Historik
Föregående · 223 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: gäst dj
knaskamilla: Apropå Snygg-Janne och pengar så var det nån som sa att han köpt hus för 1.3 millar enligt Aftonbladet (söndagens). Frågan om det var här eller i Skaaauune.
MoDo Hockey > Sv: gäst dj
Miss_Avalanche: Här är de låtar Foppa valde enligt P4. [url=www.sr.se/p4/latlistor/]Välj 05-06-03 & Kalas 19.03[/url]
| The Eagles | Hotel California | ||
| Heart | All I Wanna Do Is Make Love To You | ||
| U2 | Beautiful Day |
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Han och hans tjej var "offer" i en repris av Roomservice. Dom gjorde om deras gamla frälsislokal i Märsta-trakten.
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: F-n vad alla är snälla nu för tiden. Delade önskningar, ge bort önskningar mm. Ingen ordning alls.
Undra vad det beror på, det är ju långt till julafton?
Undra vad det beror på, det är ju långt till julafton?
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Nu börjar jag och Paddan bli lite väl långsökta verkar det som. Kan inte Sannes, El Maco eller nån komma och rädda oss.
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Fast ring.
[bild]www.emory.edu/HOUSING/CLAIRMONT/art/bball.jpg[/bild]
brevbäraranknytningen synes nedan
[bild]espn-att.starwave.com/i/magazine/new/karl_malone.jpg[/bild]
[bild]www.emory.edu/HOUSING/CLAIRMONT/art/bball.jpg[/bild]
brevbäraranknytningen synes nedan
[bild]espn-att.starwave.com/i/magazine/new/karl_malone.jpg[/bild]
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: JA det blir jag såklart... Har ju suttit här i en kvart och försökt komma på en ny önskning ju. :-)
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: En annan ring och fast dessutom...
[url=www.sweaboston.org/images/Yuletide04/gotland/RingmurWEB.jpg]Alla brevisar är väl av lantras på Gotland[/url]
[url=www.sweaboston.org/images/Yuletide04/gotland/RingmurWEB.jpg]Alla brevisar är väl av lantras på Gotland[/url]
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
och MoDo-backsnack så är Damgaards brorsa i repris på Femman.
MoDo Hockey > Sv: Kedjorna i vinter!
Cyklob: Pierre Hedin vette fan om jag (och bla en i MoDo-styrelsen med mig) vill ha tillbaka då han inte varit särskilt bra på 3 säsonger (sen Hållberg stack lustigt nog).
Café > Sv: Hitta bilden!
Inget svar på trippelönskningen än så.
[url=www.samlaren.org/porsche/polis20.jpg]Tysken vi frågade efter är inte killen i förgrunden. :-) [/url]
Nu vill jag se den ring som årets superbowl-vinnnare nyss kunde hämta ut.
[url=www.samlaren.org/porsche/polis20.jpg]Tysken vi frågade efter är inte killen i förgrunden. :-) [/url]
Nu vill jag se den ring som årets superbowl-vinnnare nyss kunde hämta ut.
MoDo Hockey > Sv: Kedjorna i vinter!
Cyklob: Lars Jansson kan du räkna bort. Han kan inte ens springa korta sträckor utan att knät sväller upp och gör ont.
Backsidan ser ok ut OM bara Timander stannar kvar. En skicklig center och en forward är ett krav.
Du har glömt (lillebror) Tommy Enström i din uppställning.
Backsidan ser ok ut OM bara Timander stannar kvar. En skicklig center och en forward är ett krav.
Du har glömt (lillebror) Tommy Enström i din uppställning.
Motor > Sv: Formula 1 Grand Prix du Canada
Paddan: Jag kontrar med lite David Coulthard
[url=www.thesun.co.uk/article/0,,2-2005270032,00.html]dumt-svar-på-dum-fråga[/url]
[url=www.thesun.co.uk/article/0,,2-2005270032,00.html]dumt-svar-på-dum-fråga[/url]
MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
knaskamilla: Jo "hoppas" har man ju fått leva på ett bra tag nu. Trodde ev att du snappat upp nåt om ett pressmeddelande el dyl på en av dina irrfärder på kansliet.
MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
knaskamilla: Är det nåt på gång menar du. Eller är det feberyrsel?!?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: & Sannes: Jorå det gör den. Rätt i mina ögon via lägenhetsfönstren på andra sidan gården dessutom.
Café > Sv: Hitta bilden!
Jag har fått fullmakt av Frisco att slutklämma trippelönskningen..
Jag vill se en tysk som... skrämde livet på fortkörare... i början av 70-talet.
Jag vill se en tysk som... skrämde livet på fortkörare... i början av 70-talet.
Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Nu har vi enats om att mitt förslag var det bästa. Paddans var aningens efter och Friscos flöt omkring en bit efteråt.
Så du fick jag önskningen.
Jag vill se en svensk polisbil från det fina året 1970.
Så du fick jag önskningen.
Jag vill se en svensk polisbil från det fina året 1970.
MoDo Hockey > Sv: Foppas framtid i Colorado ?
Jason: Avs vill inte släppa sitt stora (största) affischnamn och stadens/fansens favoritspelare och Foppa vill inte flytta/byta klubb. Dom hittar nog på nåt skall du se.
MoDo Hockey > Sv: Foppas framtid i Colorado ?
Jason: Peter har ju varit beredd att avstå högre lön för att kunna stanna i Denver vid tidigare kontraktsförhandlingar så jag tror inte han kommer att sätta sig på tvären denna gång heller.
Café > Sv: Hitta bilden!
87bth01: Det gör den väl. Skall visa en coolare och närmare bild dock.
[bild]www.midwaysailor.com/photos/a10--001b.jpg[/bild]
Varsågod att önska.
[bild]www.midwaysailor.com/photos/a10--001b.jpg[/bild]
Varsågod att önska.
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Då vill jag se en närbild på "the business end" av en Warthog. Och jag menar inte den fyrfota varianten.
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team:
[url=www.contipromotor.cz/images/Old_Town_Square.jpg]Drick en Staropramen för mig, Paddan mfl när du är där[/url]
[url=www.contipromotor.cz/images/Old_Town_Square.jpg]Drick en Staropramen för mig, Paddan mfl när du är där[/url]
Motor > Sv: Formula 1 Grand Prix du Canada
Paddan: Inte visste jag att BMW-Williams hade Camel-sponsring.
Motor > Sv: Formula 1 Grand Prix du Canada
Efter SC så leder Kimi före JPM och MS. Lite varavade bilar emellan bara annars är det lika med tankstopp odyl.
Kimi verkar dock ha grym fart på en gång. Montoya blir diskad för att ha kört mot rött ljus ut ur depån under SC. Schumi får 2:a plats på ett fat. Trulli 3:e. Rubens från sista plats på griden (startade i depån) 4:a.
Kimi verkar dock ha grym fart på en gång. Montoya blir diskad för att ha kört mot rött ljus ut ur depån under SC. Schumi får 2:a plats på ett fat. Trulli 3:e. Rubens från sista plats på griden (startade i depån) 4:a.
Motor > Sv: Formula 1 Grand Prix du Canada
Salle: Säkerhetsbil efter att Button kraschat höger fram i muren. Den som tjäner mest på det i verkar vara Schumacher. Fast 4+ bryter för reklam när det blir action. Jippie! :-/
Motor > Sv: Formula 1 Grand Prix du Canada
Paddan: Här har nog McLaren lyckats med sin strategi. Montoya har fått pressa Renaulterna medans Kimi kunnat avvakta bakom. Nu har JPM sämre däck och Kimi närmar sig. Take one for the Team för att använda en hockeyterm.
