| 1 | L. Capirossi | Ducati | | 2:01.731 | |||
| 2 | S. Gibernau | Honda | | 2:01.867 | |||
| 3 | J. Hopkins | Suzuki | | 2:02.017 | |||
| 4 | S. Nakano | Kawasaki | | 2:02.178 | |||
| 5 | K. Roberts | Suzuki | | 2:02.215 | |||
| 6 | N. Hayden | Honda | | 2:02.377 | |||
| 7 | V. Rossi | Yamaha | | 2:02.412 | |||
| 8 | C. Checa | Ducati | | 2:02.419 | |||
| 9 | M. Melandri | Honda | | 2:02.660 | |||
| 10 | C. Edwards | Yamaha | | 2:02.805 | |||
| 11 | A. Barros | Honda | | 2:03.013 | |||
| 12 | M. Biaggi | Honda | | 2:03.210 | |||
| 13 | O. Jacque | Kawasaki | | 2:03.364 | |||
| 14 | A. Elias | Yamaha | | 2:03.397 | |||
| 15 | M. Tamada | Honda | | 2:03.974 | |||
| 16 | R. Xaus | Yamaha | | 2:04.010 | |||
| 17 | R. Rolfo | Ducati | | 2:05.092 | |||
| 18 | S. Byrne | Honda | | 2:06.493 | |||
| 19 | F. Battaini | Blata | | 2:07.492 | |||
| 20 | J. Ellison | Blata | | 2:08.352 |
Historik
Föregående · 210 · Nästa
Motor > Sv: Marlboro Malaysian Motrocycle Grand Prix
MotoGP
Motor > Sv: Marlboro Malaysian Motrocycle Grand Prix
250cc
| 1 | H. Aoyama | Honda | 2:07.860 | ||||
| 2 | D. Pedrosa | Honda | 2:07.941 | ||||
| 3 | A. De Angelis | Aprilia | 2:08.195 | ||||
| 4 | C. Stoner | Aprilia | 2:08.265 | ||||
| 5 | S. Porto | Aprilia | 2:08.436 | ||||
| 6 | A. Dovizioso | Honda | 2:08.563 | ||||
| 7 | R. De Puniet | Aprilia | 2:08.762 | ||||
| 8 | H. Barberá | Honda | 2:09.552 | ||||
| 9 | S. Guintoli | Aprilia | 2:09.891 | ||||
| 10 | S. Corsi | Aprilia | 2:09.998 | ||||
| 11 | A. Ballerini | Aprilia | 2:10.039 | ||||
| 12 | A. Debon | Honda | 2:10.130 | ||||
| 13 | J. Smrz | Honda | 2:10.164 | ||||
| 14 | R. Locatelli | Aprilia | 2:10.212 | ||||
| 15 | D. Heidolf | Honda | 2:10.279 | ||||
| 16 | R. Rous | Honda | 2:10.304 | ||||
| 17 | A. West | KTM | 2:10.330 | ||||
| 18 | Y. Takahashi | Honda | 2:10.448 | ||||
| 19 | A. Baldolini | Aprilia | 2:10.808 | ||||
| 20 | C. Davies | Aprilia | 2:10.858 | ||||
| 21 | M. Giansanti | Aprilia | 2:10.888 | ||||
| 22 | S. Jenkner | Aprilia | 2:11.323 | ||||
| 23 | T. Sekiguchi | Aprilia | 2:11.825 | ||||
| 24 | M. Cardenas | Aprilia | 2:12.195 | ||||
| 25 | E. Nigon | Wildcard | 2:12.369 | ||||
| 26 | M. Gines | Wildcard | 2:12.509 | ||||
| 27 | A. Vincent | Fantic | 2:13.139 | ||||
| 28 | N. Cajback | Yamaha | 2:15.560 |
Motor > Sv: Marlboro Malaysian Motrocycle Grand Prix
Kvalresultat:
125cc
125cc
| 1 | T. Luthi | Honda | 2:14.546 | ||||
| 2 | M. Pasini | Aprilia | 2:14.837 | ||||
| 3 | G. Talmacsi | KTM | 2:14.903 | ||||
| 4 | M. Kallio | KTM | 2:14.964 | ||||
| 5 | M. Simoncelli | Aprilia | 2:15.047 | ||||
| 6 | L. Pesek | Derbi | 2:15.187 | ||||
| 7 | M. Poggiali | Gilera | 2:15.257 | ||||
| 8 | J. Simon | KTM | 2:15.326 | ||||
| 9 | H. Faubel | Aprilia | 2:15.343 | ||||
| 10 | M. Di Meglio | Honda | 2:15.349 | ||||
| 11 | T. Koyama | Honda | 2:15.594 | ||||
| 12 | J. Olive | Aprilia | 2:15.635 | ||||
| 13 | F. Lai | Honda | 2:15.750 | ||||
| 14 | A. Espargaro | Honda | 2:15.833 | ||||
| 15 | A. Masbou | Honda | 2:15.864 |
MoDo Hockey > Sv: J-20
Frisco: Nu bidde det fel väl...
