Historik
Föregående · 24 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
KORITFW: nej jag vet! men jag antog att du trodde på snöbollarna här inne och satt och vänta på att det skulle stå att brendl var klar:)
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
arnio: du ser ju, här sitter det massa tomtar och spelar ball... tror dom har känningar inom föreningen och går ut med att brendl var klar... många här inne trodde på dom, jag bara garva och tog det med en nypa salt
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Smokey: brendls agent har ju gått ut och sagt att han skriver på för en ANNAN klubb idag... bara massa jävla tomtar här inne som tror dom har kontanker och skriver ut att han är klar här inne
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: nej varför? han får väll bara lön under dom 25 matcher? inte när han är i hemlandet...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: ja men skriv med han denna och nästa då... det kostar och ha en klass spelare, och vi sprutar inte in mål direkt
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: mm undra vad han begär? 500/mån? han kan vara värd dom pengarna denna sässe bara han rädda oss kvar!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Marcus: klart det inte är sant, det är bara några som tror dom är duktiga och vet allt här inne som sitter och snackar massa BULL SHIT
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bobrov:det får kosta vad det vill, bara vi inte åker ur! det om nått kostar
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: ja det är jag nästan säker på jag med! han behövs här i timrå!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
fattar inte varför dahlroth blir utlånat till s-vall, skänk högström istället!!! knappt han platsar i as förfan
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
lungan: nu lånar lhc ut engstrand, synd vi inte kunde fått låna han då
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
så satt man en fin trippel idag! brasilien-vik-tjeckien till 7 gånger fläsket!!!
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Ambroo: ja i alla matcher, timrå vore inget utan han men nått måste ju hända, skulle hellre skicka iväg picken, han är ju bara slö som en gris och glider omkring och tjänar pengar
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
pefr: ja men timrå får mer pengar till att värva någon annan säkerligen
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
men med så många klara chanser ska mer än 1 puck sitta, var inte ens värd o vinna jävla skräp lag
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
heikkinen i växsjö har nu gjort 2 mål på 1 min:S
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
RocknRolf2: ja men torp är totalt jävla värdelös, sämre än jokela i egen zon
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2011-11-03
Raggaren Putte: tror inte ens timrå skulle få med sig en poäng om dom var en man mer hela matchen tyvvär...
Timrå IK > Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Timrå Icon: ja det är bra att vara positiv, men man måste vara realistisk!!!
Föregående · 24 · Nästa