Historik
Föregående · 219 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Jag skall in till fröjsmästaren först. Sen får man nog ta det onda med det goda och åka dit.
Café > Sv: Hitta bilden!
AD: Fy Farao! Det var en klurig lösning. Önska!
Det var såna här [url=www.peninsularcasket.com/ac.htm]motivlackade likkistor[/url] jag tänkte på dock.
Det var såna här [url=www.peninsularcasket.com/ac.htm]motivlackade likkistor[/url] jag tänkte på dock.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Håll käften. Jag har 30 grader i min lägenhet. Toaletten bara 26 iofs så jag funderar på att flytta in dator/tv/säng dit men det får nog inte plats.
Sen är det ju det där med vatten och elektronik.
Sen är det ju det där med vatten och elektronik.
Café > Sv: Hitta bilden!
AD: Hade han inte varit skadad så kanske...
[bild]www.brown.edu/Administration/George_Street_Journal/vol26/images/reeve02.jpg[/bild]
[bild]www.brown.edu/Administration/George_Street_Journal/vol26/images/reeve02.jpg[/bild]
Café > Sv: Hitta bilden!
NR_9: En motivlackad kista. En sån man begraverfolk i alltså. Helst med nån slags militäriskt motiv tack.
Café > Sv: Hitta bilden!
NR_9: Är bilden stor nog?
[url=www.bk-sportsmag.se/tidningen/2003/10/bilder/mariusz_pudzianowski.jpg]Mariusz Pudzinaowski är stor nog i alla fall[/url]
[url=www.bk-sportsmag.se/tidningen/2003/10/bilder/mariusz_pudzianowski.jpg]Mariusz Pudzinaowski är stor nog i alla fall[/url]
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Det var kanske den salladen Poffas teliamänniska åt dårå om ni inte käkade den?!?!
Motor > Sv: Red Bull U.S Grand Prix
Paddan: Ja det var ju inte det händelserikaste racet i historien men banan är så ball att racet blir bra ändå.
Edwards omkörning på Rossi in i "corkscrew" är så läcker. Sen när dom fjädrar ut/lättar både fram och bak över krönet med nedlägg är ju bättre än brohoppet på Isle of Man.
Edwards omkörning på Rossi in i "corkscrew" är så läcker. Sen när dom fjädrar ut/lättar både fram och bak över krönet med nedlägg är ju bättre än brohoppet på Isle of Man.
Motor > Sv: Red Bull U.S Grand Prix
Paddan: Ditt solsting hade mer sting än mitt tydligen. Jag bugar och bockar.
Hayden leder från start till mål. Edwards körde om Rossi mitt i racet och Rossi hängde enkelt på till, sitt sämsta resultat för säsongen, en skämmig 3:e plats.
Biaggi 4:a, Sete, 5:a. Barros & Melandri kraschade (trol tillsammans) i samma kurva på nåt av de första varven.
Hayden leder från start till mål. Edwards körde om Rossi mitt i racet och Rossi hängde enkelt på till, sitt sämsta resultat för säsongen, en skämmig 3:e plats.
Biaggi 4:a, Sete, 5:a. Barros & Melandri kraschade (trol tillsammans) i samma kurva på nåt av de första varven.
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Vistt var det Gevalia-Jesus jag tänkte på. När han hade den loo(c)ken så sprang han in i en sten/betongpelare under en musikvideo-inspelning. Hilariöst roligt.
Önska!
Önska!
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Jodu, jag tror faktiskt att bilden enbart gjorde att det blev svalare i min lägenhet.
Jag vill se en Gävle-bo med tejp i pannan.
Jag vill se en Gävle-bo med tejp i pannan.
Motor > Sv: 2005 Formula 1™ Fosters British Grand Prix
Imponerande av topptrion Montoya, Alonso och Kimi.
Kimi 3:a trots att han låg bakom Trulli & MS (för) länge i början av loppet. Hade dock lite flyt att Fisichella motorstoppade vid sista depåstopet. Visade dock sin speed genom att sätta loppet snabbaste varv på sista varvet.
Alonso gjorde ingen pangstart såsom Montoya gjorde och JPM vågade riskera lite mer än Alonso och kunde ta täten efter några kurvor. Sen var det aldrig riktigt nära. Alonso sa på presskonferensen att dom pratade om att byta strategi men dom trodde att en längre mellanstint skulle kunna få upp Alonso i täten igen men lite trafik på varven innan sista stoppet spoilerade detta.
JPM kom som skjuten ur en kanon i starten och gick bredvid Alonso genom det första kurvorna. Tog det sedan lite "lugnt" på 1:a stinten pga överstyrning men efter stoppet så var det lugnt.
