Historik
Föregående · 45 · Nästa
Café > Sv: Tio små chokladpojkar
Paddan: Det är ju i alla fall det ursprungliga svenska namnet på mörkhyade människor. Ordet neger är ett modernare påfund som vi tagit ifrån amerikat.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Mora 070113
Någon okunnig människa som har konstruerat omröstningsfrågan? Kalla oss för rumpmasar, bah.
Mora IK > Sv: Sparka Harri samt Djoos och det är...NU!
Anders i Budum: Och att laget gjorde en rad bra matcher för bara 1-2 veckor sedan är givetvis redan bortglömt så fort man gör en dålig match.
Jag vill hellre skylla på J Simons planering som skickar iväg laget på en plojturnering i Schweiz när men egentligen borde ha varit hemma och tränat för elitseriens tuffaste period (jan-feb).
Spelarna ser ju skittrötta ut och vi är bara en tredjedel in i januari än.
Jag vill hellre skylla på J Simons planering som skickar iväg laget på en plojturnering i Schweiz när men egentligen borde ha varit hemma och tränat för elitseriens tuffaste period (jan-feb).
Spelarna ser ju skittrötta ut och vi är bara en tredjedel in i januari än.
Café > Tio små chokladpojkar
Sånt här tycker jag går till överdrift i Sverige. Ska man absolut byta så varför inte till "Tio små morianer"
Djurgården Hockey > Sv: Säsongen 2006/07
Frasse: Kan så vara. Otroligt irriterande var det i alla fall.
Brynäs IF > Sv: Läkerol Arena
Gusten: Vilka två?
Drakarna sjunger under match och Jonathan Granström får äntligen göra mål hoppas jag!
Drakarna sjunger under match och Jonathan Granström får äntligen göra mål hoppas jag!
Brynäs IF > Sv: Läkerol Arena
GävleLasse: Det här blir lätt för er. Ni kan klara oss på en skridsko nu efter er övertygande seger sist och våran dagsform.
Det blir annat nu som sagt :(
Det blir annat nu som sagt :(
Brynäs IF > Sv: Läkerol Arena
GävleLasse: Du har inte testat skitlag med skitklack? Vi kommer och kollar in er anläggning på lördag. :-)
Djurgården Hockey > Sv: Säsongen 2006/07
Frasse: Skönt att för en gångs skull få höra en motståndar klack som kör med dom gamla klassiska hatar-ramsorna. Trodde verkligen att dom hade dött ut nån gång på 90-talet men nu var dom på plats igen, riktigt så att man fick en flashback till 70 och 80-talet.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Håller med om det, nu tänkte jag bara på de som varit med länge. Ser att du placerar Modo näst sist i ES, nyfiken på viket klubbmärke som får äran att rankas lägre enligt dig?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: I allsvenskan finns också Södertälje, Leksand, Rögle och AIK som faller in under de klassiska märkena.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Dom snygga märkena är väl dom ed en ordetlig tradition som har hängt med i 50+ år. Dvs. Brynäs, Djurgården, Färjestad, Skellefteå, Mora.
HV71 > Sv: Langkow lämnar HV !
mattias - 74: Åkerlund är en rökridå för det som egentligen kommer hända men som man inte får gå ut med officiellt än? Det är vart jag vill komma. Varför lägger du och jag ner sån enegi på detta kan man sen fråga sig? :-)
Mora IK > Sv: Mora IK - Djurgården
Bonäs norra: På tal om tysk kultur och citat.
"Ich bin der musikant mit taschenrechner in der hand. Ich addiere, und subtrahiere. Kontrolliere, und komponiere. Und wenn ich diese taste druck
spielt er ein kleines musikstueck"
"Ich bin der musikant mit taschenrechner in der hand. Ich addiere, und subtrahiere. Kontrolliere, und komponiere. Und wenn ich diese taste druck
spielt er ein kleines musikstueck"
Mora IK > Sv: Mora IK - Djurgården
Metal Guru: Det finns ingen svensk domare som är i närheten av Reichel klass, Mikael Nämnd, Håkan Klys är klippor i jämförelse.
