Historik
Föregående · 185 · Nästa
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Jonna åker lite lättare, hoppas hon tar det
Jonna åker lite lättare, hoppas hon tar det
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Skall bli spännande se om Frida kan ta ikapp något.
Skall bli spännande se om Frida kan ta ikapp något.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 220211
Tyler Durden:
Mannberg nej.... i övrigt kommenterar jag inte 😂
Mannberg nej.... i övrigt kommenterar jag inte 😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 220211
{6870}:
Tycker vi gör helt ok match men det är ”Moras match”, tycker Mora är ett rätt bra lag. Lite underskattat.
Tycker vi gör helt ok match men det är ”Moras match”, tycker Mora är ett rätt bra lag. Lite underskattat.
+ 3
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Det finns en dokumentär på SVT där Pichler tycker att han ligger på gränsen, och dessutom är lite social med honom.för han behöver det. Tycker det säger en hel del om både Pichler och Nils, som lök på laxen så ser man två väldigt varma människor det gillas.
Det finns en dokumentär på SVT där Pichler tycker att han ligger på gränsen, och dessutom är lite social med honom.för han behöver det. Tycker det säger en hel del om både Pichler och Nils, som lök på laxen så ser man två väldigt varma människor det gillas.
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Verkar bli en ok svenskdag även om det inte blir en toppplacering
Verkar bli en ok svenskdag även om det inte blir en toppplacering
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Som jag förstår det anses Anders Södergren vara en förlorare på masstarten i 5 mil
Som jag förstår det anses Anders Södergren vara en förlorare på masstarten i 5 mil
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
eltifoso:
Började precis nu, vet inte när svenskarna startar
Började precis nu, vet inte när svenskarna startar
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Hoppas på en bra insats på 15 km som kanske kan ge lite råg i ryggen inför stafetten
Hoppas på en bra insats på 15 km som kanske kan ge lite råg i ryggen inför stafetten
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Vet inte med Fredrik O har gjort en säsong i Modo kanske räcker till medalj
Vet inte med Fredrik O har gjort en säsong i Modo kanske räcker till medalj
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Har ingen cyklar, utan att vara ute och cykla.( möjligtvis gällande Hasa)
Har ingen cyklar, utan att vara ute och cykla.( möjligtvis gällande Hasa)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Skiter i jumbotronen tänker på 1 Köp 2 Segrar och evig ära
Skiter i jumbotronen tänker på 1 Köp 2 Segrar och evig ära
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Gillar att du är konsekvent! Tror du är rätt kul att hänga med.
Gillar att du är konsekvent! Tror du är rätt kul att hänga med.
+ 4
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Ja även om annat påverkade så är känslan att Mygelägg knäckte Elofsson genom att spurta i 30 km
Ja även om annat påverkade så är känslan att Mygelägg knäckte Elofsson genom att spurta i 30 km
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Ja man kan störa sig på tappade poäng men är rätt säker på att många motståndare som tyckt att de gjort en bra match mot MoDo men ändå förlorat. Säkert pga slarv 😀
Ja man kan störa sig på tappade poäng men är rätt säker på att många motståndare som tyckt att de gjort en bra match mot MoDo men ändå förlorat. Säkert pga slarv 😀
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Saleva:
Ja att förlora en bästa av 7 mot Björklöven/Karlskoga/VIK/KIK vore ingen skam, blir jämt och hårt oavsett motstånd.
Ja att förlora en bästa av 7 mot Björklöven/Karlskoga/VIK/KIK vore ingen skam, blir jämt och hårt oavsett motstånd.
+ 2
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Drar mig till minnes att vi hade en del problem påmhög höjd i Salt Lake City också, samt även i Thunder Bay på VM.
Med Frida kan det kanske vara samma som för Per E i salt lake man försöker hänga med i ett tempo man inte behärskar i första loppet och det sedan kostar. Har egentligen ingen aning om hur det fungerar, men kanske en tänkbar förklaring. Utöver det känns det som Frida har väldigt höga krav på sig och tar misslyckandena personligt, vilket är lite synd för det blir en tung börda.
Drar mig till minnes att vi hade en del problem påmhög höjd i Salt Lake City också, samt även i Thunder Bay på VM.
Med Frida kan det kanske vara samma som för Per E i salt lake man försöker hänga med i ett tempo man inte behärskar i första loppet och det sedan kostar. Har egentligen ingen aning om hur det fungerar, men kanske en tänkbar förklaring. Utöver det känns det som Frida har väldigt höga krav på sig och tar misslyckandena personligt, vilket är lite synd för det blir en tung börda.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8399}:
Nä men däremot skridsko imorgon och skidskytte!
Nä men däremot skridsko imorgon och skidskytte!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Moberg:
Tråden heter apropå ingenting, så ingenting😀
Tråden heter apropå ingenting, så ingenting😀
+ 7
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8839}:
Ja skulle vara kul om det kunde lossna idag för Frida/Ebba
Ja skulle vara kul om det kunde lossna idag för Frida/Ebba
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Moberg:
Många inloggade antar att OS-hockeyn lockar
Många inloggade antar att OS-hockeyn lockar
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8399}:
Jag ställde klockan, påminner om en del roliga om OS i ens barndom.
Jag ställde klockan, påminner om en del roliga om OS i ens barndom.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo vs SSK 220209
Tarasov:
Passar på att hylla Scania SKs publik kul att de håller igång och deras tabellplacering är inte särskilt rolig.
Passar på att hylla Scania SKs publik kul att de håller igång och deras tabellplacering är inte särskilt rolig.
+ 4
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
eltifoso:
Kanske dags för första skrällen nu, kul om Danmark vinner. Tror iofs fortfarande på Tjeckien i turneringen.
Kanske dags för första skrällen nu, kul om Danmark vinner. Tror iofs fortfarande på Tjeckien i turneringen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sven Tuta:
Första utmaningen ligger kanske i att behålla den stomme man har, vilket åtminstone ser bra ut änsålänge. Andra utmaningen ligger kanske i att få hit rätt spelare som kan stärka upp laget, känslan är att vi iaf har en struktur och idé att erbjuda men svårt om man går upp. Inte riktigt svar på din fråga men känner iaf att utgångsläget är bra
Första utmaningen ligger kanske i att behålla den stomme man har, vilket åtminstone ser bra ut änsålänge. Andra utmaningen ligger kanske i att få hit rätt spelare som kan stärka upp laget, känslan är att vi iaf har en struktur och idé att erbjuda men svårt om man går upp. Inte riktigt svar på din fråga men känner iaf att utgångsläget är bra
+ 2
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Tyckare Waxin och Nylén-Persson är de bästa backarna, roligt då båda är bland de yngre.
Tyckare Waxin och Nylén-Persson är de bästa backarna, roligt då båda är bland de yngre.
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
När kommer nästa Guld? Tar vi guld i något imorrn?
När kommer nästa Guld? Tar vi guld i något imorrn?
+ 1
Föregående · 185 · Nästa



Bra Jonna! Lite lättare att åka när man inte känner att man bär hela världens förväntningar på sina axlar.