Historik
Föregående · 227 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Hoppas att broarna nedströms klarar av det extra tillflödena.
MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
AXA hade ett butiksjippo igår där MoDo hade sin äldsta resp (en av de) yngsta spelare som dragplåster. En av personalen frågade den äldsta om vad han trodde om säsongen. Svaret kom att han trodde inte på spel alls under säsongen då han inte ens kan springa utan att ett knä sväller upp och ömmar.
BHK jublar i tysthet enligt rykten på stan.
BHK jublar i tysthet enligt rykten på stan.
MoDo Hockey > Sv: Banner
Paddan: Den "obehindrade" utsikten rakt fram eller den påstådda "behindrade" gluggen av Burösundet snett framåt vänster från Polisvillan?
MoDo Hockey > Sv: Banner
Poffa: Har du varit nere i hotellbaren och spenderat traktamentet eller vad.
Motor > Sv: Grand Prix Alice de France - Le Mans
Frisco: Bra att slipstreama bakom nerför Mulsanne-rakan det är därför dom radat upp sig bakom. Kul med tjejer som visar framstjärten i motorsporten dessutom. :-)
MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
Modoante: Men det är ett dj-igt bra pris. Sen är det väl "bara" att smyga in sig på en bättre plats för såna finns det ju gott om i kulan
MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
knaskamilla: Har Poffas inte-klistra-in-länk-förrän-inlägg-nummer-2-sjuka smittat eller nåt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Inte så mycket speedway, mera DIrt Track som dom kör borta i USA.
Ser dock livsfarligt coolt ut. Blött gräs är inte precis ohalt om man säger så.
Ser dock livsfarligt coolt ut. Blött gräs är inte precis ohalt om man säger så.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nalle Sjuh: Ganska bra män/djur-inlägg från Skansen-Jonas.
[url=expressen.se/index.jsp?d=1180&a=290427]http://expressen.se/index.jsp?d=1180&a=290427[/url]
[url=expressen.se/index.jsp?d=1180&a=290427]http://expressen.se/index.jsp?d=1180&a=290427[/url]
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nalle Sjuh: Jag lade märke till Danneroracing under Motor neri i vänstra hörnet. Vad var det för racing? Speedway?
Café > Sv: Hitta bilden!
claesw: Du får godkänt OM det var denna bild du menade. Men menade du den länken du postade efteråt (med bara motorn) så är det inte godkänt.
[bild]www.appeldephare.com/photo1/hdnr14.gif[/bild]
Ähhh Önska på vetja
[bild]www.appeldephare.com/photo1/hdnr14.gif[/bild]
Ähhh Önska på vetja
Café > Sv: Hitta bilden!
claesw: Visa mig ovala kolvar från en Honda NR750 (OBS Ledtråd) så får du önska.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Martin S: Om du menar killen som skymtas bakom fisken så håller jag med.
Annars var du bara taskig. :-)
Annars var du bara taskig. :-)
Café > Sv: Bästa raggingsreplik!!!
Nån har skrivit en bok om de bästa raggningsreplikerna så nu kan vi få svart på vitt i denna frågan.
[url=www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,650316,00.html]Tjena läckerfralla, du duger![/url]
[url=www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,650316,00.html]Tjena läckerfralla, du duger![/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Helg Ernest: Du trodde du hade nåt på gång där va...
Men dessa kolvar var ovala från fabrik, det är inte ens från en boxermotor utan en V4 (som med dom ovala kolvarna får kolvyta som en V8 mha 32st ventiler och 8 tänstift), och BMW är inte rätt det heller.
Men dessa kolvar var ovala från fabrik, det är inte ens från en boxermotor utan en V4 (som med dom ovala kolvarna får kolvyta som en V8 mha 32st ventiler och 8 tänstift), och BMW är inte rätt det heller.
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Det börjar bli jobbigt att komma på önskningar.
Jag vill se ovala kolvar från en motorcykelmotor.
Jag vill se ovala kolvar från en motorcykelmotor.
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Här är en cool knapp med nånting som kanske stämmer med din önskan.
[bild]www.breweriana.co.uk/bb/Firkin%20-%20Dogbolter.jpg[/bild]
[bild]www.breweriana.co.uk/bb/Firkin%20-%20Dogbolter.jpg[/bild]
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Apropå Dalastark...
[url=www.tradera.com/auction/aid_13974809]Lite kuriosa[/url]
[url=www.tradera.com/auction/aid_13974313]Lite kuriosa 2[/url]
[url=www.tradera.com/auction/aid_13974260]Lite Kuriosa 3[/url]
Det fanns mer under "Samlarsaker" & "Breweriana" på Tradera.
[url=www.tradera.com/auction/aid_13974809]Lite kuriosa[/url]
[url=www.tradera.com/auction/aid_13974313]Lite kuriosa 2[/url]
[url=www.tradera.com/auction/aid_13974260]Lite Kuriosa 3[/url]
Det fanns mer under "Samlarsaker" & "Breweriana" på Tradera.
