Historik
Föregående · 233 · NästaKul att Kallio visade framhjulet igen. Och 3 KTM i top5 visar att dom trivs på denna bana. Så är det bara torrt så borde Mika kunnat vinna en andra gång i sin GP-karriär. Schysst topfart på Kallio förresten, 231km/t, och det utan slipstreaming.
Biaggi som är "kinkig" på inställningar hade stora problem medans de förare som gärna sladdar runt lite verkar klara sig lättare. Undantaget är Rossi som inte fick till det. 6:e platsen på kvaldäck är fortfarande 1 sek långsammare än Sete och det kommer att drabba honom i racet.
Duccarna kommer få problem med framdäcken till race. Movistar Honda som inte visat framfötterna före kvalet jobbade som team fram de "rätta" inställningarna.
Racetipset dårå.
1. Melandri
2. Gibernau
3. Hopkins
4. Hayden
5. Capirossi
Men om det blir fuktigt/blött så blir det annorlunda.
Då kan Checa och Nakano vara utmanare.
Lite underhållande men då bilder/ord kommer tillbaka redan 2:a gången man spelar det så skulle det nog behöva lite trimning. Men testa vetja.
[url=grant.robinson.name/projects/guess-the-google/]Guess The Google-Game[/url]
Natti natti.
[url=www.imdb.com/title/tt0077975/]Nationals Lampoons Animal House[/url] från 1978. What started it all- and still the best of Collegeflicks.
[bild]www.eurosport.com/imgbk/rugby_/all/md-i173445.jpg[/bild]
Längd: 5.281km
Längsta rakan: 1202m (längst i mästerskapet)
Publik:200.000
Två snabba rakor (+320 km/t) och en hel del knixiga partier bla 2 högerböjar och att det är en ny bana för alla ger goda möjligheter för roliga race. Tänk slipstreamingståget på långa rakan och sedan inbromsningen in i den snäva svängen med 4-5 hojar i bredd i 125 . :-))
[bild]www.skogsreflexen.net/tiedostot/dokumentit/8235/vitsippa.jpg[/bild]
Om detta duger så vill jag ha en bild på en gammal "dam" som heter Daisy och än i dag är minst lika vacker som den första dagens hon tog till väders.
Väntar på SA själv.
En Stockholmare eller skåning har inte en chans att lyckas som säljare i Norrland då dessa anses dryga och förmer än andra medans en norrlänning klarar sig lysande i hela landet (spec Sto och Skåne) då "vi" anses lite dumma och inte skulle kunna lura sörlänningarna.
Måste lägga in en bonusbild utom tävlan.
[url=www.airliners.net/open.file/825947/L/]Airbus 380's jungfruflygning skedde idag.[/url]
[bild]www.aftonbladet.se/sport/0101/06/fokin.jpg[/bild]
Jag vill se en sån därna stor plastboll man kan krypa in i för att, oskadd men antagligen ganska spysjuk, rulla utför en backe eller liknande med.
Duger denna så vill jag se Kroppkakor...
[bild]sportserver.nandomedia.com/ips_rich_content/401-unit.jpg[/bild]
Sicket prat. Min morfar drack sprit varje dag på ålderns höst och inte var han beroende. Vad härnäst... Tobak är farligt eller vadå.
Modoante: Idag så var det "bara" en stor mobilkran där och har för mig att det stod nåt om 2st för montering. Men det är nog inte långt borta. För visst är det väl en ouppbyggd kran som finns på innerplan på livebilden just nu.
Batman: Godkännes inte då det inte fanns personer som höll i flaggan så man såg hur FETSTOR den är.
Lägger ut en korrekt bild då jag kommer att vara frånvarande en sväng.
[url=www.jimcline.com/colonialmex/flag%20ceremony,%20zocalo001_std.jpg]Så här hade jag tänkt att det skulle se ut.[/url]
Överlåter till tävlingsledningen att fortsätta tråden.
Bergius: Jag måste nog underkänna denna med. Orsaken är det jag skrev i tidigare inlägg...
"Salle: Orsaken till kompletteringen är denna "Flagga".
Denna används ju bara som "patriotisk dekoration" och aldrig kommer att hänga på en flaggstång."
Jag kan som ledtråd säga att det finns en fetstor flagga på stång på vad som anses vara världens största torg.
Poffa: Som sagt. "Med risk för att Poffa rättar mig..."
Visst kan man väl (om man vill) spela in i "lägre kvalitet" på HDD:n som man kan på alla andra hårddiskvideos???