Kimi 3:a trots att han låg bakom Trulli & MS (för) länge i början av loppet. Hade dock lite flyt att Fisichella motorstoppade vid sista depåstopet. Visade dock sin speed genom att sätta loppet snabbaste varv på sista varvet.
Alonso gjorde ingen pangstart såsom Montoya gjorde och JPM vågade riskera lite mer än Alonso och kunde ta täten efter några kurvor. Sen var det aldrig riktigt nära. Alonso sa på presskonferensen att dom pratade om att byta strategi men dom trodde att en längre mellanstint skulle kunna få upp Alonso i täten igen men lite trafik på varven innan sista stoppet spoilerade detta.
JPM kom som skjuten ur en kanon i starten och gick bredvid Alonso genom det första kurvorna. Tog det sedan lite "lugnt" på 1:a stinten pga överstyrning men efter stoppet så var det lugnt.
Motor > Sv: Red Bull U.S Grand Prix
Kan inte låta bli utan måste länka Yamahas nya gamla klassiska färgschema på hojen, skinnställ, teampersonal, bussar, ja rubb och stubb. Man kan ju hoppas dom behåller det så här.
[url=images.motogp.com/multimedia2/361/361422_96816.jpg]Yamaha i klassiskt gul/vitt/svart. Så j-a snyggt...[/url]
Resultattippning
1. Hayden
2. Barros
3. Biaggi
Om Rossi kör för seger som han brukar så nollar han. Safe:ar han (som han inte behöver göra för titeln skull) när han ser de andra dra ifrån så kommer han 6:a.
[url=images.motogp.com/multimedia2/361/361422_96816.jpg]Yamaha i klassiskt gul/vitt/svart. Så j-a snyggt...[/url]
Resultattippning
1. Hayden
2. Barros
3. Biaggi
Om Rossi kör för seger som han brukar så nollar han. Safe:ar han (som han inte behöver göra för titeln skull) när han ser de andra dra ifrån så kommer han 6:a.
Motor > Sv: Red Bull U.S Grand Prix
Nicky Hayden visade familjen och publiken att han trivs på hemmaplan. Även Edwards och Hopkins var med i täten länge men höll inte hela vägen. Roosi körde ETT snabbt varav men var annars rätt blek mot vad man är van. Barros låg hela tiden precis bakom jänkarna men var snabb emot slutet av kvalet och lyckades på sista klämma in sig i 1:a led.
Rossi gjorde ett snabbt varv på sina kvaldäck medans Hayden, Barros och Hopper (ev nån fler) såg ut att kunna klara 2 efter att ha cruisat ett varv efter det första snabba?!?! Melandri och Sete verkar inet komma överens med banan på 11:e & 13:e plats.
Kvalificering MotoGP
Rossi gjorde ett snabbt varv på sina kvaldäck medans Hayden, Barros och Hopper (ev nån fler) såg ut att kunna klara 2 efter att ha cruisat ett varv efter det första snabba?!?! Melandri och Sete verkar inet komma överens med banan på 11:e & 13:e plats.
Kvalificering MotoGP
| 1 | N. Hayden | Honda | | 1:22.670 | |||||
| 2 | V. Rossi | Yamaha | | 1:23.024 | |||||
| 3 | A. Barros | Honda | | 1:23.312 | |||||
| 4 | T. Bayliss | Honda | | 1:23.358 | |||||
| 5 | C. Edwards | Yamaha | | 1:23.469 | |||||
| 6 | J. Hopkins | Suzuki | | 1:23.493 | |||||
| 7 | M. Biaggi | Honda | | 1:23.596 | |||||
| 8 | C. Checa | Ducati | | 1:23.597 | |||||
| 9 | M. Tamada | Honda | | 1:23.750 | |||||
| 10 | S. Nakano | Kawasaki | | 1:23.799 | |||||
| 11 | M. Melandri | Honda | | 1:23.905 | |||||
| 12 | K. Roberts | Suzuki | | 1:24.011 | |||||
| 13 | S. Gibernau | Honda | | 1:24.145 | |||||
| 14 | L. Capirossi | Ducati | | 1:24.257 | |||||
| 15 | A. Hofmann | Kawasaki | | 1:24.480 | |||||
| 16 | R. Xaus | Yamaha | | 1:24.741 | |||||
| 17 | A. Elias | Yamaha | | 1:25.462 | |||||
| 18 | R. Rolfo | Ducati | | 1:25.881 | |||||
| 19 | S. Byrne | KTM | | 1:25.937 | |||||
| 20 | J. Ellison | Blata | | 1:26.800 | |||||
| 21 | F. Battaini | Blata | | 1:28.435 | |||||
Bridgestone Dunlop Michelin | |||||||||
Motor > Sv: Red Bull U.S Grand Prix
Självklart har Hopkins och Xaus kört banan tidigare dom med. Även dom på Superbike:ar. Xaus är faktiskt den i startfältet som vunnit här senast.