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: I brist på bröd...
Hittar ingen kapsyl men en burk kan jag visa.
[bild]kattisdolls.crosswinds.net/images/wt3_2001/timmy/TT51.jpg[/bild]
Hittar ingen kapsyl men en burk kan jag visa.
[bild]kattisdolls.crosswinds.net/images/wt3_2001/timmy/TT51.jpg[/bild]
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Bonuspoäng för snabbhet. Önska.
Länken nedan visar en sdan med en j-a massa "coasters" alfabetiserade.
Länken nedan visar en sdan med en j-a massa "coasters" alfabetiserade.
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Bästa bilden på "greppet" jag kan hitta.
[bild]www.pijlsnel95.nl/images/Eric_Bristow.jpg[/bild]
OM detta godkänns så vill jag se ett Staropramen ölunderlägg.
[bild]www.pijlsnel95.nl/images/Eric_Bristow.jpg[/bild]
OM detta godkänns så vill jag se ett Staropramen ölunderlägg.
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Ojdå, flåt. Ville bara göra nån glad. Men det var ju bara en liten guldstjärna, det finns större för när de förtjänas. :-)
Café > Sv: Hitta bilden!
Nalle Sjuh: Snyggt jobbat.
[bild]www.herjedalen.se/images/18.dc41c5fe0936c6347fff1056/guldstjarna.gif[/bild]
Önskan är din.
[bild]www.herjedalen.se/images/18.dc41c5fe0936c6347fff1056/guldstjarna.gif[/bild]
Önskan är din.
Café > Sv: Hitta bilden!
Salle: Kan ju tillägga att öarnas namn har med en ärkeängel att göra, dock inte Gabriel, som antas vara skyddsängel över (bla) soldater.
Café > Sv: Hitta bilden!
Jag vill se bilder på BÅDA öarna, dvs 2 bilder.
Frisco: Tack för guldstjärnan.
För att göra det lite svårare...
För att göra det lite svårare...
Det finns 2 öar i engelska kanalen som är kända för samma sak.
Nämligen att bilvägen till ön kan bara användas vid ebb.
Dom har samma namn dessutom, förutom språkskillnaden.
Nämligen att bilvägen till ön kan bara användas vid ebb.
Dom har samma namn dessutom, förutom språkskillnaden.
Jag vill se bilder på BÅDA öarna, dvs 2 bilder.
Café > Sv: Hitta bilden!
muzze: Antar att det var denna du ville se.
[url=www.beredskapsmuseet.com/tiger.html][bild]http://www.fib.se/svtiger.jpg[/bild][/url]
[url=www.beredskapsmuseet.com/tiger.html][bild]http://www.fib.se/svtiger.jpg[/bild][/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
muzze: Man lär sig nåt nytt varje dag. Hade aldrig hört talas om Galbusera.
Hade detta mästerverk i åtanke men...
[bild]www.mcnews.com.au/ClassicsCustoms/MotoGuzzi/Guzziv82x.jpg[/bild]
Självklart godkänt. Önska på bara...
Hade detta mästerverk i åtanke men...
[bild]www.mcnews.com.au/ClassicsCustoms/MotoGuzzi/Guzziv82x.jpg[/bild]
Självklart godkänt. Önska på bara...
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Dom där såg inte mysiga ut men ett par händer är det ju. Önska iväg...
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Mobbning? Det får du väl fråga cyklistas-gänget om. Jag hade ingen aning om vad jag skulle söka på.
Om du visat bilden tidigare så hade det varit din önskning men nu vet jag inte vad protokollet säger. Sen är ju "tävlingsledningen" minst sagt sporadiskt för nuvarande så där får man ju lite hjälp.
Men Poffa brukar väl köra nån slags tävling om nästa önskning så jag tar saken i egna händer. Den som visar ett par händer får nästa önskning.
Om du visat bilden tidigare så hade det varit din önskning men nu vet jag inte vad protokollet säger. Sen är ju "tävlingsledningen" minst sagt sporadiskt för nuvarande så där får man ju lite hjälp.
Men Poffa brukar väl köra nån slags tävling om nästa önskning så jag tar saken i egna händer. Den som visar ett par händer får nästa önskning.
Motor > Formula 1™ European Grand Prix 2005 Nurburgring
Nya kvalregler redan till helgens lopp. Söndagsförmiddagens kval tas bort helt och Lördagens tidskval körs med race-bränslemängd.
[url=www.planet-f1.com/news/story_19651.shtml]http://www.planet-f1.com/news/story_19651.shtml[/url]
[url=www.planet-f1.com/news/story_19651.shtml]http://www.planet-f1.com/news/story_19651.shtml[/url]
Café > Sv: Only in US of A
[url=www.flashnews.com/news/wfn1050523J7930.html]National Masturbation Month reaches Climax on May 28[/url]
Föregående · 227 · Nästa