Kattgubben: Nä men Moe var ju hypernervös över så fort han var på isen minns jag
Inlägg: 1363378
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Timrå Icon:
" Nä men Moe var ju hypernervös över så fort han var på isen minns jag "
Han saknade total spelförståelse i Leksand. Hade dock enormt höga förväntninga på honom då jag tyckte han ändå varit hyfsad i Elitserien.
" Nä men Moe var ju hypernervös över så fort han var på isen minns jag "
Han saknade total spelförståelse i Leksand. Hade dock enormt höga förväntninga på honom då jag tyckte han ändå varit hyfsad i Elitserien.
+ 1
Sv: Silly Season 11/12
Så har nog aldrig Kolans brud fått såhär många kommentarer på sin blogg förutom när han krita på för Timrå.
De hamna på mrmadhawk.se/2011/march/karlssons-flickvan-bekraftar-flytt-till-leksa.html#comment, och han länka till hennes blogg.
gillar att hon försöker dölja hur hon insett sitt misstag
www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.16215619#lasKommentarer
De hamna på mrmadhawk.se/2011/march/karlssons-flickvan-bekraftar-flytt-till-leksa.html#comment, och han länka till hennes blogg.
gillar att hon försöker dölja hur hon insett sitt misstag
www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.16215619#lasKommentarer
+ 1