1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1954688

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Tikkare: Nja...Jag är inte så säker jag...

Ska vara att halva laget återvänder från skadelistan innan kvalet då som gör att det kanske finns en chans.

Men då har dom knappt spelat tillsammans på en månad. Och med tanke på vårt spel under säsongen. Och med tanke på målvaktsspelet under säsongen. Och med tanke på att försvarsspelet har lyst med sin frånvaro ungefär 95% av säsongen... Näe, jag kan liksom inte se att vi ska klara av det. Ska till en smärre bragd.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
vad ska vi göra då?
måste ju ha fullt lag..
in med juniorer

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.