Historik
Föregående · 221 · Nästa
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Vi fortsätter med nuvarande bro-temat.
Jag vill se ett STOOORT fartyg passera under en bro.
Jag vill se ett STOOORT fartyg passera under en bro.
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco:
[url=www.tellerup.se/jarnvag/bild/031510.jpg]Bron över ljusnan i Sveg[/url]
[url=www.tellerup.se/jarnvag/bild/031510.jpg]Bron över ljusnan i Sveg[/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Kanske inte klassas som tåg men samsas gör dom. Dessutom går ju tunnelbanan under vägbanan på [url=www.tramways.com/tramways/stockholm/sthlm1/18max.jpg]St Eriksbron.[/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Om jag fattat det rätt var skeppsbron en pålad bro som gick längs med stranden för att djupgående båtar kunde komma in för lassning/lossning innan kajerna som nu finns byggdes.
Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Nog för att sommarnätter kan vara ljusa men så där ljust är det inte i stockholm på natten.
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Hmmmmm! Den var liten du. Det är ju bara filnamnet som visar äkthet så jag tror dig MEN vill se nånting också. INTE godkänd.
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Då önskar jag väl då. Det har ju varit mycket bro-önskningar så jag vill se en valfri stockholmsbro men det skall vara en nattbild.
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
Nu glömde jag Talmasci i sammandraget. Han går med segern upp i delad VM-ledning med Pasini, båda på 100p.
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
Vilket j-a race. Dramatik från start till mål. Talmacsi tar dock vinsten efter att Simoncelli och Luthi är på varann på sista varvet och måste lämna asfalten.
Faubel 2:a och Pasini 3:a.
Pasini stärker sin VM-ledning då de värsta konkurrenterna nollar eller bara tar småpoäng. Synd om Kallio som vurpade med 5-6 varv kvar. Har nu nollat 2 ggr och det blir tufft om han vill ta hem VM-titeln.
Faubel 2:a och Pasini 3:a.
Pasini stärker sin VM-ledning då de värsta konkurrenterna nollar eller bara tar småpoäng. Synd om Kallio som vurpade med 5-6 varv kvar. Har nu nollat 2 ggr och det blir tufft om han vill ta hem VM-titeln.
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
125-racet är inget för bakfulla...
En grupp på 9 förare svärmar runt i täten med ständiga omkastningar, slipstreaming, ytterrökare, varvrekord och kåpdekalbyten.
Kommentatorerna bara tystnar när det är som stökigast för dom har inte en tillstymmelse till chans att kunna lämna korrekt information.
Hur som helst hur kul som helst.
En grupp på 9 förare svärmar runt i täten med ständiga omkastningar, slipstreaming, ytterrökare, varvrekord och kåpdekalbyten.
Kommentatorerna bara tystnar när det är som stökigast för dom har inte en tillstymmelse till chans att kunna lämna korrekt information.
Hur som helst hur kul som helst.
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
Jag skrev att Melandri tog varvrekord men även här fick Rossi sista ordet. På sista varvet tog han det med. Alla 3 på podiumet var nöjda ned deras prestationer men 2 st ville lite högre upp dock.
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
Åt Rossi fanns inget att göra även fast Marco Melandri gjorde sitt bästa med flera varvrekord. Edwards 3:a, Hayden 4:a (skall bli kul att se dom fajtas på hemmaplan på Laguna Seca).
"Felet" med Rossi är just att inte gör några fel längre. Förr om åren har han alltid gjort nån blunder per race och därigenom förlorat en ½-1 sek så dom andra kunnat komma ikapp/passera. Nu är han säkerheten själv.
"Felet" med Rossi är just att inte gör några fel längre. Förr om åren har han alltid gjort nån blunder per race och därigenom förlorat en ½-1 sek så dom andra kunnat komma ikapp/passera. Nu är han säkerheten själv.
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
Sannes: Han har väl bara kört alla 250cc lopp i år. Du måste börja hänga med bättre alltså...
