Historik
Föregående · 18 · Nästa
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Berglund: ja godmorgon, det kunde man lista ut med lilltån. helt seriöst mitt korp lag skulle KÖRA över skit laget timrå
+ 1
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Kattgubben: varför tror du inga andra lag ville ha spelarna för? bara snusk timrå som nappar på avdankade soper
+ 1
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Kevin O Shea: lag som örebro och leksand skulle kunna spela med 4man matcherna igenom mot timrå och vinna endå, ganska enkelt
+ 2
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
yngwie: jag njuter, fick ju 1,85 på 0-2 handicap.. det var kassaskåpssäkert
+ 1
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
12-1 sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutar denna math, tack o hej es
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kevin O Shea: jo precis, samma här, lika bra dom åker ur jävla fitt lag mitt korpen lag skulle pissa på dom
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
Dream Team: skillnaden är att sundsvall har inte gett upp, det har timrå. 7-0 idag
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: aha 2.10 tillomed bättre odds än unibet, bara tacka o ta emot:)
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
fan nu får ni ta och sluta rösta på flink, jag spyr
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
mikenomad: ok, är det sociala som gäller för dig?:P
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
mikenomad: sena min vän, hade du varit närvarande idag hade du byggt på semesterkassan lite:)
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Timrå Icon: haha ne kan tänka mig det, sen o sitta med ett psykfall kan inte varit till en fördel va:P?
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Timrå Icon: hahaha är han så påtänd att dår fan glömt sulerna bakom scen
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
ÖstrandsNisse: haha, skaffa dig ett liv lilla pojken där... ett jobb, en partner i din kaliber, kanske inte lätt o hitta men fortsätt kämpa
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Kongo: alla kommer sitta kvar i föreningen OM dom nu håller sig kvar, dom vågar inte göra ändringar, vem fan bry sig.
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
nästa match är modo, 0-10 där? modo revanchsugen efter dagens smisk av aik
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
fredriko74: ne precis, ALLA stannar hemma nästa match, låt dom spela inför tomma läktare dom jävlarna
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Jockz: spelar någon överhuvudtaget är det skandal, sitter o tittar på örebro matchen nu.. satan va grym örebro är, spec jared aulin vilken lirare, dom skulle pissa på timrå i ks, 120% säker
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Per HApps: vilket jävla skitlag hoppas skiten åker ur, man vet på förhand hur det ska bli varje match, helt sjukt
+ 1
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-02-02
mikeomad? här kommer dagens tips... att malmö slår sundsvall med minst 2 mål till 1.70 stenklar
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-02-02
ÖstrandsNisse: nån som trode på mig när jag sa att mihalik kommer vara större flopp än peter ström? nja... vad säger ni nu? ändrat uppfattning?
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-02-02
Lacka_64: ja dom är totalt efter hel TIDEN... det här spelet kommer inte hålla i kval
+ 1
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2012-02-02
Burkmat: haha ja absolut, lika troligt som du går på vatten:)
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
bundy, sätt årslönen på att brynäs vinner med 2 mål eller fler idag, det ger dig 1,80:)
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Hahl Bundy: gav dig ett tips innan match för o få lite extra klirr i kassan, du trodde inte ett smack på det jag sa så du får skylla dig själv att du inte lirade, var ju lika lätt som 2,10 på fhc
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
ja då sätter man sundsvall till 6,50 ggr pengen idag, tack o bock hahl bundy
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Dream Team: shhhhhhhhhhhhhh! vi får inte prata om sundsvall för hahl bundy han bli lite kinkig då den underlige saken
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
hubbenorlen: det är redan klart hur det slutar, vad får man för odds att timrå åker på pisk i alla matcherna? ja lägger en årslön om man får över 2 gånger på det
+ 1
Föregående · 18 · Nästa