Motor > Red Bull U.S Grand Prix
GP-cirkusen är efter 11år tillbaka på Laguna Seca, Monterey Californien.
Denna spektakulära och topografiskt varierade bana har ansetts lite för farlig men nu när GP vill vinna tillbaka lite av den amerikanska marknaden så har dom gjort om den så den duger. Dock återstår det mycket innan man kan jämföra med de "vanliga" banorna man kör.
Tyvärr är det "bara" MotoGP-klassen som man flugit över då 2-taktarna i 125 & 250 inte klarar Californiens hårda avgaskrav. Men det är ändå helt slutsålt över hela helgen sen länge. AMA Superbike och ett antal andra klasser kör dock samtidigt.
Självklart dominerades de första träningarna av de som kört där förut. Jänkarna Hayden, Roberts och Edwards och ozzien Bayliss har kört Superbike här och bara Barros och Biaggi har kört GP här tidigare.
Denna spektakulära och topografiskt varierade bana har ansetts lite för farlig men nu när GP vill vinna tillbaka lite av den amerikanska marknaden så har dom gjort om den så den duger. Dock återstår det mycket innan man kan jämföra med de "vanliga" banorna man kör.
Tyvärr är det "bara" MotoGP-klassen som man flugit över då 2-taktarna i 125 & 250 inte klarar Californiens hårda avgaskrav. Men det är ändå helt slutsålt över hela helgen sen länge. AMA Superbike och ett antal andra klasser kör dock samtidigt.
Självklart dominerades de första träningarna av de som kört där förut. Jänkarna Hayden, Roberts och Edwards och ozzien Bayliss har kört Superbike här och bara Barros och Biaggi har kört GP här tidigare.
Café > Sv: Hitta bilden!
DIForever: Dags att defibrillera igång denna tråden igen.
Jag hoppas att BJ var rätt. ÖNSKA!
Jag hoppas att BJ var rätt. ÖNSKA!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander: Ja Konserten var inte fel. Tänk ändå på vilka låtar dom INTE lirade.
Mest saknad från mig. 2 Minutes To Midnight & Fear of the Dark.
Mest saknad från mig. 2 Minutes To Midnight & Fear of the Dark.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team: Det borde väl en hårdrockare kunna lista ut...
Det blev väl lite stressigt där. Ville ju inte att Knas skulle missa nåt. Fast det gör hon ju redan där hon sitter och protokollar.
Det blev väl lite stressigt där. Ville ju inte att Knas skulle missa nåt. Fast det gör hon ju redan där hon sitter och protokollar.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Hitta en tv och slå TV2 dårå... Lite Maiden till det hela är väl inte fel...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Satt och bläddrade SVT Text och satte nästan ölen i vrångstrupen. Jag hann bara se rubriken innan flersidan (128) bytte sida. Som tur var var det bara en båt.
Paddanstöld
En av de välkända sight-
seeingbåtarna Paddan i Göteborg stals
i natt. Vittnen såg båten stäva ut
från staden och ut på Danöfjorden mitt
i natten. Vid Fotö hann dock kust-
bevakningen upp de tre misstänkta
tjuvarna.
Paddanstöld
En av de välkända sight-
seeingbåtarna Paddan i Göteborg stals
i natt. Vittnen såg båten stäva ut
från staden och ut på Danöfjorden mitt
i natten. Vid Fotö hann dock kust-
bevakningen upp de tre misstänkta
tjuvarna.
Motor > Sv: 2005 Formula 1™ Fosters British Grand Prix
Kimi och Alonso är snäppet bättre än ALLA andra nu. Mycket imponerande kval från de båda. Nu är bara frågan om Kimi körde "tung" (som senast) med tanke på att hur hans bestraffning påverkar racestrategin.
Motor > Sv: 2005 Formula 1™ Fosters British Grand Prix
Paddan: Det ser ut som om Eddie Jordan inte får fram några ord heller.
Motor > Sv: 2005 Formula 1™ Fosters British Grand Prix
Kimi måste få k****a av bara fan sån otur som han har.
Han sprängde en motor på andra träningen på förmiddagen och blir för andra loppet irad bestraffad med 10 platser på griden för motorbytet.
Han sprängde en motor på andra träningen på förmiddagen och blir för andra loppet irad bestraffad med 10 platser på griden för motorbytet.