Johan Stigefeldt var väldigt nära att få Ericsson att backa upp honom i 250-klassen och en fullfabriks-Aprilia. Istället fick han en styrning i 500-klassen på en Sabre Sports som var sämre än VCM/Blata för att göra en jämförelse. Ändå så lyckades Johan bra på den "skräphojen" som han alltid gjort. Kört bra på dåligt/uselt material vill säga. Sen har både Johan och Fredrik kört "för fort" på det material dom haft så dom fått problem pga detta i maskinslitage, däckproblem mm. Dom är för bra för materialet enkelt sagt.
En jämförelse dom gjorde för nåt år sedan sa att föraren var 50%, däcken 25% och hojen 25% (eller nåt sånt) av ett ekipages kapacitet. På en sån skala var Johan bättre än genomsnittet dvs att han var en bättre förare än genomsnittet men hade sämre material i övrigt.
Dom sa att också att Johans hoj var 2 sek/varv långsammare än tophojarna, han fick 1 sekund/varv sämre däck och Fredrik var 1sek/varv långsammare än toppen. Som jämförelse bara.
Johan Stigefeldt var väldigt nära att få Ericsson att backa upp honom i 250-klassen och en fullfabriks-Aprilia. Istället fick han en styrning i 500-klassen på en Sabre Sports som var sämre än VCM/Blata för att göra en jämförelse. Ändå så lyckades Johan bra på den "skräphojen" som han alltid gjort. Kört bra på dåligt/uselt material vill säga. Sen har både Johan och Fredrik kört "för fort" på det material dom haft så dom fått problem pga detta i maskinslitage, däckproblem mm. Dom är för bra för materialet enkelt sagt.
En jämförelse dom gjorde för nåt år sedan sa att föraren var 50%, däcken 25% och hojen 25% (eller nåt sånt) av ett ekipages kapacitet. På en sån skala var Johan bättre än genomsnittet dvs att han var en bättre förare än genomsnittet men hade sämre material i övrigt.
Dom sa att också att Johans hoj var 2 sek/varv långsammare än tophojarna, han fick 1 sekund/varv sämre däck och Fredrik var 1sek/varv långsammare än toppen. Som jämförelse bara.
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
Sannes: Han har väl bara kört alla 250cc lopp i år. Du måste börja hänga med bättre alltså...
Johan Stigefeldt var väldigt nära att få Ericsson att backa upp honom i 250-klassen och en fullfabriks-Aprilia. Istället fick han en styrning i 500-klassen på en Sabre Sports som var sämre än VCM/Blata för att göra en jämförelse. Ändå så lyckades Johan bra på den "skräphojen" som han alltid gjort. Kört bra på dåligt/uselt material vill säga. Sen har både Johan och Fredrik kört "för fort" på det material dom haft så dom fått problem pga detta i maskinslitage, däckproblem mm. Dom är för bra för materialet enkelt sagt.
En jämförelse dom gjorde för nåt år sedan sa att föraren var 50%, däcken 25% och hojen 25% (eller nåt sånt) av ett ekipages kapacitet. På en sån skala var Johan bättre än genomsnittet dvs att han var en bättre förare än genomsnittet men hade sämre material i övrigt.
Dom sa att också att Johans hoj var 2 sek/varv långsammare än tophojarna, han fick 1 sekund/varv sämre däck och Fredrik var 1sek/varv långsammare än toppen. Som jämförelse bara.
Johan Stigefeldt var väldigt nära att få Ericsson att backa upp honom i 250-klassen och en fullfabriks-Aprilia. Istället fick han en styrning i 500-klassen på en Sabre Sports som var sämre än VCM/Blata för att göra en jämförelse. Ändå så lyckades Johan bra på den "skräphojen" som han alltid gjort. Kört bra på dåligt/uselt material vill säga. Sen har både Johan och Fredrik kört "för fort" på det material dom haft så dom fått problem pga detta i maskinslitage, däckproblem mm. Dom är för bra för materialet enkelt sagt.
En jämförelse dom gjorde för nåt år sedan sa att föraren var 50%, däcken 25% och hojen 25% (eller nåt sånt) av ett ekipages kapacitet. På en sån skala var Johan bättre än genomsnittet dvs att han var en bättre förare än genomsnittet men hade sämre material i övrigt.
