Historik
Föregående · 27 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Växjö Lakers 2011-09-22
dom äger ju spelet totalt 5-5 men i pp är dom helt värdelös.. blir inte många mål i pp iår
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: jo melin är sjukt bra... sen om spelarna skulle gå vilse nån enstaka gång så har dom ju en vägg i fasth där bak
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
Edb: ska ta mig en jag med snart! med annanas juice:)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Berglund: vill du att se timrå förnedras en gång till så snabbt? skulle tippa torsk med 2-4
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
RocknRolf2: ingen kommer göra första målet idag idag.. spelet är bra men avsluten för tama, 7-0 blir det
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
RocknRolf2: håller med, hedström ska inte ens få vara kvar i laget, avdankad sopa
+ 2
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Bergius: HAHA innan det är klart står det 7-0 på tavlan, timrå kommer kvala iår tyvvär
Timrå IK > Sv: Skellefteå-Timrå i Strömsund
Kostiainen: inte alls men hatar när folk hoppar på en o klankar ner än.. vem det nu än är nån trackar ner på...
Timrå IK > Sv: Skellefteå-Timrå i Strömsund
RubinCarter: undra vem som är grinig som klankar ner på andra hela tiden... och tack o bock att jag slipper ha med dig o göra, evigt tacksam för det...
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå-Timrå i Strömsund
RubinCarter: sitter inte och nördarmig vid hs hela dagarna, har annat förmig sominte vissa andra..du vet säkert vad hagos åt till frukost idag du.. en del är fan retards
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: hedström platsar inte i nån kedja i tik, hoppas han inte får stanna
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : där satt man trippeln till 4,6 x 1000kr tack o bock... tps-fbk-bif
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : där satt man trippeln till 4,6 x 1000kr tack o bock... tps-fbk-bif
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn : där satt man trippeln till 4,6 x 1000kr tack o bock... tps-fbk-bif
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: nästa år är linkan borta ur klubben och nubben tar över rodret,, då kommer det bli ett kanon år!!!
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
dr-nix: bagarn och gnagarn lär knappast ha bra lön, tillochmed aik dissade gnagarn, det säger allt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
yngwie: tackar:) andra dagen i rad jag sätter lången, nya tag idag:D
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
fredriko74: du måste lyssna på den bästa:) satt aik,ifk,sverige idag;)
Föregående · 27 · Nästa