Man får INTE skjuta ut pucken på läktaren i egen zon ÄVEN OM det inte är med flit. I de andra zonerna för man göra det fast inte med flit.
Man får INTE skjuta ut pucken på läktaren i egen zon ÄVEN OM det inte är med flit. I de andra zonerna för man göra det fast inte med flit.
MoDo Hockey > Sv: J-20
Frisco: Tackar! Kom precis på att den sidan fanns ju. Det var länge sen man var in där är min dåliga ursäkt.
MoDo Hockey > Sv: J-20
Frisco: Vilka spelar dom emot. Juniorsidan på åffisiella är nere annars skulle jag ha kollat själv.
Svenska Hockeyligan > Sv: Nya regeln mot spelförstörelse
Nu backar förbundet om den nya Kalle Anka-regeln.
[url=www.hockeyligan.se/nyheter.php?nid=6687]Regel justeras innan premiären[/url]
[url=www.hockeyligan.se/nyheter.php?nid=6687]Regel justeras innan premiären[/url]
Café > Sv: Roliga länkar
[url=www.komotv.com/stories/39384.htm]Ytterligare bevis till att tjejer kör bättre än höns[/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
NR_9: Det har ju kommit lite annat emellan i denna tråd men kollar du om nån av Alisandalis bilder duger eller?
Café > Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Äh, det luktar mest avundsjuka från Kronbloms och Westerlinds håll. Det är väl som så att är man inte bra på en sak så gnäller man på det istället.
MoDo Hockey > Sv: Tommy Salo
Paddan: Inte nog med uttalsproblem. Nån måste ju gå ut och värma den innan alla andra kommer.
Café > Sv: Hitta bilden!
NR_9: Inte fan blev man mindre hungrig av den men det är godkänt.
Den [url=www.samlaren.org/foto/kantareller.jpg]här bilden[/url] är snäppet värre svampmässigt dock. Man riktigt känner lukten av dom.
Den [url=www.samlaren.org/foto/kantareller.jpg]här bilden[/url] är snäppet värre svampmässigt dock. Man riktigt känner lukten av dom.
Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Då jag är hungrig som få så vill jag se en stekpanna med kantareller. Dom skulle nämligen ha passat utmärkt till den Entrecote jag skulle lagat idag OM jag inte glömt att ta fram köttet ur frysen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Fråge tecknet vid nya loggorna gällde nog OM de bara var för TV-pucken eller om dom är MoDo´s ordinarie isreklam. Så inget polarn & pyret alltså.
Nej inget matchprogram men platsen borde man ju kunna märka ut. Jag står ju i princip på samma plats varje match ändå.
Nej inget matchprogram men platsen borde man ju kunna märka ut. Jag står ju i princip på samma plats varje match ändå.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Jag var förbi kansliet och hämtade mitt ståplatskort, ja ni läste ståplatskort, tro om jag blev glad att slippa biljettenbunten. Då Monica såg min förundran/glädje förtällde hon att alla VIP-kort är just kort medans Seriekorten är biljetter.
Marie Lehmann gjorde spelarintervjuer på några bänkar vid Fotbollsplanen. Först med Timander (som kom i sin osnygga folkvagnsbusspickis) och sedan med Svartvadet. Troligen är det väl inslag för helgens TV-pucksändningar. Om ni tittar nog då Timmy.intervjun sänds så kanske ni ser mig passera bakom i bil (vit Honda). Det hade även kluddats nya (?) reklamlogos på isen, LG och RBK Sports och TV-pucken-loggan i mitten, samt att dom höll på att klistra sargreklam vid utv.båsen.
Marie Lehmann gjorde spelarintervjuer på några bänkar vid Fotbollsplanen. Först med Timander (som kom i sin osnygga folkvagnsbusspickis) och sedan med Svartvadet. Troligen är det väl inslag för helgens TV-pucksändningar. Om ni tittar nog då Timmy.intervjun sänds så kanske ni ser mig passera bakom i bil (vit Honda). Det hade även kluddats nya (?) reklamlogos på isen, LG och RBK Sports och TV-pucken-loggan i mitten, samt att dom höll på att klistra sargreklam vid utv.båsen.
