Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Timrå IK 26/27 Bästa trupp de kan få i nuläget
Tränare:Mikael Gath
Offensivt
1:a kedja
Kivenmäki Gardiner McLaughlin
2:a kedja
Forsell Lander Wedin
3:e
Lundmark Koblar Heikkinen
4:e
Lilja Westfält Levinsson
Defensivt
1:a
Hardegård Sundin
2:a
Barkemo Strömberg
3:e
Lyytinen Forsmark
4:e
Svensson Thun-Hansson
Nya förvärv förklarat:
Gardiner - Reid Gardiner har haft lite rykten kring just Timrå. Han passar verkligen den typen Timrå behöver och det hade blivit en mycket stark förstakedja med McLaughlin och Kivenmäki. Så den perfekta typen av spelare som Timrå behöver helt enkelt.
Kivenmäki - Otto Kivenmäki är typ helt klar för spel i Timrå. Han har haft en väldigt stark säsong i Liiga med 58p och han sägs har varit klar för Timrå ett långt tag nu så han är typ redan klar till Timrå IK 26/27.
Koblar - Tinus Koblar från Norge har inte haft några rykten kring sig. Men jag tror att han faktiskt hade varit en bra center för just Timrå. Han är väldigt ung och har tid att utvecklas. Så han hade passat i Timrå tycker jag.
Lyytinen - Joonas Lyytinen har haft lite smårykten kring sig i mitten av säsongen. Med nu att Leksand har åkt ur så känns hans som en spelare Timrå skulle kunna förvärva. Han har spelat i Timrå förut så Lyytinen hade inte varit helt sjukt om han kom till Timrå.
Spelare som ni inte ser har brutit kontrakt med Timrå.
Det här är bara vad jag tror skulle kunna vara rimligt.
Tränare:Mikael Gath
Offensivt
1:a kedja
Kivenmäki Gardiner McLaughlin
2:a kedja
Forsell Lander Wedin
3:e
Lundmark Koblar Heikkinen
4:e
Lilja Westfält Levinsson
Defensivt
1:a
Hardegård Sundin
2:a
Barkemo Strömberg
3:e
Lyytinen Forsmark
4:e
Svensson Thun-Hansson
Nya förvärv förklarat:
Gardiner - Reid Gardiner har haft lite rykten kring just Timrå. Han passar verkligen den typen Timrå behöver och det hade blivit en mycket stark förstakedja med McLaughlin och Kivenmäki. Så den perfekta typen av spelare som Timrå behöver helt enkelt.
Kivenmäki - Otto Kivenmäki är typ helt klar för spel i Timrå. Han har haft en väldigt stark säsong i Liiga med 58p och han sägs har varit klar för Timrå ett långt tag nu så han är typ redan klar till Timrå IK 26/27.
Koblar - Tinus Koblar från Norge har inte haft några rykten kring sig. Men jag tror att han faktiskt hade varit en bra center för just Timrå. Han är väldigt ung och har tid att utvecklas. Så han hade passat i Timrå tycker jag.
Lyytinen - Joonas Lyytinen har haft lite smårykten kring sig i mitten av säsongen. Med nu att Leksand har åkt ur så känns hans som en spelare Timrå skulle kunna förvärva. Han har spelat i Timrå förut så Lyytinen hade inte varit helt sjukt om han kom till Timrå.
Spelare som ni inte ser har brutit kontrakt med Timrå.
Det här är bara vad jag tror skulle kunna vara rimligt.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
roger_sundsvall: Känns som att det borde komma in några till på forwardssidan, vilka alternativ finns det?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Hoppas Kivenmäki är klar! Men skulle han vara vår poängersättare för Dahlén?🤔
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Frågade Chat gpt när och vilka spelare som kommer till Timrå
16 april – Frederik Dichow 👑👑👑
21 april – Tim Barkemo 🧱
24 april – Wilhelm Hallquisth ⚡
30 april – Lucas Forsell 🚀
12 maj – Fredrik Olofsson 👑👑
7 juni – Otto Kivenmäki 🔥🔥🔥
16 april – Frederik Dichow 👑👑👑
21 april – Tim Barkemo 🧱
24 april – Wilhelm Hallquisth ⚡
30 april – Lucas Forsell 🚀
12 maj – Fredrik Olofsson 👑👑
7 juni – Otto Kivenmäki 🔥🔥🔥
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
När ska de gå ut med spelare? Det känns som att de borde ha gått ut med nån iaf
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Tror att leksand vänder detta de kommer rycka upp sig i andra och vinna matchen med 4-2
+ 2
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Hejar helt hundra på leksand i kvalet. Hv71 har gjort sitt i SHL
+ 3
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
Jag satt på linköpingmatchen istället. Våran match är körd enda hoppet är om Linköping förlorar..
+ 3
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Om vi tar oss till kval vill ja möta färjestad vi har vunnit alla matcher mot dom än så länge 1-0, 1-2 och 8-2 så ett kval mot fbk känns inte helt omöjligt att vinna
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2026-02-05
Vi får väl helt enkelt förbreda oss för kval. Top 10? Inte en chans. Vi har misslyckats med förvärverna, vi har ju ingen som kan göra det som krävs framåt alltså att ha den spetsen att faktist kunna göra mål på dina lägen
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Det var kul en säsong med helsvenskt men det ser ju inte ut att funka eftersom att vi ligger 10:a och gör aldrig mål på våra givna lägen
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Nej syftade på en 22-årig spelare och hans kontrakt går ut efter säsongen i örebro
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kan niklas nilsson från örebro vara ett alternativ till nästa säsong
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kommer timrå att fortsätta på helsvensk trupp? Enligt mig tycker jag TIK borde ta in några spelare från nordamerika som diaco eller pooley
+ 1
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2026-01-31
Skulle Eskil Bakke Olsen från Linköping vara ett alternativ för 26/27?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Karlsson74: Jag tror att Scott Pooley skulle bli en bra ersättare till Dahlén
1 · Nästa