Historik
Föregående · 220 · Nästa
Café > Sv: Hitta bilden!
NR_9: Apropå Rosa. Jag vill se Pink's fästman på jobbe'. Ju spektakulärare desto bättre.
Motor > Sv: Formula 1™ Grand Prix de France 2005
Poffa: Jag tror att Kimi hade vunnit OM han fått starta från 3:e rutan OCH kört samma strategi som dom nu gjorde. Han hade ju tagit Trulli som inte gjorde nån bra start. Sedan hade han iofs inte hängt med i Alonsos inledningstempo men inte tappat så för mycket heller.
Men om OM inte hade funnits...
Men om OM inte hade funnits...
Motor > Sv: Formula 1™ Grand Prix de France 2005
Renault dominerar hemma-GP. Alonso leder stort från start till mål och hade ju Pole dessutom. Kimi 2:a TROTS 13:e startruta är inte fy skam. Synd att hans motorn poffa på fredagen. Skomakaren 3:a.
Café > Sv: Hitta bilden!
Sannes: Då vill jag se en EPA-/A-traktor som bränner gummi. Såg en igår kväll för 1:a gången på länge så jag vill återuppliva den stunden.
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Tyvärr så har ju denna modell tak. Det var ju en Spider han skaffat ju...
Tredje gången gilllt dårå.
Tredje gången gilllt dårå.
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Rätt bil men det är fel färg. En Ferrari skall ju vara *** och det har Zlatan koll på.
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Hittade ingen Bengt så det blev en Sari istället.
[bild]www.finhockey.fi/maajoukkueet/naisten_maajoukkue/kausi_2004-2005/mm-kisat_2-10_4_2005_ruotsi/suomi/122141-289258.jpeg[/bild]
[bild]www.finhockey.fi/maajoukkueet/naisten_maajoukkue/kausi_2004-2005/mm-kisat_2-10_4_2005_ruotsi/suomi/122141-289258.jpeg[/bild]
Motor > Sv: Formula 1™ Grand Prix de France 2005
Paddan: Sen har den ju inget bagageutrymme för ICA-kassarna heller.
Motor > Formula 1™ Grand Prix de France 2005
Tidsträningen börjar mäktigt med en tajt "vinge" av Patrouille de France.
Inte lika tajt var Kimis motor igår. Detta ställer ju till lite i kampen om titeln för Iceman. 10 placeringar på griden bestraffas han med.
Inte lika tajt var Kimis motor igår. Detta ställer ju till lite i kampen om titeln för Iceman. 10 placeringar på griden bestraffas han med.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Har språkpolisen hittat en felstavning på nån officiell sida eller vadan detta frågeri?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Som vanlig är du lite efter... Spelar Hold 'Em turnering sen 15.00.
MoDo Hockey > Sv: Banner
Frisco: Är det Brynäs tabellplacering nästa säsong du lagt upp som banner eller vad?
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Jag var Seven Mile Bridge i Florida Keys jag tänkte på och det ser inte riktigt ut som den men den ser ju lång ut så okej rå'.
Wish away!
Wish away!
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Jag vill se en bilbro som är över 1mil lång och dess föregångare som numer inte används för biltrafik.
Ledtråd: Utgår från Marathon.
Ledtråd: Utgår från Marathon.
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team:
[url=bmarcore.club.fr/tennis/musee/tenuem/tenue-1/wim-R1883.jpg]Willie Renshaw 7 titlar. Willie hitom nät och hans lillebror Ernest i finalen 1883.[/url]
[url=bmarcore.club.fr/tennis/musee/tenuem/tenue-1/wim-R1883.jpg]Willie Renshaw 7 titlar. Willie hitom nät och hans lillebror Ernest i finalen 1883.[/url]
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Paddan: Se upp för Harry Haffa bara. Dom tycker inte om dig när du taggar, kör på/över dom, skjuter/våldar folk i deras åsyn samt att du skjuter/våldar på dom. Dom är lite stingsliga dom därna.
MoDo Hockey > Sv: J-20
Martin S: 9 svenska talanger gick i draftens 1:a runda. Bla
58. Alexander Edler.
Ålder: 19 år.
Klubb: Östersund. (?)
Draftad av: Kelowna.
[url=www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,666492,00.html]Aftonbladet: De Flyr Sverige[/url]
58. Alexander Edler.
Ålder: 19 år.
Klubb: Östersund. (?)
Draftad av: Kelowna.
[url=www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,666492,00.html]Aftonbladet: De Flyr Sverige[/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Vet inte om denna finns längre. Men den fanns ju iallafall.
