1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1496032

Sv: Silly Season 12/13

Ingen ny målvaktstränare...Nånting som jag har väldigt svårt att förstå. Tycker att det är bakåtsträvande.

Bellissimo o Daniel Larsson är aktuelle .....Jag vet vem jag föredrar 7 dar i veckan.

Röymark o Motin får lämna. 

Jonte ska det samtalas med till veckan.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy:Lätt att locka en målvakt till en klubb som står utan målvaktstränare? Jo, visst gäller det att prioritera, som Nubben säger, men prioriterar man verkligen klokt om man väljer att köra utan mv-tränare? Jag tycker det låter lite smått galet.

Sv: Silly Season 12/13

Vi kan nog glömma Larsson oxå.

Då är det Bells kvar.


Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: ingen heltidsanställd målvaktstränare. Nubben och Montén lär nog gräva fram någon snubbe som hjälper till. För det vore urbota dumt att vara helt utan målvaktstränare.

Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: granath ska det inte samtalas med, han är inte aktuell, läs NOGA

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.