Café > Sv: Roliga länkar
[url=www.pureesoiree.be/forum/topic.do?id=70605]Och årets vinnare i klagobrevs-kategorin är...[/url]
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Jaså du vindflöjlar lite... Iofs föredrar jag nog hemmastället också men båda ställen är riktigt snygga.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Annat reportage om [url=svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/player.jsp?d=35133&a=454976]Timrå och Modos nya förutsättningar [/url]
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Dom brukar vara snabba att lägga ut senaste sändningen på nätet.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Matchbilder utlovas i Mittnytts sändning efter sporten (22.15).
Motor > Sv: Marlboro Malaysian Motrocycle Grand Prix
Några nyheter inför Sepang:
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9330/sport_lng0_spo39_evt9330_sto768169.shtml]Lorenzo avtängd ett lopp för kraschen med De Angelis[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9330/sport_lng0_spo39_evt9330_sto766909.shtml]Shane 'Shakey' Byrne tar kamelen till Malaysia[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9330/sport_lng0_spo39_evt9330_sto768600.shtml]OJ tar Hoffmans plats på Kawan. Minns hur det gick i Shanghai[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9330/sport_lng0_spo39_evt9330_sto768554.shtml]Luthi tveksam för Sepang[/url] Han har ont i en axel och båda anklarna efter kraschen och påkörningen på Motegi.
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9330/sport_lng0_spo39_evt9330_sto768738.shtml]Melandri kör inte på fredagen[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9330/sport_lng0_spo39_evt9330_sto768744.shtml]Rossi kan med en 4:e plats eller bättre ta hem 5:e VM-titeln i kungaklassen.[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9330/sport_lng0_spo39_evt9330_sto768169.shtml]Lorenzo avtängd ett lopp för kraschen med De Angelis[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9330/sport_lng0_spo39_evt9330_sto766909.shtml]Shane 'Shakey' Byrne tar kamelen till Malaysia[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9330/sport_lng0_spo39_evt9330_sto768600.shtml]OJ tar Hoffmans plats på Kawan. Minns hur det gick i Shanghai[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9330/sport_lng0_spo39_evt9330_sto768554.shtml]Luthi tveksam för Sepang[/url] Han har ont i en axel och båda anklarna efter kraschen och påkörningen på Motegi.
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9330/sport_lng0_spo39_evt9330_sto768738.shtml]Melandri kör inte på fredagen[/url]
[url=www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9330/sport_lng0_spo39_evt9330_sto768744.shtml]Rossi kan med en 4:e plats eller bättre ta hem 5:e VM-titeln i kungaklassen.[/url]
Motor > Sv: Marlboro Malaysian Motrocycle Grand Prix
Lördag:
Söndag:
Tidiga mornar igen men lite bättre än förra helgen.
TV-tider Eurosport
Fredag:
TV-tider Eurosport
Fredag:
| 08:00 |
| ||
| 09:15 |
|
Lördag:
| 07:15 |
| ||
| 08:00 |
|
Söndag:
| 05:45 |
| ||
| 07:15 |
| ||
| 08:45 |
|
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Jag har inget flyt idag så jag säger att vi kommer topp 12.
Motor > Marlboro Malaysian Motrocycle Grand Prix
[url=www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,702241,00.html]Kristina Kappelin hyllar Valentino Rossi i sin krönika.[/url]
Motor > Rickardsson lägger av – nästa år.
[url=www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,702845,00.html]Kungen slutar. (aft)[/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Jag kunde inte somna så jag knäppte in mig hit igen och se, abolitionen är i full gång.
Då vill jag se en känd hockeyspelare från Nynäshamn då den orten varit på tapeten härinne i caféet.
Då vill jag se en känd hockeyspelare från Nynäshamn då den orten varit på tapeten härinne i caféet.
Dragan 2k: Vassego!
Helg Ernest: En 64½:a står sig rätt bra dom med. Och 65:ans Fastback likaså och den är ju snyggare.
Sov gott!
Sov gott!
Café > Sv: Universums uppkomst
westerlind: Om du passerar just det bolaget så kan du där, och endast där, köpa 3 sorters öl med balla (lokala) namn. Bedarö Bitter, Landsorts Lager och Indianviken Pale Ale. Dom tillverkar flera sorter men dom säljs bara på lokal.
Lagern var sisådär och jag är ingen fan av Bitter & Ale. Men brorsan diggar dom.
Lagern var sisådär och jag är ingen fan av Bitter & Ale. Men brorsan diggar dom.
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Här är en sida med alla Mustanger av 69/70-tals modellår.
