Historik
Föregående · 16 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK:s ekonomi
Hahl Bundy: är det pengar från publikintäckter dom betalar in mån tro?
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
wiklander skulle va nått o hänga i julgran, men hela es rycker nog i han...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: stor skillnad o möta as lag istället för eslag... så dom hade nog hamnat där endå, som många sa här inne, djurgården va bättre på allt idag men timrå hade flytet med sig
Timrå IK > Sv: Omg 6 KS 2012 Timrå IK - Djurgårdens IF 2012-03-27
T T: en seger till så är det klart tony
Timrå IK > Sv: Omg 6 KS 2012 Timrå IK - Djurgårdens IF 2012-03-27
T T: timrå måste va dom bästa o spela på ledning
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle: pffft! tur man inte lira lången idag.... men skönt med en vinst:)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mindre pengar på spelare
Inför nästa säsong kommer klubben att skära ytterligare i spelarbudgeten.
helt sjukt nästa år bli det kval igen och då åker dom ut..(om dom nu klarar detta kval) hur fan kan man skära ner ytterligare??????????????
+ 1
Timrå IK > Sv: Omg 3 KS 2012 Timrå IK - Örebro HK 2012-03-20
hubbenorlen: funkar fint med den, mihalek kan om bänka.. hänger inte alls med i tempot
Timrå IK > Sv: Omg 3 KS 2012 Timrå IK - Örebro HK 2012-03-20
Simmalugnt: trott på vinst hela tiden, tills jag såg att sopan hagos var ombytt
Timrå IK > Sv: Omg 3 KS 2012 Timrå IK - Örebro HK 2012-03-20
T T: jag lovar, bara för hagos är med ikväll bli det torsk:(
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
jahapp snart match! nån mer än jag som tror hårt på 3 poäng? stenklar
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: kanske är min dator då, vem vet:) vilken kanal sänders matchen imorgon?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
orion: vad ni en gör, köp inte s24as matcher, det laggar utav helvete och deras suport är allt annat än bra....!!!!!!!!!!
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
Ja jag tror på 3 poäng på tisdag, blir en riktig urladdning då! 6-0
+ 2
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
KORITFW: klart vi tar örebro, slår lag som leksand och rögle dom ska inte vi vara sämre! 3 poäng!!!
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
Simmalugnt: jajamen! dom släpper in 2 puckar i sista, 4-4 redan efter 43sek
+ 1
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
Kramer: timrå ska vara glad om karlskoga halkar in ett tröstmål åt dom, hockeyhorer
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
Blizzard: ja gö så!!! dom jävlarna förtjänar inte suportrarnas stöd, ett gäng nollar är vad dom är.. haha
+ 1
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
Kramer: sätter ju karlskoga till 5,80 i denna match.. så går i vinst hur jag än gör.. AMEN
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
Kramer: djurgården är stenklara o vara kvar i es, sen är jag ganska så säker på att leksand kommer 2a, det är vad jag spelat till 4,50 ggr pengarna
+ 1
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
stoff: HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA KATJING!!!!!!!!!!!!!! dollarna rullar in som dom ska det går bra nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOMPIS DET GÅR BRA NU
+ 3
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
Olle: nja tror endå det blir STOR pisk, timrå hänger inte med i tempot, spelar riktigt osäkert
+ 1
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
Olle: absolut! ska vara glad att dom inte leder med fler mål, 1-6 slutar denna match
Föregående · 16 · Nästa