Salle

14252 inlägg · 75280 besäkare

Historik

· 226 ·
Café > Sv: Hitta bilden!
mangan: Jag vill se den pokerhand som Buffalo Bill sägs ha haft när han spelade sitt sista parti.

Café > Sv: Hitta bilden!
mangan: Jag antar/hoppas att du menade en bild på HRC.

[bild]mypage.bluewin.ch/a-z/Harrys/Miami99_HardRock.jpg[/bild]

Café > Sv: Roliga länkar
Svart på vitt om kvinnors körförmåga.

[url=www.corren.se/archive/2005/5/20/i6k4ks48erdntws.xml?category1=1097835189-26&category2=1097835189-30&]Fruar kör sämre än fyllon[/url]


Café > Sv: Roliga länkar
Det har ju varit lite rabalder om att man kan hitta bombrecept mm här på internet men detta tar väl ändå priset. Oansvarigt säger jag.

[url=www.livescience.com/technology/10ways_destroyearth.html]

Top 10 Ways to Destroy Earth[/url]

MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
knaskamilla: Rykten på stan säger att SnyggJanne är nära att bli rödhök.



MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd

Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Inget pissvatten här dock...

[bild]www.thewhiskystore.de/dist/lochlomo/f01_6.jpg[/bild]
Loch Lommond - 1974/1997 40% (Original) individual numbered

Café > Sv: Hitta bilden!
Mats Edström: Eftersom vi inte lyckats knäcka din önskning så är det din tur igen förresten.

Café > Sv: Hitta bilden!
Mats Edström: Vad är det för ide att ge ledtråd när 24timmar redan gått. Taskigt trick för att få nån annan att armhäva säger jag.


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Portello: Jobbade på ASSIDomän KraftLiner (Kappa numer) under några sommarmånader och hade inget bra kök i mitt inneboende. Så jag testade nog varenda ställe som var hyffsat centralt. Bästa pizzan var bakom MAX. SUB-stället vid torget (nära bion) var inte fel. Och Kebaben mellan torget och Statshotellet, mmmmmmmmmmmmmm.
Bästa palten var på Personalmatsalen för då var det nära till fikarumssoffan för lite koma.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Portello: Var det stället i busstationen. Om så så håller jag med.


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Cheesus

Café > Sv: Hitta bilden!
Mats Edström: Den första film som poppade upp i huvudet var "Hellraiser". Om jag har rätt i mitt popp så är det denna du vill se.

[bild]www.cleverwood.com/images/hellraiser.jpg[/bild]

Motor > Sv: Speedway 2005
Frisco: Nästa vecka i Monster Garage skall Monsterteamet utmana några Speedwayare med sin egen rundbaneracer baserad på en HD. Kan vara kul att se.

Café > Sv: Hitta bilden!
Mats Edström: Vassego att önska.

Café > Sv: Hitta bilden!
Ingen som kan hitta en bild på Snus Bars hockeylag???


MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
NuMo: Det fanns iofs en bild men...

[bild]www.modohockey.se/juniorer/bilder/spelareSaknas.jpg[/bild]


MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
NuMo: Fanns ingen på hanses sida. Annars skulle den självklart varit med.

MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
Paddan: Lite om Tommy från J20-sidorna på åffisiella.

34 Tommy Wargh (Modo J20)

Födelsedatum: 1986-12-19
Vikt: 78kg
Längd: 179cm
Moderklubb: MODO Hockey
Skytt: Vänster
Styrka: Sniperskytt och blicken
Svaghet:
Bästa spelaren någonsin: Gurkan och Zlatan
Förebild: Arnold och P Diddy
Intressen utanför hockeyn: Skolan och trav
Ser helst på: Kalle Anka
Lyssnar helst på: Garys sångröst
Gör helst: Filosofilektioner och chilla med Gary

MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
Paddan: Hmmm i brist på bröd så brer man smulor.


Café > Sv: Hitta bilden!
Salle: Insåg att jag blev kryptisk i överkant. Samma önskning i andra ord.

Jag vill se ett hockeylag som sponsras av Snus.