Dom sa att också att Johans hoj var 2 sek/varv långsammare än tophojarna, han fick 1 sekund/varv sämre däck och Fredrik var 1sek/varv långsammare än toppen. Som jämförelse bara.
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
Paddan: Japp. Han är nere i Assen och säljer sin kropp i depån tillsammans med fru/flickvän & manager. :-)
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
Sannes: Vi har ju Fredrik Watz i 250cc (körde inte idag pga usel team) och ett 10-tal förare i EM (också på Assen i helgen). De är duktiga förare men svenskarna har ofta problem att få bra sponsorer så att dom kan komma in i ett bra team. Sverige är en "för liten" marknad tyvärr. Men skulle tex Ericsson eller nått annat storföretag gått in och satsat på Stiggy eller Fredrik så skulle det vara intressant att se vad de kunnat/kan åstadkomma. Jag tror mycket väl att dom skulle tampas om pallplatser, en titel känns dock långt borta även OM skulle bli ske.
Sen kommer det riktigt unga talanger som börjar åka ner och köra tuffa spanska mästerskapen och kan komma in på den vägen.
Vi håller tummarna.
Sen kommer det riktigt unga talanger som börjar åka ner och köra tuffa spanska mästerskapen och kan komma in på den vägen.
Vi håller tummarna.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Ja det var nåt med stolpe som sagt. Såna som hundar vill/brukar pissa på alltså.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Var det inte en "lyktstolpe i Gnagets mörka historia".
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Det skall väl vara det gänget från Solna som åkte ner till GBG för några veckor sen.
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
Målfoto mellan Debon & Guintoli och på 12:e/13:e plats. Det innebär att det skiljer mindre än en 1/1000-del. Högst nån centimeter vill säga. Tät racing även bortanför täten minst sagt.
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
Lita på Salle...
250cc var dagens 1:a evenemang. Högt tempo och täta positioner genom hela racet. Jorge Lorenzo ledde från start till sista svängen på näst sista varvet då först Pedrosa och sedan Sebas Porto bromsar sig om. Porto tar kommandot och vinner. Pedrosa 2:a, Lorenzo 3:a.
250cc var dagens 1:a evenemang. Högt tempo och täta positioner genom hela racet. Jorge Lorenzo ledde från start till sista svängen på näst sista varvet då först Pedrosa och sedan Sebas Porto bromsar sig om. Porto tar kommandot och vinner. Pedrosa 2:a, Lorenzo 3:a.
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
Racetippning:
125: Kallio
250: Porto
MotoGP:
1. Melandri
2. Rossi
3. Gibernau
125: Kallio
250: Porto
MotoGP:
1. Melandri
2. Rossi
3. Gibernau
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
