Bigthelin: va fan har hänt med spelet i egen zon ? de är ju klockrent
Inlägg: 1209784
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
superfalle: Spelet i egen zon har blivit så mycket bättre för att vi insett att vi ska undvika att vara kvar i egen zon. Förut var problemet ofta att vi spelade fast oss själva där nere, tack vare att vi alltid skulle börja med burskydd. Nu spelar vi oss ut mycket snabbare ur zon, vilket undviker alla överlämningar av pucken till motståndaren runt egen blå.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
superfalle: Gud va glad jag är nu.....
Helt plötsligt har ett av es bästa försvarspel. Hur kan det komma sig?
Skit samma bra känns de i allfall
Helt plötsligt har ett av es bästa försvarspel. Hur kan det komma sig?
Skit samma bra känns de i allfall