Dream Team: Du kan kolla in priserna själv här men nog verkar den schysst OM du har parabol och några du kan cardshara med för codecs-delen är visst tuff nu med hårda krypteringar på Canal Digitals utbud.
[url=www.dreambox-sweden.com/]http://www.dreambox-sweden.com/[/url]
Dream Team: Med risk för att Poffa rättar mig...
Dreambox är en Multimedia-enhet som kan funka som bla (hårddisk-)video, satellit-dekoder, TV-tuner.
Den klarar att (pirat-)dekoda av de flesta/alla möjliga kanaler antingen med inbyggda codecs eller via delade äkta abbonemangskort via Cardsharing över internet.
Om utrustad med hårddisk (500S som bilden visade har inte HDD) så kan man spela in från DVD-kvalitet ner till sunkig video. Den finns med DVD-brännare för direkt kopiering från TV/SAT till DVD. Den finns med nätverksanslutning för att skicka/ta emot video från dator och hämta codecs eller cardsharingdata.
Ni som inte såg stopptid nyss. Sätt videon på inspelning eller ställ alarmet för reprisen imorrn em. Klassika mål med klassiska spelare, Anders Hedberg, Lill-Strimma, Virus Lindberg, Uffe Sterner mfl med ett klassisk Tre Kronor i ett klassikt VM osv.
Ni som inte såg stopptid nyss. Sätt videon på inspelning eller ställ alarmet för reprisen imorrn em. Klassika mål med klassiska spelare, Anders Hedberg, Lill-Strimma, Virus Lindberg, Uffe Sterner mfl med ett klassisk Tre Kronor i ett klassikt VM osv.
Salle: Orsaken till kompletteringen är denna [url=www.comicsonduty.com/images/A-N_Game_Big_Flag.JPG]"Flagga"[/url].
Denna används ju bara som "patriotisk dekoration" och aldrig kommer att hänga på en flaggstång.
Poffa: Skrytmåns :-)
[bild]www.elektrocoleti.cz/Foto/Orig/dreambox500s.jpg[/bild]
muzze: Honken - the original i London Lions färger.
[bild]www.angelfire.com/space/u_line/honken-splash.jpg[/bild]
Eje Elgh kunde inte hitta ord. Jag hittar ett som nog passar bra.
PERKELÄ!!!
muzze: Nope ingen av bilderna duger. Första är i gryningsljus och andra i dagsljus.
Gör om, Gör rätt...
Salle: Om alla bilder är godkända (?) så är det väl jag som skall önska antar jag...
Bumbo-bilden var ju tagen ovanför Los Angeles Intl. Den flygplatsen har en lite frän byggnad som relaterar lite till andra flygande objekt än just flygplan. Den skulle jag vilja se i solnedgångsljus.
mangan: Om du läst texten under bilden så hade du sett (bla) detta: "It's a real air-to-air picture, no discussions please!" (ursäkta färgen).
Det är troligen taget från ett snabbt flygplan i brant sväng för att minimera passagetiden framför det startande planet. Men det är bara min gissning. Skulle dock vilja veta OM det var godkänt före annars skulle det nog bli lite rabalder från FAA.
mangan: Utan att ditt frimärke godkänts så kan jag inte låta bli att visa denna Jumbo-bild.
[url=www.airliners.net/open.file640853/L/]Hur f-n har dom fotat denna...[/url]]
Ni vet väl om att ni kan se Johan Stigefeldt försvara de svenska färgerna i Supersport 600. 5:a på griden. Eurosport kl 13.00.
Superbike heat 1 körs 12.00 och Heat 2 eftersänds kl 23.00 för den som vill.
OBS detta är inte "Ducati Cup" längre
Knastrig telefonlinje-kommentering och ett snabbt 0-1 genom Kronwall (Weinis ass)...
Det bådar gott. :-)
Frisco: Då tippar vi då:
1:a Kimi Räikkönen
2:a Fernando Alonso
3:a Jarno Trulli
Osså "knorrtipset": Schumi sista poängplats efter att Ferrari tvingat Rubens att släppa förbi tysken emot slutet...
Föregående · 233 · Nästa
Ordentligt snabbare än på blötan igår. Pedrosa hade kommandot både länge och väl men Casey Stoner lyckades i sista sekunden nypa Pole Position. Men Pedrosa lär vinna imorrn iallafall.
Svenske Fredrik Watz (wildcardförare) kör in på en 25:e plats 7 sek efter Stoner. Det låter mycket men är klart godkänt.