Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Men helvete har Brynäs tuggummi under skenorna eller? Tycker verkligen inte dom spelar bra…
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Som jag sa mina kära vänner❤️ Hoppas verkligen Brynäs gör något bra utav nästa säsong!!
www.gd.se/artikel/hockeyallsvenskan/utlanad-till-almtuna-tva-ar-i-rad-nu-flyttar-brynasforwarden-permanent
www.gd.se/artikel/hockeyallsvenskan/utlanad-till-almtuna-tva-ar-i-rad-nu-flyttar-brynasforwarden-permanent
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Thorell har väll kontrakt med HIFK även nästa säsong också? Eller är jag helt ute och cyklar?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Såg en lite rolig grej idag ang sjödda, från shl till ggik b juniorer.😂 fick mig ett gott skratt
Stackarn
Stackarn
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hejj jag har äkta Brynäs hjärta, och jag undrar om det finns någonstans man kan se matchen gratis, skulle vara grymt tacksamt!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
{8302}: absolut, men om du tänker vem är bäst av rautio och Lindbäck? Möjlighete finns att låna ut rautio desutom tjänar då Brynäs på det! Dels att få 2 riktigt grymma målvakter och sen att laget tjänar alltid på att låna ut!:)
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Det finns många free agents till målvakter Eddie läck, Anders Lindbäck, Oscar dansk? Brynäs har stor chans att kunna ta nån av dem också!:) tro mig jag vet vad som kommer hända något stort
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Jag tror forslund blir bra, vi behöver unga och snabba spelare och även har han en jä*la klubbteknik, så ge han chansen i shl, han och mannberg tillsammans blir nog👌🏽
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Att läsa detta kändes inte kul i magen
Länkar:
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/P3zzw0/bekraftar-aaron-palushaj-pa-vag-till-khl
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/P3zzw0/bekraftar-aaron-palushaj-pa-vag-till-khl
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Enligt EP är Elias Lindholm utan kontrakt. Kanske dags att komma hem?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ska jag göra det lite jobbigt för er? Kan berätta att Brynäs har löpande kontakt med en ny spetsspelare, kan ni gissa vilken? Gissa
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enligt simon själv då jag är nära vän med han så blir han kvar i Brynäs, så alla kan pusta ut nu! Grattis Brynäs ni har ett grymt defensiv nästa säsong!
+ 31
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Vilka fler spelare tror ni är påväg in? Och är det någon mer påväg ut?
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Vad tycker vi om Danielsson som nyförvärv???
Tycke han känns ganska ojämn
Tycke han känns ganska ojämn
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Enligt källor ska Dick Axelsson vara intressant för Brynäs? Någon som vet något?
Brynäs IF > Sv: Inför shl 18/19
Brynäsgubbe: skulle vara grym för SHL, tror inte heller han skulle spela.. han är också alldeles för dyr också:(
1 · Nästa