Jaaa men håll 2-1 i paus nu då, eller rent av 2-2 i PP så kan vi öka i 2a, kan ju inte bli mkt sämmre iaf!
Inlägg: 1430366
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Berglund: Ja vi ligger ju inte under med 8-1 än så det här kan bli spännande i ca 10 spelminuter till iaf.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Berglund: Fleury pang nu då! :-P
redigering: piss PP
Redigerad kommentar