Kvalresultat:
MotoGP
MotoGP
| 01 | 46 | V.Rossi | Yamaha | 1'58"936 | |
| 02 | 15 | S.Gibernau | Honda | 1'59"247 | + 0'00"311 |
| 03 | 33 | M.Melandri | Honda | 1'59"632 | + 0'00"696 |
| 04 | 56 | S.Nakano | Kawasaki | 1'59"760 | + 0'00"824 |
| 05 | 69 | N.Hayden | Honda | 1'59"784 | + 0'00"848 |
| 06 | 5 | C.Edwards | Yamaha | 2'00"006 | + 0'01"070 |
| 07 | 65 | L.Capirossi | Ducati | 2'00"136 | + 0'01"200 |
| 08 | 4 | A.Barros | Honda | 2'00"232 | + 0'01"296 |
| 09 | 3 | M.Biaggi | Honda | 2'00"281 | + 0'01"345 |
| 10 | 66 | A.Hofmann | Kawasaki | 2'00"298 | + 0'01"362 |
| 11 | 6 | M.Tamada | Honda | 2'00"656 | + 0'01"720 |
| 12 | 21 | J.Hopkins | Suzuki | 2'00"810 | + 0'01"874 |
| 13 | 7 | C.Checa | Ducati | 2'00"883 | + 0'01"947 |
| 14 | 12 | T.Bayliss | Honda | 2'01"216 | + 0'02"280 |
| 15 | 10 | K.Roberts | Suzuki | 2'01"836 | + 0'02"900 |
| 16 | 11 | R.Xaus | Yamaha | 2'01"854 | + 0'02"918 |
| 17 | 94 | D.Checa | Yamaha | 2'02"639 | + 0'03"703 |
| 18 | 44 | R.Rolfo | Ducati | 2'02"704 | + 0'03"768 |
| 19 | 67 | S.Byrne | Proton | 2'03"442 | + 0'04"506 |
| 20 | 77 | J.Ellison | Blata | 2'03"488 | + 0'04"552 |
| 21 | 27 | F.Battaini | Blata | 2'06"527 | + 0'07"591 |
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
Kvalresultat:
250cc
250cc
| 01 | 48 | J.Lorenzo | Honda | 2'04"562 | |
| 02 | 19 | S.Porto | Aprilia | 2'04"738 | + 0'00"176 |
| 03 | 1 | D.Pedrosa | Honda | 2'04"901 | + 0'00"339 |
| 04 | 27 | C.Stoner | Aprilia | 2'05"251 | + 0'00"689 |
| 05 | 5 | A.De Angelis | Aprilia | 2'05"456 | + 0'00"894 |
| 06 | 73 | H.Aoyama | Honda | 2'05"702 | + 0'01"140 |
| 07 | 34 | A.Dovizioso | Honda | 2'05"864 | + 0'01"302 |
| 08 | 80 | H.Barbera | Honda | 2'06"255 | + 0'01"693 |
| 09 | 7 | R.De Puniet | Aprilia | 2'06"263 | + 0'01"701 |
| 10 | 24 | S.Corsi | Aprilia | 2'06"809 | + 0'02"247 |
| 11 | 96 | J.Smrz | Honda | 2'06"950 | + 0'02"388 |
| 12 | 57 | C.Davies | Aprilia | 2'07"322 | + 0'02"760 |
| 13 | 55 | Y.Takahashi | Honda | 2'07"410 | + 0'02"848 |
| 14 | 17 | S.Jenkner | Aprilia | 2'07"523 | + 0'02"961 |
| 15 | 32 | M.Giansanti | Aprilia | 2'07"614 | + 0'03"052 |
| 16 | 25 | A.Baldolini | Aprilia | 2'07"684 | + 0'03"122 |
| 17 | 50 | S.Guintoli | Aprilia | 2'07"756 | + 0'03"194 |
| 18 | 28 | D.Heidolf | Honda | 2'07"851 | + 0'03"289 |
| 19 | 8 | A.Ballerini | Aprilia | 2'07"854 | + 0'03"292 |
| 20 | 15 | R.Locatelli | Aprilia | 2'07"976 | + 0'03"414 |
| 21 | 6 | A.Debon | Honda | 2'08"412 | + 0'03"850 |
| 22 | 38 | G.Leblanc | Aprilia | 2'08"952 | + 0'04"390 |
| 23 | 14 | A.West | KTM | 2'09"149 | + 0'04"587 |
| 24 | 21 | A.Vincent | Fantic | 2'09"568 | + 0'05"006 |
| 25 | 36 | M.Cardenas | Aprilia | 2'10"218 | + 0'05"656 |
