Historik
Föregående · 28 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
GurraG: Ja inte tro jag man kommer få se timrå göra 4 baljor i en och samma match i vinter iaf
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
dr-nix: jo sant men ett3års kontrakt med 150 i mån va inge bra
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
då har vi hittat landers ersättare! www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/timra/article12947961.ab
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Kerstin_k: ne precis.. ta tex peter ström han gjorde 80 poäng i italienska ligan och kom hit och gjorde 2... precvis samma sak
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Kerstin_k: jo klart alla har det... men med helt orimliga tankar kan man behålla för sig själv...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
herregud... trodde det skulle komma nån stabil back men så läser man att oscar hedman från frölunda är aktuell snacka om sopa
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
spud: alltid dessa "rykten" när det står klart och tydligt, folk ska spela smarta o veta mer än dom tror själv
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: hur fan kan aik lyckas knyta till sig videll??? bra gjort iaf
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Andersson: helenius? har du tittat på hockey nån gång? han är helt oduglig
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
bagarn : jag ringde min agent och frågade om inte timrå var intreserade: lär ju inte vara så värst dyr
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Magnus Rövarn : vad fan vill du ha hit en avdankad spelare? kovland har bätre lösningar än hedström
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Timrå Icon: ja precis och hur bra är han i egen zon? inte så att han knuffar bort spelare framför egna målet direkt
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
tydligen är per åslund klar för fbk... han skulle smakat mumma han, synd inte vi fick han
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Tikinmyheart: vart har du ens fått det ifrån att timrå är ute efter dom? drömma går ju
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Per HApps: ja håller med men!!! kallio skulle ingen tacka nej till...
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
kaofl: andreas pihl skulle sitta fint en stabil back som lira lite småfult:)
+ 1
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
ÖstrandsNisse: hoppas det bara är du som är där och tittat... jävla pisslag hoppas skiten åker UR
+ 3
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
TJALA LALALALA FYFAN VAD JAG ÄR GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
Smokey: nej det var i pp. hela timrås fel dom suger hästballa så glad o slippa skiten i ES
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-02-24
YEEES 1.85 på bif? jotack satt 2k på det som att stjäla från ett barn...!!!!!! TACK TACK
Föregående · 28 · Nästa