Historik
Föregående · 3 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
modomille: sånt kan man dock inte lita på i slutspel heller
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Zource: du tar ju upp hela målet på bredden
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Man vet att det saknas supporterkultur när de först kör Luleås mållåt tätt följd av vår. Sedan något jävla bondefasoner å skriker målgörarens namn. Pajasförening
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
snowden: Finns inget sexigare än vinna 1-0
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
jonsson: de kan ju inte ishockey för inte är det där på Karlskogas matcher i vanliga fall.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Heyerdal: nä den va ganska oskön faktiskt sätter Berglund i skiten
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Willow: Han är klapp kass offensivt men jävlar vad han jobbar på.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
henkeiskogen: har du pratat ihop dig med min sambo eller?! Hon sa också att vi spelar som Växjö
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
grimiss: flippmackan till Jeppe Timrå hemma våren 2025. Så strax över ett år sedan
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Willow: Jävlar vad stolt Pluto är att han crosscheckade någon vad vill hunden ha? Ett ben?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Bad_Brett: tog en flygtur
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Vargen: Pluto är ju största fegisen liten chihuahua
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
henkeiskogen: Pluto* det är Bergs knähund
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Zource: sitt ner horungar
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Jadu: håll dig till innebandy.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 2 i Nobelhallen 3 april
Gavelo: Werner spelar på sin storlek medans Hellsten behöver kompensera för sin brist på storlek
Färjestads BK > Sv: Det elfte Guldet
Bataille: sjukaste jag varit med om det där måste ju vara godkänt mål?! Är utanför + Larmi som slår klubban på Olofssons skridsko så han ramlar. Blir genuint orolig för vart svensk ishockey är påväg.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: samtidig kommer löven ha det ännu värre sportsligt om de går upp
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
puffe4: Hellsten står ju?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
grimiss: nä jag vet inte inga skämt. Förutom Timrå IK
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
Timråiten: Timrå går i konkurs i år?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
Bad_Brett: Olofsson har ju dock haft extremt tufft utanför hockeyn denna säsong och OEEK var en chansning och värvad främst till HA. Så det finns helt klart förmildrande omständigheter även om resultatet är alldeles för dåligt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Vargen: förstår faktiskt inte heller varför Svelander är kvar. Vi fostrar många bra ishockeyspelare fortfarande men nästan ingen får chansen i A-laget heller. MoDo är en ekonomiskt extremt välskött klubb men sportsligt är det ett skämt.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: 1:a april i Nobelhallen 2026
Hägglundsmaffian: Han har ju flera vänner där klart han ska gå på hockey om vi är lediga! Du vet ju precis vad du får av TK. En legosoldat som vill till SHL.
+ 4
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: känns rätt att det där blev bortdömt. Tror ni vinner oavsett
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
hanzon: varken Hellsten eller Werner håller som förstamålvakt i SHL har ju båda visat tidigare.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
hanzon: Tror inte man gör det. Ebbe och Werner har kontrakt nästa år tror man vill ge Ebbe chansen om vi är kvar i HA. Om vi mot förmodan går upp lär man vilja få in en trygg etta bredvid Werner.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Paninaro: hoppas vi får möta löven redan nu. Tror löven kommer vinna 4-0 mot SSK
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
snowden: golf imorgon för Bagenda
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Monno: varför fan spelar 19 och 10?!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
SpecterV2: Hellsten håller nollan och gör mål känner det på mig
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Monno: lugnt vi är bättre i boxplay än 5v5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
Tuppen: Robin kovac får inte köra bil
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 6 på Hovet 2026-03-26
NuMo: Vi är tillräckligt mycket bättre än AIK för vinna oavsett vad domarna gör
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: ähhh det där hör till tycker inte det är så allvarligt. Snarare respektlöst mot vanliga privatpersoner som ska upp å knega än irriterande för spelare.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: vi tar oss inte förbi AIK spelarna vill inte
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : Kvartsfinal 5 på Fjällräven 2026-03-24
Janne G: Gustafsson är en pajas med
+ 1
Föregående · 3 · Nästa