Fyy f** vad härlig seger!! Och Lindbäck har nu alltså släppt in ett mål på de 76(!) senaste skotten!! :) inte illa pinkat! hoppas han kan fortsätta med denna formen nu.
Inlägg: 1209779
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
Bigthelin: va fan har hänt med spelet i egen zon ? de är ju klockrent
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
Bigthelin: I egenskap av att hårt ha kritiserat nämnde Lindbäck vill jag bara säga att det alltid är lika roligt att ha fel såna här ggr! :-D