Motor > Sv: Formula 1 Grand Prix du Canada
Fisichella bryter från ledning med hydraulikproblem.
Alonso bryter från ledning efter närkontakt med muren efter förarmisstag.
Det kommer att tajta till i totalen.
Alonso bryter från ledning efter närkontakt med muren efter förarmisstag.
Det kommer att tajta till i totalen.
Motor > Sv: Formula 1 Grand Prix du Canada
Fel av mig... Efter 2:a kurvan och Button lyckades faktiskt klara en 3:e position. Men Skomakaren var låååångsam.
Motor > Sv: Formula 1 Grand Prix du Canada
Paddan: Det var en av de lustiga starter jag varit med om. 1:a ledsbilarna bara 5:a & 6:a efter första kurvan.
Motor > Sv: Circuit de Catalunya
Poffa: Vad Sete och de övriga Hondaförarna måste göra är att sluta slåss inbördes så mycket. Dom kör ju nästan bort varandra (Sete & Melandri) från början av loppen istället för att hjälpa varanndra när/om Rossi eller nån annan sticker ibörjan. Där är Rossi kall och väntar på sin tur. Skall dom bråka med nån och försöka tvinga till misstag är det ju Rossi.
Alternativet är ju att turas om att torpedera Yamahan för att nolla Rossi med det kommer aldrig att hända (tror och hoppas jag) i roadracingen.
Alternativet är ju att turas om att torpedera Yamahan för att nolla Rossi med det kommer aldrig att hända (tror och hoppas jag) i roadracingen.
Motor > Sv: Circuit de Catalunya
Salle: Fan vad (tråkigt) imponerande Rossifumi är. Följer efter Sete i stenhårt stenhårt tempo fö att sedan öka litelite när några varv återstår och Gibernau kan INTE hänga med.
Motor > Sv: Circuit de Catalunya
Rätt skapplig inledning på MotoGP. Ett gäng Hondor som svärmar runt Rossis Yamaha. Fast fältet börjar dras ut lite.
Motor > Sv: Circuit de Catalunya
Poffa: Klart bättre 250-lopp även fast sista varven var transportsträcka. Men fram till dubbelkraschen när Lorenzo klippte deAngelis bakdäck så var det ju grym racing. Starkt av Dovi att uthärda smärtan såpass att han klarar pallen. Lika starkt av dePuniet som efter vurpa kommer 6:a.
Motor > Sv: Circuit de Catalunya
Poffa: Närmast skjuter ingen hare.
Höll faktiskt på att skriva nåt om Simoncelli när han var på 10:e eller så och inte börjat sitt avancemang. Men soffans dragningskraft var hög och tur var väl det.
Höll faktiskt på att skriva nåt om Simoncelli när han var på 10:e eller så och inte börjat sitt avancemang. Men soffans dragningskraft var hög och tur var väl det.
Motor > Sv: Circuit de Catalunya
Usch sicket sömnpiller 125-racet var. Det var lite krascher i början sen var det mest en lååång väntan. Det tajtade till i VM-totalen iallafall.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla: Jag tror att kroppen insåg att du "inte är 18" (och inte ser ut som det heller :-) ) längre och helt plötsligt får du 7års krämpor i ett huj.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Paddan: Jo det regnar ju lite sidledes ibland. Skönt att ligga nerbäddad i soffan dock.
Motor > Sv: Circuit de Catalunya
Poffa: Dags att tippa:
125cc
Vinnare: Kallio
250cc
Vinnare: Pedrosa
Inga överraskningar/högoddsare där men
så sticker vi ut hakan...
MotoGP
1. Melandri
2. Gibernau
3. Biaggi
125cc
Vinnare: Kallio
250cc
Vinnare: Pedrosa
Inga överraskningar/högoddsare där men
så sticker vi ut hakan...
MotoGP
1. Melandri
2. Gibernau
3. Biaggi
Föregående · 223 · Nästa