[url=bradbarnett.net/mustangs/timeline/69-70/69/]The Mustang Source[/url]
Studera väl och begrunda sedan din hädelse. Hur skall jag kunna somna efter ett sånt här blafemiskt betende.
[url=bradbarnett.net/mustangs/timeline/69-70/69/]The Mustang Source[/url]
Studera väl och begrunda sedan din hädelse. Hur skall jag kunna somna efter ett sånt här blafemiskt betende.
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team & Frella: Ingen ordning alls. Det där är ju som om man skulle önska en Volvo 164E och man godkänner en 144 GL. Och jag som trodde att du Dream Team hade lite koll åtminstone.
[url=www.carmemories.com/cgi-bin/viewzoom.cgi?image=3693]Här är en Shelby GT 500 -69.[/url] Notera bla avsaknaden av scoop på huven som är Boss:ens kännetecken. Sen lackar INGEN en GT500 lila.
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Jag ser en lila Boss Mustang 429. Ingen Shelby så vitt jag kan förtälla
Café > Sv: Universums uppkomst
westerlind: Där borta brukar jag sällan vara. Det blir oftast bara Hamnen, torget (bolaget, apotek och ett fint kondis) och Kvantum. Men det är en fin sommarstad om/när man rör sig utanför de "ordinarie" målen. Men den är tämligen död om vintern säger dom.
Det där med Kavntum och intressanta kroppar kan jag hålla med om på mitt sätt sett. Bankomaten duger men Marlboro suger. :-)
Det där med Kavntum och intressanta kroppar kan jag hålla med om på mitt sätt sett. Bankomaten duger men Marlboro suger. :-)
MoDo Hockey > Sv: Arenan klar?
Poffa: Kamilla är tydligen för snål för att vara "plussare" numer så därför bad hon mig att lägga in denna bild.
Café > Sv: Universums uppkomst
westerlind: Vilken butik var du på? Vi hamnar oftast på Ica Kvantum och där finns det många fina tjejer (och säkert killar med) som jag inte skulle förknippa med dylika samtal. Men då är ju jag oftast där på sommaren med en massa feriearbetare. Och på koopra i centrum är inte mejeridisken nära läsken.
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Se på f-n. Men då håller min semester-ursäkt i alla fall.
Fick du se den bil jag önskar mig så måste det ju vara hur enkelt som helst att fixa min önskning så att detta kan fortsätta.
Fick du se den bil jag önskar mig så måste det ju vara hur enkelt som helst att fixa min önskning så att detta kan fortsätta.
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Är det? Åh fan! Kan det ha varit under min bredbandexil i somras för då hängde jag inte med så bra?
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Eddie körde som alla TV/Film-deckare omkring i en cool bil. Vaddå, är inte en Ford Cortina (Taunus) Mk3 Estate med vinyltak från slutet av 70-talet coolt?
Nåväl för att fortsätta min tanketråd så leder detta mig till att se en Ford Torino från en annan känd TV-deckarserie.
Nåväl för att fortsätta min tanketråd så leder detta mig till att se en Ford Torino från en annan känd TV-deckarserie.
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Eddie Shoestring välkänd för oss lite äldre i allafall.
[bild]www.firstpersonquiz.com/jpgs/theme_shoestring.JPG[/bild]
[bild]www.firstpersonquiz.com/jpgs/theme_shoestring.JPG[/bild]
MoDo Hockey > Sv: Hockey
Samma diskussion fast i annan tråd:
Poffa: Inslaget efter var väl bland det fjantigaste men sett på ett tag. Och inte berodde det på Kristoffer Ottosons glasögon. Att spelarna skulle vara så stressade att man skulle tycka synd om dom för att några till och med behövde sömnpiller för att kunna slappna av ordentligt.
Frölunda verkar iofs ha tänkt till och skall flyga chartrat flygplan till väldigt många bortamatcher (i princip alla utom HV & FBK om jag fattat rätt) för att dom just skall kunna vila i hemmamiljö istället för på ett Statshotell nånstans.
Poffa: Inslaget efter var väl bland det fjantigaste men sett på ett tag. Och inte berodde det på Kristoffer Ottosons glasögon. Att spelarna skulle vara så stressade att man skulle tycka synd om dom för att några till och med behövde sömnpiller för att kunna slappna av ordentligt.
Frölunda verkar iofs ha tänkt till och skall flyga chartrat flygplan till väldigt många bortamatcher (i princip alla utom HV & FBK om jag fattat rätt) för att dom just skall kunna vila i hemmamiljö istället för på ett Statshotell nånstans.
Föregående · 210 · Nästa