[url=www.historiskt.nu/normalsp/staten/sb_g_stromstad/uddevalla_stn.jpg]Statens Järnvägars station Uddevalla omkring år 1904[/url]
[url=www.historiskt.nu/normalsp/staten/sb_g_stromstad/uddevalla_stn.jpg]Statens Järnvägars station Uddevalla omkring år 1904[/url]
Café > Sv: Only in US of A
Paddan: Är det verkligen läge att valsa runt på internet när Grove Street OG är i trubbel.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Paddan: Äsch det är väl inte svårt. Gör en drive-by med en motorcykel medans du åker på bakhjulet. Det är tricky... :-)
For alldeles nyss runt och hoppade i San Fierro-backarna. Hoppade över en Cable Car och fick stuntbonus.
For alldeles nyss runt och hoppade i San Fierro-backarna. Hoppade över en Cable Car och fick stuntbonus.
Café > Sv: Hitta bilden!
Bolivar: Jovars men den är ju ändå från fel år.
Misstänkte att Maiden kunde lirat i huvudstaden innan så det var därför jag satte dit (?) efter första.
Misstänkte att Maiden kunde lirat i huvudstaden innan så det var därför jag satte dit (?) efter första.
Café > Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Jag fortsätter med tidigt 80-tal.
Jag vill se en affish för/från Depeche Modes första Sverige-konsert
alternativt (för alla hårdrockare)
Iron Maidens första(?) stockholmskonsert samma år.
Jag vill se en affish för/från Depeche Modes första Sverige-konsert
alternativt (för alla hårdrockare)
Iron Maidens första(?) stockholmskonsert samma år.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
[url=www.nbc10.com/news/4659279/detail.html]Inte bara i Nolby tydligen?!?![/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Tidigt 80-tal? Dom startade ju Ratata -84!
Här är en från -87 iallafall
[bild]www.aftonbladet.se/noje/special/rockbjorn98/bilder/rock3.jpg[/bild]
Här är en från -87 iallafall
[bild]www.aftonbladet.se/noje/special/rockbjorn98/bilder/rock3.jpg[/bild]
Café > Sv: Hitta bilden!
Stigsson: När du armhävit klart och visat upp en korrekt bild så kan du ju önska på nytt vetja.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Om du skall vara så bokstavlig så är det änu värre då jag bor på 3:e våningen.
Utanför balkongen finns en 40*40m gräsklädd innergård som funkar som utmärkt rent akustisk. Bara så du vet.
Utanför balkongen finns en 40*40m gräsklädd innergård som funkar som utmärkt rent akustisk. Bara så du vet.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Inge synd om dig. Jag däremot blev väckt, på ledigdag, strax före 8 av att Övikshems gräsklippares surr-dånande utanför min balkong. Jag låg kvar och plågades till 9.30 då jag klev upp. Då far gräsklipparjä-ln iväg.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove: Skön kommentar om Chara. "The tall one". Osså "The restaurant have really good pancakes" om Veckefjärden.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Fanns det inte en Lotus Espirit Turbo på Ebay som tom du skulle ha råd med. :-)
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Jag seglade ju in på båtar & fartyg där ett tag så jag vill se den svenska båten som vill segla America's Cup 2007.
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco:
[url=www.pepsiracewaypark.com/webpages/track.htm]Tomahawk Speedway[/url]
[url=www.pepsiracewaypark.com/webpages/track.htm]Tomahawk Speedway[/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Om Antonio är "jävligt glad" där, vad är då Tony Richardsson?
Varsågod.
Varsågod.
Café > Sv: Hitta bilden!
Poffa: Kommer inte på nåt bra så jag snor Friman SR's önskning rakt av.
en jävligt glad Antonio Lindbäck...
en jävligt glad Antonio Lindbäck...
Café > Sv: Hitta bilden!
Poffa:
[url=www.co.union.oh.us/History_of_the_Courthouse/Lady_Justice_b.jpg]Är den stor nog?[/url]
Hittade denna när jag sökte förresten.
Vad betyder dessa domartecken?
[url=www.policy.lv/polit_real_en/i/en/tiesnesi_255x203.jpg]Checking out from behind?[/url]
Och vad är straffet för den förseelsen?
[url=www.co.union.oh.us/History_of_the_Courthouse/Lady_Justice_b.jpg]Är den stor nog?[/url]
Hittade denna när jag sökte förresten.
Vad betyder dessa domartecken?
[url=www.policy.lv/polit_real_en/i/en/tiesnesi_255x203.jpg]Checking out from behind?[/url]
Och vad är straffet för den förseelsen?
Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Visst är det en snygg modell av en högsjöbogserare. Men jag kan inte godkänna den.
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Tror att vi överbryggat broönskningarna för ett tag nu, så...
Now to something completely different!
Jag vill se en högsjöbogserare.
Now to something completely different!
Jag vill se en högsjöbogserare.
Föregående · 220 · Nästa
[bild]www.imotorhead.com/gallery/25th/ann47.jpg[/bild]