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Då vilja jag se ett Snus, Sprit & mat-relaterat hockeylag (division okänd) från Schweiz.

Ytterligare Ledtråd: ACME-kund.

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Duger denna då... Man kan ju ana den åtminstone.

[bild]www.aftonbladet.se/nyheter/0004/18/18s12prilla82.jpg[/bild]

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: En speciell sida bara för såna som dig...

[url=www.ehow.com/how_7820_identify-b-52.html]Hot to identify the B-52 Stratofortress[/url]

[bild]www.pacprod.com/planes/pacific/cb52.jpg[/bild]

Café > Sv: Hitta bilden!
Osså menade jag "Big Ugly Fat (Fellow) aka BUFF"


Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Jo det är främre delen på "the fat ugly". Kamilla önskar.

Motor > Sv: Indy 500
Frisco: Nu var du taskig och lite felaktig. Minardi har ju kört bättre än Jordan ju...

Motor > Sv: Indy 500
Poffa: Det är tufft "over there"...

"Lap 54 - #91 Kite is black flagged for driving too slow."

Detta öde drabbade även 2-3 andra förare.

Motor > Sv: Indy 500
Salle: Bara för det så la Flashen av igen...

Denna finns också. [url=scoring.indycar.com/html/commentary.php]15 sek uppdatering[/url]

Motor > Sv: Indy 500
Poffa: Flashen verkar vara en 2-3 varv efter bara. Ungefär som svenka flashen dårå...

Motor > Sv: Indy 500
Poffa: Flash-funktionen på [url=www.indy500.com]http://www.indy500.com[/url] funkar för mig åtminstone.

Motor > Sv: 2005 Formula 1™ Grand Prix of Europe
Frisco: Elghen har alltid rätt. Synd att vissa inte inser detta orakels storhet. :-)

Motor > Sv: 2005 Formula 1™ Grand Prix of Europe
Frisco: Nu såg man det i en tydlig repris. Wobblingen knäcker övre hjulstaget.

Motor > Sv: 2005 Formula 1™ Grand Prix of Europe
Poffa: Nån måste ju stå upp för de enfaldiga ibland osså... :-)

Motor > Sv: 2005 Formula 1™ Grand Prix of Europe
Poffa: Till Ejes försvar skall man säga att han trodde inte att DÄCKET skulle gå sönder pga detta.

Motor > Sv: 2005 Formula 1™ Grand Prix of Europe
Frisco: Undra om det inte var hjulupphängnigen som sa upp sig före däcket i detta fall. Däcket såg ju "helt" ut där det hängde i sin säkerhetskabel efter kraschen. Alla de vibrationerna kan helt enkelt knäckt kolfiberstagen.

Motor > Sv: 2005 Formula 1™ Grand Prix of Europe
Frisco: POOOOF osså var Iceman borta och Alonso ett stort steg närmare VM-titeln.

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Ahhh! Mycket bättre. Wish Away.

Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Usch så mörkt vatten. Rena rama trollsjön ju. Där törs man ju inte simma. Godkännes inte.

Det skall ju vara så där ljusblått och klart vatten.

Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Då vill jag se ett tropiskt vattenfall med "sjö" där man skulle vilja "simma" med denna kvinna.

Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla: Officiell skönhet från Brasilien...

[bild]www.chinadaily.com.cn/english/doc/2004-10/25/xin_271001251628418443220.jpg[/bild]

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Shuffle up, and give us your money passar bättre in så här i efterhand. Eller hur?


Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Hittade även denna i rostfritt.

[bild]www.qualitycage.com/pics/exersaucer.jpg[/bild]

Och med en Chinchilla i full fart.
[bild]www.qualitycage.com/pics/chinrunner.gif[/bild]


Jag vill se Lol Tollerst adoptivföräldrar.

Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Tyvärr har en mink för tillfället jagat bort hamstern.

[bild]www.cgl.uwaterloo.ca/~ssiu/family/images/wheel.jpg[/bild]

MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Största knät då???

MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
NuMo: Spelarna från Ångermanna-älvens sträckning verkar ju välja
att stanna i Övik i allafall.

· 226 ·
Om Salle
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Örnsköldsvik