Timrå IK > Sv: Lagbygget fortsätter :)
Ann: Mins kropp är också i för dåligt skick..Sorgligt men sant.. :-)
Mora IK > Sv: Mora IK - Djurgården
HD Pehr Claesson, Alvesta
LM Joakim Karlsson, Axvall
LM Johan Sjödahl, Göteborg
Var det inte Claesson som dömde när Harri fick böter förra säsongen?
LM Joakim Karlsson, Axvall
LM Johan Sjödahl, Göteborg
Var det inte Claesson som dömde när Harri fick böter förra säsongen?
Färjestads BK > Sv: FBK vs DIF
Svanru: Fansen må tycka illa om DIF och det är väl troligtvis därför som klubbledningen älskar dom?
Mora IK > Sv: Mora IK - Djurgården
Ha ha, svart ljus. Jag hoppas att ni fattar vad jag menar ändå, fan va dumt det där såg ut. :-)
Mora IK > Sv: Mora IK - Djurgården
mok: Det behövs inte mera ljus under matchen men däremot så är HDTV mera känsligt för nedsläckning före match osv. Bland annat så brukar vi släcka ner för att blinka med lampor på bortamålisen när Mora har gjort mål vilket vi inte kommer att kunna göra under en HD sändning. Vi får heller inte släcka ner så mycket som vi vill under själva introt utan det kommer ske i ett mera grått ljus än svart som vi brukar ha.
Brynäs IF > Sv: Vakter i Läkerol Arena
85E-Martinsson: Efter lördag kan jag berätta vad jag tycker om dom :-)
Frölunda HC > Sv: Timrå - Frölunda
Stigsson: Man ska ALDRIG göra sig lustig över hur någon skriver för då kan man ge sig på att det blir stavfel direkt. Meningsbyggnad, meningsbyggnad, meningsbyggnad!
Frölunda HC > Sv: Timrå - Frölunda
Gidde: Dessutom en baddare på menigsbyggnad och konsten att använda komma och punkt.
Brynäs IF > Sv: Brynäs i TV
OLZ UB06: Enkelt. Kanal 5 är systerbolag med C+ så nu får äntligen C+ producera hela slutspelet istället för att låta Robert Perlskog ta över när det hettar till.
Café > Elitserie-Extra på femman
Var det nån som såg det nya programmet Elitserie-Extra som gick för första gången på kanal 5 i lördags. Någon nära mig sa att det var det värsta Djurgårdsfixerade programmet man någonsin sett så att det istället borde byta namn till Djurgårds-Extra.
Själv har jag inte sett det så jag kan inte avgöra. Var det någon annan som såg det och som kan berätta vad man tyckte om det.
Själv har jag inte sett det så jag kan inte avgöra. Var det någon annan som såg det och som kan berätta vad man tyckte om det.
Mora IK > Sv: Brendl på väg bort???
sold: Är du förvånad? Jag skulle bli förvånad om INTE rika klubbar vill ha honom inför nästa säsong.
Den här rubriken har varit given länge i kvällstidningarna, det dröjde faktiskt länge innan den dök upp.
Den här rubriken har varit given länge i kvällstidningarna, det dröjde faktiskt länge innan den dök upp.
Juniorhockey > Sv: JVM 2007 26/12 - 5/1
20 Lindgren: Han har väl fixat mer mål bakåt än framåt i den här turneringen.
Support > Sv: Högermenyerna
Salle: Editorn plockades bort för att vissa av oss inte kunde skriva inlägg överhuvudtaget så ett fjuttigt problem med sånt krimskrams som bilder får du nog stå ut med tills dess att Marcus hittat en editor som fungerar bättre.
Café > Sv: Dorsins 3:e ben.
TIKbiff: Det finns en helt egen gästbok för att diskutera hårnätskillar.
Juniorhockey > Sv: JVM 2007 26/12 - 5/1
Slovakien tar sista chansen att bli kvar i A-gruppen, 7-0 mot Vitryssland efter två perioder. Tar Tyskland en poäng mot Schweiz ikväll så åker dock båda ur ändå.
Föregående · 45 · Nästa
