Historik
Föregående · 23 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
RED DEVILS: var han bänkad igår? om inte hur mycket fick han spela?
Café > Sv: Spel och Dobbel
Blizzard: nhl matcherna rör jag knappt.. sätter max med en nhl match på en kupong
Café > Sv: Spel och Dobbel
Blizzard: finns en liten x risk så jag gör en till med x i den nu när du börja lura mig:P
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: timrå din dumma sak, men jag är realist, du är bara dum som fortfarande TROR på timrå
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bad_Brett: modo kommer alldrig åka ur, kommer inte ens få lira kval det är dom för BRA för...
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Olle: vill hjälpa trasiga människor att vinna pengar så dom har nått att gotta sig åt
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
stoff: HAQHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAH 4-1!!!!!!!!!!!!! TACK O BOCKQ""""
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
RocknRolf2: ja när ska ni fatta att timrå inte platsar i es? hur mycket man än älskar sitt lag så måste man vara realist
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Berglund: sa inte att jag lira 2,5k på det... sa bara vad jag trodde på... lirade en till trippel idag och tog med x i hockeyn,jokerit och barca.. dock bara 200kr
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Berglund: nja jag tror det lutar åt x idag, hoppade den matchen och satt jokerit,toronto,barca idag till 6 ggr, dock endast jokerit som går idag
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Berglund: fick 18 gånger på att aik skulle vända matchen när det stog 2-0
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: gjorde bara 930 kr igår:P så jag avstår med den summan du fantiserar om
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mackelito: alldrig att han kommer spela i timrå tröjan, han är ju förfan i klass med högström varför ska en till drul hit?
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Hahl Bundy: ja men denna nyhet hade jag kunnat vara utan. en jävla dyngflopp är vad han är
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Berglund: mm sa ju det.. trodde inte ett skit på bif idag! va brendl för dyr? undra vad damien kostar då? kanske är billig efter att ha floppat i lulä
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Ambroo: varför i hela fridens namn lyssnar du inte på mig??? jag är synsk..
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Ambroo: det blir inget mål för bif... chansen är 80%större att aik sätter 3a,
Föregående · 23 · Nästa