Historik
Föregående · 17 · Nästa
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
nixXz: gå in på www.aftonbladet.se/sportbladet ... så har du det längst upp en länk till s24, köpte nyss själv funkar riktigt bra
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
inbetweendreams: om du köper matchen idag, är du inte bunden på nått vis iaf..
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
nån som vet om man nu skulle köpa matchen via s24, är det bra kvalite?
+ 1
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
Mackelito: bara betala ju, 89pix en fis i rymden, kom o se matchen hos mig då
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
Patrik Källstr: hahahah ska du satsa 50kr på timrå? dom ger 1,50... lägg 5000ist så det ger lite:)
+ 3
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
nån som vet vilken/vilka kanaler som kommer sända timrås matcher i kvalet?
+ 1
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
Bissett_19: jag vet, mikeomad är lite efter, är han läskunnig? analfabet? nått fel är det på han.. eller så vill han inte erkänna att han har fel som VANLIGT, en riktig besservisser
+ 1
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
mikenomad: klart man se till sig själv först och främst, och vem tackar nej till en semester till thailand 2 veckor i sommar? inte jag iaf.. sen är timrå andrahans favoriter att behålla es platsen bara så du vet...
+ 2
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
hubbenorlen: det ni säger då? är det fakta? knappast... bara titta hur denna säsong varit.. då skulle inte jag vara så jävla morsk som dom här inne.. utan va lite mer realistisk
+ 1
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
hubbenorlen: exakt... det är mina åsikter, varför kritisera dom? det jag menar är att allt kan hända, dom kan bli kvar, dom kan åka ur, inte som alla säger här inne... att dom inte kan åka ur...
+ 1
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
mikenomad: han tror att timrå inte klarar sig kvar, så även jag...!!! ALLA andra här inne säger att dom klarar sig, finns inte en chans att timrå åker säger dom flesta, VAKNA säger jag
+ 1
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
Timrå Icon: nej jimmy är realistisk, som INGEN annan är här inne...!!! jo en till..jag
+ 2
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
jå1: ja kommer du så stannar jag gärma hemma... skulle inte vistas i samma hall som ett ufo
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
ambroo, lyssnade du och spelade nudå? 3,3 ggr på rögle+malmö som jag sa? stenklara
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
mattias - 74: motivation och klass slår omotiverade utan klass, segern i kvalmatch 1 tar karlskoga
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
mikenomad: malmö+rögle ska jag dunka in på iaf.... tror rögle kommer slakta oskarshamn hemma
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
lincoln: HAHHAHAHAHAHAHHA du är för rolig du... skit timrå kan sluta spela. lämna wo slipper man skämmas
+ 1
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
Timrå Icon: ne det förstog man efter omgång 20 redan, så det har varit klasklart hos mig VÄLDIGT länge
+ 1
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
LennartA: ja, men med detta säckgäng kan det lika gärna sluta 0-10
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Pucken: varför? är det ens nån mening? vem fan vill spela för en skitklubb som timrå? eller är det div3 han spanar in? då kanske han lyckas locka en eller max två
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Bragd-Birger: va bra, som tur är så är inte jag ett arsle som du är/varit
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Bragd-Birger: tack för tipset, och den metoden har hjälpt dig genom åren med?
+ 1
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Bragd-Birger: jag ska spela mot timrå i precis alla matcher i kvalet, snacka om att man kommer kunna bada i pengar, det är dessutom 120% säkra pengar
+ 1
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Kevin O Shea: hoppas jag innerst inne att DOM inte blir, jävla snusk förening
+ 1
Föregående · 17 · Nästa