.
När ordet episkt inte på långa vägar räcker till.
När ordet episkt inte på långa vägar räcker till.
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Marodören: Timrå hade ändå vunnit Hockeyallsvenskan på ett dominant den här säsongen. Vi sopade banan med Leksand och vann i tre raka matcher i den hockeyallsvenska finalen. Kanske spelar detta in i hur man väljer att ranka lagen?
Sen håller jag försås med om att den finalserien sticker ut bland alla andra som den vassaste prestationen av något annat lag att komma tillbaka och vinna tre raka måstematcher från att mer eller mindre varit helt uträknade. Men bye-bye KHK, er såg vi aldrig mer på den här nivån igen.
Sen håller jag försås med om att den finalserien sticker ut bland alla andra som den vassaste prestationen av något annat lag att komma tillbaka och vinna tre raka måstematcher från att mer eller mindre varit helt uträknade. Men bye-bye KHK, er såg vi aldrig mer på den här nivån igen.
+ 2
Föregående · 14 · Nästa
