Historik
Föregående · 61 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kramer: så har jag väldigt lätt för att hoppas på en vinst mot rögle om vi förtsätter att checka så högt i banan som vi gjort på¨på slutet . deras backar jobbar väldigt dåligt under stress . fast de kan bli jobbigt med lite folk
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
RocknRolf2: piros är inte så dum han heller . om någon kunde utnyttja mackorna han lägger så skulle de bli många poäng för han i dag .
Timrå IK > Sv: Förlängning av kontrakt - långsiktighet och kontinuitet
Anonymous: ja 10 miljoner hade väl knappast räckt långt . tror kanske inte att en klubb använder eget kapital för att bygga en arena . då skulle de inte bli många arenor byggda i detta land . men jag ids inte lägga ner någon större energi på denna diskution . match i morgon . 3 pinnar ett måste . kom igen
Timrå IK > Sv: Förlängning av kontrakt - långsiktighet och kontinuitet
dr-nix: tror knappast dom flesta är emot en arena i stan .. några infödda medelålders timrå bor kanske . som förvirrat blandar ihop förening med samhället timrå .
Timrå IK > Sv: Förlängning av kontrakt - långsiktighet och kontinuitet
250kg kärlek: räkna inte bort frölunda än .. de är ju inte under den 55 omgångar långa transporten man ska vara bra . ganska säker på att de är ett av final lagen till våren .. hoppas jag har fel
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
RocknRolf2: gabbe har väl typ varit bra i varenda match . vilket tapp de blir .
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Laken: ja . . tänkte på någon mat nyttigt som tex omfattning och beräknad rehabiliteringstid .. eller tycker du att infon som fanns nedan är allt man kan tänkas behöva ?
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2009-12-05
nä de är väl bara att lägga sej .. hoppas på positiva skadebesked i morgon . .
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2009-12-05
JimmyH: inga skade rykten ? man mår ju nästan illa innan man hört något
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2009-12-05
Knylan: ligger förmodligen i sängen och vilar .. kanske dricker en pilsner .. och kollar på reprisen av idol .
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2009-12-05
Laken: och vi får de svårt med lander och pääjärvi borta.. och pärsinen gabbe och menuier . . jobbig dag de här . hoppas vi får lite positiva besked snart
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2009-12-05
Kattgubben: visst vart de en frölunda utvisning i sista sitvationen
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-12-03
Hahl Bundy . skulle vara ganska nöjd med typ 2 pinnar på den här road trippen jag .
Timrå IK > Sv: Gabbe tillbaka som center
vidda vyerna: skulle vilja säga en av dom absolut viktigaste över huvud taget jag .. sammantaget under säsongen tycker jag han varit bäst
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: va oväntat .. anger med sin rappa åkning och sina kliniska avslut .
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Schtaan 2009-12-01, kl 19:00
Berka: var nog en del ironi i de skulle jag ´kunna tänka mej
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
jokklas: ja de var väl skogs som fått klubban avslagen
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Kattgubben: ja de är så jävla otroligt så de är sinnessjukt .. jag blir så jävla förbannad så jag spyr
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: då går vi miste om dröm os finalen mellan ett fullt ryssland och kanada . och den matchen har jag sett fram emot länge .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: alla var bra .. spelet i egen zon fantastiskt .. corso suverän . meuiner riktigt bra också
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
Bigthelin: va fan har hänt med spelet i egen zon ? de är ju klockrent
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
Knylan: för utom att kirurgen . snipern axelson gör mål .. finns de någon gud så ber jag till han nu . låt oss vinna idag
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
Loomis: vilken ska spela i stället då . ska vi gå på 3 kedjor med denna spelstil .. då blir de tungt i tredje
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
lincoln: sin sämsta match vet jag väl inte . tråkigaste kanske .. men knappast sämsta .. defensiv hockey är tråkigt men ack så effektivt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: äh . skit i dom . vissa av dom är ju roliga . kakelmannen tex
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle: haha .. den där var ju rolig som fan .. vilken kille . han vill man se mer av . kultvarning
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Huge: personligen skiter jag i uttalanden om spel på någon match eller något annat onödigt skit . vi ligger näst sist i serien och de som intresserar mej är spelet och vinster . du som är anhängare av ett superlag kan ju kosta på dej att lägga energi på någon fjantig artikel i en blaska .. vi har annat att tänka på
HV71 > Sv: Liv = sämre än salo!!
diffe: personligen så tycker jag att guldet aldrig varit klarare än nu . vilka ska vinna över hv över sju matcher MENAR DU ?
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Rooster23: man ser ju ganska snabbt att piros spelat klart i fjärde i alla fall.. han är väl den ende man sett lite offensiv från
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Hahl Bundy: jag har på känn att idag så kommer lindbäck visa vad han går för ...1.2 efter en fantastisk match av lindbäck .. skogs lyckas missa ribban 2 gånger och gör båda målen
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Bragd-Birger: skicka anger hit upp .. jag har hört att östersund har ett alldeles eget hockeylag .. där kanske han kan bidra ..
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
The great one: tyckte iof att fransocen var riktigt bra i förra matchen ..kanske bra för kamilla att börja i fjärde
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Forward: hur dålig tror du han är då .-? han har ju skaplig rutin från elitserien och ett någorlunda plus minus
Föregående · 61 · Nästa