| 26 | 45 | M.Danese | Aprilia | 2'10"331 | + 0'05"769 |
| 27 | 67 | R.Gevers | Aprilia | 2'10"627 | + 0'06"065 |
| 28 | 66 | H.Smees | Aprilia | 2'10"692 | + 0'06"130 |
| 29 | 12 | G.Rizmayer | Yamaha | 2'11"204 | + 0'06"642 |
Motor > Sv: Gauloises TT Assen
Kvalresultat:
125cc:
125cc:
| 01 | 36 | M.Kallio | KTM | 2'11"855 | |
| 02 | 14 | G.Talmacsi | KTM | 2'11"915 | + 0'00"060 |
| 03 | 75 | M.Pasini | Aprilia | 2'12"300 | + 0'00"445 |
| 04 | 58 | M.Simoncelli | Aprilia | 2'12"729 | + 0'00"874 |
| 05 | 12 | Th.Luthi | Honda | 2'12"911 | + 0'01"056 |
| 06 | 33 | S.Gadea | Aprilia | 2'13"170 | + 0'01"315 |
| 07 | 54 | M.Poggiali | Gilera | 2'13"217 | + 0'01"362 |
| 08 | 7 | A.Masbou | Honda | 2'13"357 | + 0'01"502 |
| 09 | 55 | H.Faubel | Aprilia | 2'13"370 | + 0'01"515 |
| 10 | 71 | T.Koyama | Honda | 2'13"403 | + 0'01"548 |
| 11 | 60 | J.Simon | KTM | 2'13"403 | + 0'01"548 |
| 12 | 52 | L.Pesek | Derbi | 2'13"465 | + 0'01"610 |
| 13 | 63 | M.Di Meglio | Honda | 2'13"524 | + 0'01"669 |
| 14 | 19 | A.Bautista | Honda | 2'13"631 | + 0'01"776 |
| 15 | 43 | M.Hernandez | Aprilia | 2'13"646 | + 0'01"791 |
| 16 | 6 | J.Olive | Aprilia | 2'13"973 | + 0'02"118 |
| 17 | 76 | M.Ranseder | KTM | 2'13"991 | + 0'02"136 |
| 18 | 32 | F.Lai | Honda | 2'14"272 | + 0'02"417 |
| 19 | 35 | R.De Rosa | Aprilia | 2'14"363 | + 0'02"508 |
| 20 | 41 | A.Espargaro | Honda | 2'14"389 | + 0'02"534 |
| 21 | 29 | A.Iannone | Aprilia | 2'14"433 | + 0'02"578 |
| 22 | 18 | N.Terol | Derbi | 2'14"463 | + 0'02"608 |
| 23 | 22 | P.Nieto | Derbi | 2'14"596 | + 0'02"741 |
| 24 | 11 | S.Cortese | Honda | 2'14"716 | + 0'02"861 |
| 25 | 16 | R.Schouten | Honda | 2'14"975 | + 0'03"120 |
| 26 | 8 | L.Zanetti | Aprilia | 2'15"150 | + 0'03"295 |
| 27 | 9 | T.Kuzuhara | Honda | 2'15"250 | + 0'03"395 |
| 28 | 47 | A.Rodriguez | Honda | 2'15"370 | + 0'03"515 |
| 29 | 44 | K.Abraham | Aprilia | 2'15"399 | + 0'03"544 |
| 30 | 45 | I.Toth | Aprilia | 2'15"457 | + 0'03"602 |
| 31 | 10 | F.Sandi | Honda | 2'15"666 | + 0'03"811 |
| 32 | 15 | M.Pirro | Malaguti | 2'15"951 | + 0'04"096 |
| 33 | 25 | D.Giuseppetti | Aprilia | 2'15"965 | + 0'04"110 |
| 34 | 28 | J.Carchano | Aprilia | 2'16"146 | + 0'04"291 |
| 35 | 26 | V.Braillard | Aprilia | 2'16"150 | + 0'04"295 |
| 36 | 42 | G.Pellino | Malaguti | 2'16"321 | + 0'04"466 |
| 37 | 46 | M.Tunez | Aprilia | 2'16"427 | + 0'04"572 |
| 38 | 37 | J.Litjens | Honda | 2'16"918 | + 0'05"063 |
| 39 | 78 | H.Van den Berg | Aprilia | 2'17"682 | + 0'05"827 |
| 40 | 79 | GJ Kok | Honda | 2'18"113 | + 0'06"258 |
Motor > Gauloises TT Assen
Varmt och torrt under de första 2 dagarna men på Warm-Upen i morse var banan fuktig men upptorkande (som många av oss kanske).
