Historik
Föregående · 22 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
A51: ja men man visste innan match att modo skulle förnedra timrå, timrå är ett gäng gays... som har sprattlat till i några matcher, dom är inte bättre än så här... BARA INSE FAKTA
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Modano: håller med den jävla fi... är totalt slut, helt oduglig
Timrå IK > Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Raggaren Putte: hur fan kan man spela högström jättebabyn så jävla dålig spelare fyfan, mot dicken? helt sjukt
Timrå IK > Sv: Högström UR USEL!
Simmalugnt: ja men lundström är ju totalt rökt i skallen, går ut med att slutspel är målet, dom ska vara glad om fitterna hamnar i ingemansland
Timrå IK > Sv: Högström UR USEL!
lincoln: jag håller med! modo totalt dominerar matchen. timrå gör inte ett mål idag.. slog över nu, orka inte se modo förnedra timrå
Timrå IK > Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Burkmat: ja godmorgon, modo är klasser bättre. dom kör över timrå... nu är det slut på bensinen i hor laget igen
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Jockz: herregud va fbk värvar då, där har man inte tomt i börsen inte:P
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Kerstin_k: kolan har varit allt annat än bra ikv, shabblade med pucken på blå i pp så fbk kom i 2-1, tog utvisning i samma byte 10sek efter
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: och? timrå har tagit poäng i 5/6 vem fan bry sig om den divan?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
bara hejja på saik i dagens match! tror dock dom får svårt mot aik
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Olle: svedberg annars, läs på lite under pausen vetja
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Dream Team: jag spricker på lhc på powerplay idag, så tragiskt 55tusen ggr degen just nu
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kerstin_k: väntad växjö vinst idag, måste lossna nångång för dom, dom har ett riktigt bra lag
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Olle: okej, vilken tur jag hade som inte blev accepterad av dig... gud så dåligt jag hade mått
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Woody: det glädjer mig... att du mår bra JUST nu
+ 1
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Woody: va glad jag blir att du får vara glad 1 gång i livet iaf...
+ 1
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Kostiainen: snälla admin, kostianien gör ju person angrepp på mig.. kan man få göra så? banna fanskapet...
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-12-01
Kostiainen: jag är ärlig, jag är realist... inte här för o uppröra dig, men du kanske inte ser matchen? det är som ett p8 möter detroit
+ 1
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-11-29
diffe: ja tack gode gud för han inte lät larsson sätta en straff
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KORITFW: med högström den sopan tillbaka, kan det inte bli annat än 2 förluster att vänta nu
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: klart dom gär ut i media och säger att han sitter säkert för att inte sega ner hans självförtroende ännu mera, men vi vet ju att han bjudits ut till klubbar så timrå vill bli av med han
Föregående · 22 · Nästa