Motor > 2005 Formula 1™ Fosters British Grand Prix
Snart dags för kvalificering på anrika Silverstone.
[bild]www.hartside.com/images/silverstone01.gif[/bild]
[bild]www.hartside.com/images/silverstone01.gif[/bild]
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Denna var lite kul tyckte jag... Samus, action och en "Boss" precis som du önskade.
[bild]www.rareware.com/extra/scribes/3apr03/samus_vs_pants.jpg[/bild]
[bild]www.rareware.com/extra/scribes/3apr03/samus_vs_pants.jpg[/bild]
Övrig sport > Sv: Touren, Girot, allt om cykelsport
[url=news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_sports/cycling/4631639.stm]Tour de France stage guides[/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Visst är det Katja Poensken som fick Eurosport-kommentatorerna att tystna/gå upp i falsett när hon dök upp på depåbilder.
[url=www.dintur.se]Din Tur[/url]
[url=www.dintur.se]Din Tur[/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Nu får det vara slut på hojarna för ett tag. Men vi släpper inte temat fullt. Jag vill se den senaste tjejen som körde i Roadracingens GP-mästerskap (som ordinarie). Och hon skall INTE ha skinnställ på sig.
Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali:
Schysst outfit. Schysst cleavage. Schysst Babe.
Schysst Bike. Schysst Bild. Schysst jobbat.
Schysst Önska!
Schysst outfit. Schysst cleavage. Schysst Babe.
Schysst Bike. Schysst Bild. Schysst jobbat.
Schysst Önska!
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Hittar du en "sån" bild så kan du ju maila mig den så godkänner jag den utanför forumet. :-)
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Från 4st hjul via 3st till... Just de 2 hjul.
Jag vill se J Lo grensla en ur-Amerikan.
Jag vill se J Lo grensla en ur-Amerikan.
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Körde inte han en [url=www.cqql.net/bmw.htm]BMW Isetta[/url]?
[bild]www.cqql.net/iz2003-03.jpg[/bild]
[bild]www.cqql.net/iz2003-03.jpg[/bild]
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team:
[url=www.kars.com/photos2/6210.jpg]1933 Ford 3-Window Coupe[/url]
[url=www.kars.com/photos2/6210.jpg]1933 Ford 3-Window Coupe[/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Lumber Jack: Du helgarderade lite för mycket och Dream Team hittade en som man ser likheterna på så jag ger honom rätt.
Dream Team: Önska!
Café > Sv: Hitta bilden!
mangan: Då vill jag se en kitschig/bisarr kopia av Stonehenge. Denna skall vara belägen i Nebraska, USA.
Café > Sv: Hitta bilden!
mangan:
[url=www.tycho.dk/imagecatalogue/imageview/4396//4?RefererURL=/article/view/2573/1/211]Maxus 6 lift-off[/url]
[url=www.tycho.dk/imagecatalogue/imageview/4396//4?RefererURL=/article/view/2573/1/211]Maxus 6 lift-off[/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali:
[url=www.emotor.se/nyheter/bilder/902-1.jpg]Engströms Honda Accord[/url]
[url=www.emotor.se/nyheter/bilder/902-1.jpg]Engströms Honda Accord[/url]
MoDo Hockey > Sv: Sedinarna
Paddan: Radiosporten konfirmerade dit Ctrl-V-ade inlägg.
Sen sa dom att Rysslands Hockeyförbund sagt upp sitt övergångsavtal emot NHL. [url=www.sr.se/radiosporten/nyheter/artikel.asp?artikel=653396]läs mer här[/url]
Sen sa dom att Rysslands Hockeyförbund sagt upp sitt övergångsavtal emot NHL. [url=www.sr.se/radiosporten/nyheter/artikel.asp?artikel=653396]läs mer här[/url]
MoDo Hockey > Sv: Sedinarna
Paddan: Skall dom till Los (Santos) Angeles eftersom du hänvisar till registreringssida för denna blaska?
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team:
[url=www.odla.nu/artiklar/images/bilder/nytt-skott-maste-kortas-sen.jpg]Nytt skott - måste kortas senare[/url]
[url=www.odla.nu/artiklar/images/bilder/nytt-skott-maste-kortas-sen.jpg]Nytt skott - måste kortas senare[/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Nalia: Ähh! Jag ids inte vänta på godkännande på min Bomber-rigg.
Jag vill se Robert Wells, bokstavligt och bildligt, på ett flygplan.
Jag vill se Robert Wells, bokstavligt och bildligt, på ett flygplan.
Föregående · 219 · Nästa
[bild]english.kbs.co.kr/ICSFiles/artimage/2005/06/27/c_ent_nws/0627_boa_l.jpg[/bild]