Historik
Föregående · 29 · Nästa
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Kattgubben: synd för dig... hata äckel laget timrå,, stålarna rullar in... man blir rik o spela mot timrå varje match
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
hahahha timrå åker ur iår så jävla skönt slippa detta tattarlag som kommer åka ur as nästa år
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
liston: vem vill gå och se sitt älskade lag förnedras gång på gång? bättre och stanna hemma så kanske dom vaknar
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
RocknRolf2: det blir stor torsk och pitten släpper in 5 skitmål
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
nån som vet vart man kan se vad dagens powerplay gav i odds?
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
skit timrå kan inte göramål enda målet dom satt var ett självmål
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
73Sjöbba: gör dom inte ens mål i pp nu hur fan ska dom spräcka nollan då
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Timrå Icon: HAHHAHAHA vänder timrå detta går jag på händer till jönköping
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
ingen här som lyssnade påmig idag? fyfan vilken fin bankränta man fick idag... 2.40 ggr degen på fbk som o lura små barn på godis
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
gustav9: vart har du fått dom uppgifterna ifrån? nått du hittat på själv antar jag
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle: sant =) men då borde vi få 2 spelare av kalibern jämtin:P inte dåligt!!! men jag skulle vilja att dom förlängde med murly på direkten sen sonnan på det;)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle: konstigt att expressen kallar jämtins nya lön "drömlön" 200k i månaden,,, vad fan hade corso då? 350k/mån??? jävlar va bra spelare vi måste få in nu när vi slipper hans lön
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
vadå har vi förlängt med barbro?? ja jag håller med många här inne förläng med murley FORT!!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
ÖstrandsNisse: hahahaha håller med , bara njuter!!! jävla skit lag i love it
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-11-27
pefr: varför sänds inte timrå matchen? måste man se klart skit brynäs först???
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
nixXz: enkelt.. för dom är så dåliga... enda sättet o stoppa motständaren från o göra mål är och göra så
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
timrå är inte bättre än så här... spelar som ett junior lag 3a på puckarna hela tiden
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
nån som såg mitt inlägg tidigare om resultatet? hoppas 1-5 går in nu får 7500 då:D
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Simmalugnt: jag ska spela dagens vinst pengar 1350 kr på aik på lördag enkla pengar
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
så lätt och fylla börsen nu för tiden.. gör som jag spela mot timrå bara det är ju bankränta på 2.70 idag
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
pefr: skiter väll i opm inte DU förstår vad jag skriver vilket 99% av alla gör
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
äckel timrå kommer få stor pisk ikväll tjalala hatar det skit laget
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Foyn: varför undrar du det? ingen mening och slösa pengar o se ett dyng lag torska bättre o slänga pengarna i sjön
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
pengarna rullar in som dom ska, 2 ggr pengarna på saik är bankränta...!!! 2000kr vinst där tack o bock
Föregående · 29 · Nästa