Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Johannes : Bara två spelare i Allsvenskans historia som gått upp 3ggr. Berg och TK har ni båda är det garanti. Berg ska dock ingenstans sluta intala er det.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
Ben Perrault: Är det Hugo Hävelid som står i SSK? Man kan ju lätt tro det annars helt värdelös.
MoDo Hockey > Sv: Södertälje - MoDo 2025-12-19
modomille: Spelförande lag ska inte få med sig domslut. MDMI
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sigge: Berg ska ingenstans han får spela nu med. Ni kan ta Pulli han är klappkass
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2025-12-17
JoJo2613: Ville slå sönder tvn varje gång han gjorde Djurgården förra säsongen. Säger KlasOn och ThoresOn istället för vad spelare faktiskt heter. Helt värdelös på sitt jobb.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2025-12-17
Willow: Wiken har pondus och står för vad han säger, sen håller jag inte alltid med Wiken. Svartvadet svamlar bara.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västerås 2025-12-17
Per Svartvadet kan vara sämsta ”experten” någonsin. Riktig tomte
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett: VDn är sportchef/GMs chef men VD är tillsatt av styrelsen för utföra uppdrag som styrelsen tilldelar samt styra verksamheten.
Hierarkin blir väldigt svårdefinierad.
Hierarkin blir väldigt svårdefinierad.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Bössa 68: För Pulli är sämst han klarar inte av SHL. Blixt har spelat bättre än Pulli det säger allt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Vikingmodo : Sa det är inne för någon dag sedan. Är man Supporter i första hand och VD i andra ska man inte vara VD. Vet inte mycket om Widebro men hoppas det blir bra för er!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Oskarshamn 2025-12-10
Zource: Karlsson håller ju kvar balansen men sätter spetsen av skenan i isen. Ramlar på eget bevåg
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Såg någon intervju med er VD som sa att han var supporter i första hand och VD i andra hand. Redan där blir det fel är man verkligen beredd att ta obekväma beslut då?
Klart man måste ha några som bryr sig om klubben men alla kan inte vara supportrar eller personer med lokal anknytning. Gäller hela vägen från styrelse till sporten, funktionärer osv.
Klart man måste ha några som bryr sig om klubben men alla kan inte vara supportrar eller personer med lokal anknytning. Gäller hela vägen från styrelse till sporten, funktionärer osv.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik : Eller så slutar ni med svågerpolitiken? Brukar aldrig bli bra.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: AIK - MoDo 2025-11-26
Costanza: Det här vinner ni enkelt! En rätta svart, en råtta gul, Fyfan vad han är ful!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo: Inte nu man ska vara som bäst heller. Djurgården såg riktigt svaga ut förra hösten men det gick bra till slut. Berg rör ni inte han borde spela på 7 backar hos Djurgården förstår inte hur Kimby tänker.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
ELFBIF: Leksand kan gärna gå i konkurs men lär ju få ett ?lån? av bajen. Hatar Leksand och allt de står för
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: #90 spelar i SHL nästa säsong helt klart. Sjukt fin! Snabb, stark, stor med riktigt bra spelsinne och passningar. Lite oflax i avsluten hittills
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Brodin har varit dålig sen han kom tillbaka. Hade gärna sett honom på läktaren men han har för hög lön. Obekvämt beslut för Kimby att ta men hoppas han är på läktaren när Thore kommer in
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
RommeTigern: Tacklingen på Blomgren tar i bröstet ser det ut som, kollade i slowmotion nyss så den är nog okej. Brodins tackling är bara onödig. Femma är nog rättfärdigat även om man hade hoppats på en tvåa. Bara onödig tackling rakt av
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Tror ni kommer göra helt okej och klara er kvar utan kval. Men kommer bli tufft
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Så kan det absolut vara! Sen är inte modo mycket högre upp än er i näringskedjan. Misstänker att flera klubbar har sagt nej där.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Hade inte tänkt att flika in här var sugen att snacka VM då Djurgårdens forum är dött just nu.
Du kallar Sveriges näst bästa sillyjournslist inom ishockeyn som en ”fullständigt värdelös källa”. Han tjänar verkligen 0 på att gå in och ljuga på twitter. Skadar snarare hans omdöme om han ljuger. Tror flera SHL-klubbar har fått erbjudandet men tackat nej. Brynäs är inte högst upp på näringskedjan
Trevlig kväll
Du kallar Sveriges näst bästa sillyjournslist inom ishockeyn som en ”fullständigt värdelös källa”. Han tjänar verkligen 0 på att gå in och ljuga på twitter. Skadar snarare hans omdöme om han ljuger. Tror flera SHL-klubbar har fått erbjudandet men tackat nej. Brynäs är inte högst upp på näringskedjan
Trevlig kväll
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Makita: inte tv-bolagens fel att folk inte läser vad de signar på. Är hjärnan dum får plånkan lida
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det tror inte jag vår ekonomi är kaos. Googlar man misskött kommer Djurgården hockey upp på första sidan
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Grattis till segern igår! Välförtjänt ni var överlägsna när det gäller
+ 24
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Tyvärr är ju klubbar lite för måna om att man ska vara hemvändare och ha hjärta för klubben. Ibland är legoknektar inte så dumt. Man ska aldrig gå tillbaka till ett ex men man ska ha hem gamla juniorer
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10491}: Välkommen till djurgården här måste man vara avdankad eller oprövad Djurgårdare för få anställning oavsett position i klubben. Vi förtjänar HA i bra många år till
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
DIFFEN: tar vi matchen idag avgör Brynäs på fredag vilket vore väldigt skönt. Tror Andren står men hoppas på Lidö
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Ni avgör ikväll det är helt klart. Våra ledande spelare är inte ledandande. Bara Rensfeldt och Glad som varit bra för oss. Rädd för att det kan bli kaos på läktarna ikväll, räcker egentligen med att 5-6st inte beter sig för att det ska braka loss
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: det fick man inte skriva här för då blev det ett jävla liv. Pinsam nivå på många här inne. Är inte ute för att provocera men om jag hade varit det hade det inte varit svårt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: fortfarande har sagt det några gånger här nu men för er som inte kan läsa skriver jag det en gång till.
Wictor Nilssons tackling är ful och han kommer absolut bli avstängd och det med all rätt. nDäremot så begår Brynäs lagläkare tjänstefel som kastar ut en uppenbart groggy spelare på isen igen i byter efter, eller så förstärker Bertilsson extremt mycket. nnOavsett vad så är det fel
Wictor Nilssons tackling är ful och han kommer absolut bli avstängd och det med all rätt. nDäremot så begår Brynäs lagläkare tjänstefel som kastar ut en uppenbart groggy spelare på isen igen i byter efter, eller så förstärker Bertilsson extremt mycket. nnOavsett vad så är det fel
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rödin1912: att ni blir så arga av en liten fråga gör att jag tänker stanna matchserien ut. Alltid oavsett
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Han väger typ 60kg ramlar mycket i alla matcher han har spelat med A-laget
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det är ni som börjar tjafsa och hoppa på mig när jag ställer en fråga men okej. Välkomna till Hovet
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Men snälla jag sa ju att den var ful? Nilsson kommer helt klart bli avstängd
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: är det en dum fråga att fråga varför någon som ligger kvar efter en ful tackling och åker groggy därifrån spelar i nästa byte? Antigen så filmar han eller så kan inte era läkare göra sitt jobb. Finns inget mellanting
+ 1
1 · Nästa