Salle

14252 inlägg · 75280 besäkare

Historik

· 220 ·

Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Korrekt!. Önska!

Café > Sv: Hitta bilden!
NR_9: Apropå Rosa. Jag vill se Pink's fästman på jobbe'. Ju spektakulärare desto bättre.


Motor > Sv: Formula 1™ Grand Prix de France 2005
Poffa: Jag tror att Kimi hade vunnit OM han fått starta från 3:e rutan OCH kört samma strategi som dom nu gjorde. Han hade ju tagit Trulli som inte gjorde nån bra start. Sedan hade han iofs inte hängt med i Alonsos inledningstempo men inte tappat så för mycket heller.
Men om OM inte hade funnits...

Motor > Sv: Formula 1™ Grand Prix de France 2005
Renault dominerar hemma-GP. Alonso leder stort från start till mål och hade ju Pole dessutom. Kimi 2:a TROTS 13:e startruta är inte fy skam. Synd att hans motorn poffa på fredagen. Skomakaren 3:a.


Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Klassiskt! Önska på.

Café > Sv: Hitta bilden!
Sannes: Då vill jag se en EPA-/A-traktor som bränner gummi. Såg en igår kväll för 1:a gången på länge så jag vill återuppliva den stunden.


Café > Sv: Hitta bilden!
Sannes: Så skall det se ut.

Din önskan tack!

Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Tyvärr så har ju denna modell tak. Det var ju en Spider han skaffat ju...
Tredje gången gilllt dårå. 

Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Rätt bil men det är fel färg. En Ferrari skall ju vara *** och det har Zlatan koll på.

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Då vill jag se en bild på Zlatans nyaste leksak/investering.


Motor > Sv: Formula 1™ Grand Prix de France 2005
Paddan: Sen har den ju inget bagageutrymme för ICA-kassarna heller.

Motor > Formula 1™ Grand Prix de France 2005
Tidsträningen börjar mäktigt med en tajt "vinge" av Patrouille de France.

Inte lika tajt var Kimis motor igår. Detta ställer ju till lite i kampen om titeln för Iceman. 10 placeringar på griden bestraffas han med.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Har språkpolisen hittat en felstavning på nån officiell sida eller vadan detta frågeri?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Är denna Knaska släkt med Roger månne?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Som vanlig är du lite efter... Spelar Hold 'Em turnering sen 15.00.

MoDo Hockey > Sv: Banner
Frisco: Är det Brynäs tabellplacering nästa säsong du lagt upp som banner eller vad?

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Jag var Seven Mile Bridge i Florida Keys jag tänkte på och det ser inte riktigt ut som den men den ser ju lång ut så okej rå'.

Wish away!

Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Jag vill se en bilbro som är över 1mil lång och dess föregångare som numer inte används för biltrafik.
Ledtråd: Utgår från Marathon.

Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team:
[url=bmarcore.club.fr/tennis/musee/tenuem/tenue-1/wim-R1883.jpg]Willie Renshaw 7 titlar. Willie hitom nät och hans lillebror Ernest i finalen 1883.[/url]

MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Paddan: Se upp för Harry Haffa bara. Dom tycker inte om dig när du taggar, kör på/över dom, skjuter/våldar folk i deras åsyn samt att du skjuter/våldar på dom. Dom är lite stingsliga dom därna.

MoDo Hockey > Sv: J-20
Martin S: 9 svenska talanger gick i draftens 1:a runda. Bla
58. Alexander Edler.
Ålder: 19 år.
Klubb: Östersund. (?)
Draftad av: Kelowna.


[url=www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,666492,00.html]Aftonbladet: De Flyr Sverige[/url]

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Vet inte om denna finns längre. Men den fanns ju iallafall.

[url=www.historiskt.nu/normalsp/staten/sb_g_stromstad/uddevalla_stn.jpg]Statens Järnvägars station Uddevalla omkring år 1904[/url]

Café > Sv: Only in US of A
Paddan: Är det verkligen läge att valsa runt på internet när Grove Street OG är i trubbel.

MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Paddan: Äsch det är väl inte svårt. Gör en drive-by med en motorcykel medans du åker på bakhjulet. Det är tricky... :-)

For alldeles nyss runt och hoppade i San Fierro-backarna. Hoppade över en Cable Car och fick stuntbonus.

Café > Sv: Hitta bilden!
HF: Rätt. Schysst site det där förresten.

Café > Sv: Hitta bilden!
HF: DM´s var -83.

Café > Sv: Hitta bilden!
Bolivar: Jovars men den är ju ändå från fel år.

Misstänkte att Maiden kunde lirat i huvudstaden innan så det var därför jag satte dit (?) efter första.

Café > Sv: Hitta bilden!
HF: Vart fick du KISS ifrån??? Fel!
Gör Om, Gör Rätt!

Café > Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Jag fortsätter med tidigt 80-tal.
Jag vill se en affish för/från Depeche Modes första Sverige-konsert
alternativt (för alla hårdrockare)
Iron Maidens första(?) stockholmskonsert samma år.


Café > Sv: Hitta bilden!
Dom vann ju rockbjörnen -84 också så den kan vara från då med.

Café > Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Tidigt 80-tal? Dom startade ju Ratata -84!

Här är en från -87 iallafall

[bild]www.aftonbladet.se/noje/special/rockbjorn98/bilder/rock3.jpg[/bild]

Café > Sv: Hitta bilden!
Stigsson: När du armhävit klart och visat upp en korrekt bild så kan du ju önska på nytt vetja.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Om du skall vara så bokstavlig så är det änu värre då jag bor på 3:e våningen.
Utanför balkongen finns en 40*40m gräsklädd innergård som funkar som utmärkt rent akustisk. Bara så du vet.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Inge synd om dig. Jag däremot blev väckt, på ledigdag, strax före 8 av att Övikshems gräsklippares surr-dånande utanför min balkong. Jag låg kvar och plågades till 9.30 då jag klev upp. Då far gräsklipparjä-ln iväg.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove: Skön kommentar om Chara. "The tall one". Osså "The restaurant have really good pancakes" om Veckefjärden.


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Fanns det inte en Lotus Espirit Turbo på Ebay som tom du skulle ha råd med. :-)

Café > Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Wish away!

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Jag seglade ju in på båtar & fartyg där ett tag så jag vill se den svenska båten som vill segla America's Cup 2007.

Café > Sv: Hitta bilden!

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Om Antonio är "jävligt glad" där, vad är då Tony Richardsson?

Varsågod.

Café > Sv: Hitta bilden!
Poffa: Kommer inte på nåt bra så jag snor Friman SR's önskning rakt av.

en jävligt glad Antonio Lindbäck...

Café > Sv: Hitta bilden!
Poffa:
[url=www.co.union.oh.us/History_of_the_Courthouse/Lady_Justice_b.jpg]Är den stor nog?[/url]


Hittade denna när jag sökte förresten.

Vad betyder dessa domartecken?
[url=www.policy.lv/polit_real_en/i/en/tiesnesi_255x203.jpg]Checking out from behind?[/url]
Och vad är straffet för den förseelsen?

Café > Sv: Hitta bilden!
Poffa: 'kej rå... Önska på!

Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Visst är det en snygg modell av en högsjöbogserare. Men jag kan inte godkänna den.

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Tror att vi överbryggat broönskningarna för ett tag nu, så...
Now to something completely different!

Jag vill se en högsjöbogserare.

· 220 ·
Om Salle
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Örnsköldsvik