Assen, roadracingens Mecka, har förutom folkfest bjudi på lite drama. En ombyggd sektion av banan har satt lite bry och odlat lite dispyter. Igår så körde Battaini på Biaggio som hade bromsat på sig i en chikan och kommit ut på banan i Francos väg. Såg en repris och det såg konstigt ut. Liknade incidenter har hänt flera men utan kontakt. Sen var Biaggi och Melandri ihop efter att Biaggi kört jättelångsamt och provstartat under sista minuten av kvalet och hindrat Melandris framfart. Biaggi armbågade och Melandri svarade med ett knä emot styret och Biaggi höll på att stypa. Sen skall det ha varit nåt om ett stryptag av nån i Max's team (Mr Valerio Biaggi) när Marco kom tillbaka i depån och $6000 i böter för Max [url=www.motograndprix.com/en/motogp/news_info/news_info_14631_1.htm?menu=home](länk till detta)[/url]
Assen, roadracingens Mecka, har förutom folkfest bjudi på lite drama. En ombyggd sektion av banan har satt lite bry och odlat lite dispyter. Igår så körde Battaini på Biaggio som hade bromsat på sig i en chikan och kommit ut på banan i Francos väg. Såg en repris och det såg konstigt ut. Liknade incidenter har hänt flera men utan kontakt. Sen var Biaggi och Melandri ihop efter att Biaggi kört jättelångsamt och provstartat under sista minuten av kvalet och hindrat Melandris framfart. Biaggi armbågade och Melandri svarade med ett knä emot styret och Biaggi höll på att stypa. Sen skall det ha varit nåt om ett stryptag av nån i Max's team (Mr Valerio Biaggi) när Marco kom tillbaka i depån och $6000 i böter för Max [url=www.motograndprix.com/en/motogp/news_info/news_info_14631_1.htm?menu=home](länk till detta)[/url]
Café > Sv: Maiden på SVT !
El Maco: "Depeche Mode har mer eller mindre hållit stilen", "De var ju riktigt bra på nittiotalet". Nästan lite Blasfemi i de orden om du frågar mig. :-)
Depeche Mode har inte bara hållit stilen, dom har mognat från den tidiga naiva stilen på 80-talet till ett mycket mer moget band i dagsläget. Samma sak har ju hänt med U2. DM håller i skrivande stund på att slutföra ett nytt album (släpps trol i Oktober)och skall turnera USA (bla NY men inga datum än se länk) i höst och sedan Europa efter nyår. Skandinaviska datum ej släppta men de skall komma senare i sommar (se länk).
Ta med dig sambon till MSG(?) igen och vissa det största pop-bandet för henne. Dom är j-t tajta live och brukar vissa upp fina shower.
Sometimes (akustiskt) med Martin Gore. Personal Jesus med hela publiken i unison allsång/gest till "reach out and touch faith"-strofen. *flinar brett*
Depeche Mode har inte bara hållit stilen, dom har mognat från den tidiga naiva stilen på 80-talet till ett mycket mer moget band i dagsläget. Samma sak har ju hänt med U2. DM håller i skrivande stund på att slutföra ett nytt album (släpps trol i Oktober)och skall turnera USA (bla NY men inga datum än se länk) i höst och sedan Europa efter nyår. Skandinaviska datum ej släppta men de skall komma senare i sommar (se länk).
Ta med dig sambon till MSG(?) igen och vissa det största pop-bandet för henne. Dom är j-t tajta live och brukar vissa upp fina shower.
Sometimes (akustiskt) med Martin Gore. Personal Jesus med hela publiken i unison allsång/gest till "reach out and touch faith"-strofen. *flinar brett*
Café > Sv: Roliga länkar
[url=www.putfile.com/media.php?n=HydroFoam&width=800]Its a Boat! Its A Plane! Its awesome![/url]
OBS rätt stor filmfil på längsam server. Finns mindre storlekar under filmrutan om man inte har tålamodet.
OBS rätt stor filmfil på längsam server. Finns mindre storlekar under filmrutan om man inte har tålamodet.
Café > Sv: Maiden på SVT !
Veckan efter Maiden-konserten så storsatsar SVT igen. Denna gång riktar dom in sig på den rätta generationen.
[url=svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=8745&c3a1=411539&c5a1=411539&c5a1showtime=true&selectedDate=20050716&shortVersion=false&searchDep=8744]80-talsnatt[/url] med 12 timmar (21.15 till 09.15) musik, konserter, rockumentärer mm. Så puffa upp axelvaddarna, kamma till snedbenan och damma av vinylsamlingen.
Let's Go Crazy tilsammans med Prince, Depeche Mode, U2 mfl.
[url=svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=8745&c3a1=411539&c5a1=411539&c5a1showtime=true&selectedDate=20050716&shortVersion=false&searchDep=8744]80-talsnatt[/url] med 12 timmar (21.15 till 09.15) musik, konserter, rockumentärer mm. Så puffa upp axelvaddarna, kamma till snedbenan och damma av vinylsamlingen.
Let's Go Crazy tilsammans med Prince, Depeche Mode, U2 mfl.
Café > Sv: Hitta bilden!
mangan: Jo, det är Paul Ricard-banan man kan se till höger i din bild.
Syns bättre [url=www.airliners.net/open.file/854178/L/]här[/url] fast nu är racingbanan till vänster på nåt konstigt sett.
Önska på...
Syns bättre [url=www.airliners.net/open.file/854178/L/]här[/url] fast nu är racingbanan till vänster på nåt konstigt sett.
Önska på...
Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Jag vill se en flygbild över de franska stadens Le Castellet flygplats och racerbanan bredvid denna.
Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla:
[bild]eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/mrib/20040309/13/3840783657.gif[/bild]
[bild]eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/mrib/20040309/13/3840783657.gif[/bild]
Café > Sv: Hitta bilden!
fille: Frälsis höll möte i em med en punkt på agendan. Då ingen ny önskan inkommit så kommer dom att starta en kampanj "Håll tråden kokande" för att stödja ABS (Anonyma Bild Sökare) & GISA (Google Image Search Anomynous).
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander: Morsan (moster & morbror) är födda i Kiruna. Farsan är Söderkis och flyttade upp till Kiruna i början på 60 där de träffades och på den vägen är det. Min bror och jag är födda i Jukkasjärvi församling.
Matojärvi säger du. Fel sida av stan för mig fast man har ju varit där nån gång. Jag bodde (förutom nåt halvår i snusdosan/mullbänken) ute i Lombolo, där hallen är numer, till knappa 6 års ålder då familjen flyttade till Ö-vik..
Matojärvi säger du. Fel sida av stan för mig fast man har ju varit där nån gång. Jag bodde (förutom nåt halvår i snusdosan/mullbänken) ute i Lombolo, där hallen är numer, till knappa 6 års ålder då familjen flyttade till Ö-vik..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander: Har åkt Kiruna - Narvik några gånger men jag var <5½år så man minns ju inte så mycket. Min morfar & morbror var båda lokförare i Kiruna nämligen och körde såna [url=www.travelnotes.de/scandi/malm/pic357.jpg]härna.[/url]
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Var det inte X15 som var på tapeten för nån dag sen?
MoDo Hockey > Sv: Arenan klar?
Paddan: Jag tror att kranarna kan åka ut genom (ismaskins)hålet på kortsidan emot småbåtshamnen. [url=www.modohockey.se/bilder/arena/050602/DSCN2195.jpg]Detta hål[/url] skall väl även användas när man skall frakta in scenutrustning, högtalare och stuff när det skall konserteras och mässas.
Café > Sv: Hitta bilden!
Friman SR: Inte oväntat så är det ej rätt.
Jag kan ge ledtråd: Bilen Iceman kör är en gammal transportbil för F1-bilar och dom har Kimi's racer på flaket.
Jag kan ge ledtråd: Bilen Iceman kör är en gammal transportbil för F1-bilar och dom har Kimi's racer på flaket.
Café > Sv: Hitta bilden!
Sannes: Då vill jag se Iceman i en blå Mercedes med JPM som co-driver/passagerare.
MoDo Hockey > Sv: Rapport från årsmötet 2005
knaskamilla: OM du ev skulle fått ett jobb på kansliet så kommer jag att lobba intensivt för att ändra namnet till knasliet... Här på HS borde det väl kunna funkagera åtminstone.
Föregående · 221 · Nästa