Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 185 ·
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Tarasov:
Bra Jonna! Lite lättare att åka när man inte känner att man bär hela världens förväntningar på sina axlar.

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Jonna åker lite lättare, hoppas hon tar det

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Skall bli spännande se om Frida kan ta ikapp något.

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 220211
Tyler Durden:
Mannberg nej.... i övrigt kommenterar jag inte 😂

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 220211
Tarasov:
Börjar resan mot botten nu månne? 😂

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 220211
{6870}:
Tycker vi gör helt ok match men det är ”Moras match”, tycker Mora är ett rätt bra lag. Lite underskattat.

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Det finns en dokumentär på SVT där Pichler tycker att han ligger på gränsen, och dessutom är lite social med honom.för han behöver det. Tycker det säger en hel del om både Pichler och Nils, som lök på laxen så ser man två väldigt varma människor det gillas.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Majbrasan:
15 februari

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
mattias - 74:
Ja brutalt

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Dubbeld:
Skönt! Bra av Wallmark

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Verkar bli en ok svenskdag även om det inte blir en toppplacering

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Som jag förstår det anses Anders Södergren vara en förlorare på masstarten i 5 mil

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
eltifoso:
Hoppas på snabb återhämtning

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
eltifoso:
Började precis nu, vet inte när svenskarna startar

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Hoppas på en bra insats på 15 km som kanske kan ge lite råg i ryggen inför stafetten

MoDo Hockey > Sv: Silly season
dempa:
Tippade 1 utan att motivera

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Vet inte med Fredrik O har gjort en säsong i Modo kanske räcker till medalj

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Har ingen cyklar, utan att vara ute och cykla.( möjligtvis gällande Hasa)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Skiter i jumbotronen tänker på 1 Köp 2 Segrar och evig ära

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Gillar att du är konsekvent! Tror du är rätt kul att hänga med.

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Ja även om annat påverkade så är känslan att Mygelägg knäckte Elofsson genom att spurta i 30 km

MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe:
Ja 5 hela dygn kvar att köpa på, AGERA GRADDE!!!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}:
Ja man kan störa sig på tappade poäng men är rätt säker på att många motståndare som tyckt att de gjort en bra match mot MoDo men ändå förlorat. Säkert pga slarv 😀

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Ja VIK är bra men av någon anledning verkar de passa oss

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Saleva:
Ja att förlora en bästa av 7 mot Björklöven/Karlskoga/VIK/KIK vore ingen skam, blir jämt och hårt oavsett motstånd.

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Drar mig till minnes att vi hade en del problem påmhög höjd i Salt Lake City också, samt även i Thunder Bay på VM.

Med Frida kan det kanske vara samma som för Per E i salt lake man försöker hänga med i ett tempo man inte behärskar i första loppet och det sedan kostar. Har egentligen ingen aning om hur det fungerar, men kanske en tänkbar förklaring. Utöver det känns det som Frida har väldigt höga krav på sig och tar misslyckandena personligt, vilket är lite synd för det blir en tung börda.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Inga konstigheter nu med publik

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Ztorken L:
Joel har bestämt att det blir så ;)

MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey:
Kittlas det? Tippar på
Skyler Mackenzie
Niederbach
Och ev en kanon

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8399}:
Nä men däremot skridsko imorgon och skidskytte!

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8399}:
Hoppas Ebba kan kämpa in en medalj

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Moberg:
Tråden heter apropå ingenting, så ingenting😀

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8839}:
Ja skulle vara kul om det kunde lossna idag för Frida/Ebba

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Moberg:
Många inloggade antar att OS-hockeyn lockar

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8399}:
Jag ställde klockan, påminner om en del roliga om OS i ens barndom.

MoDo Hockey > Sv: MoDo vs SSK 220209
Tarasov:
Passar på att hylla Scania SKs publik kul att de håller igång och deras tabellplacering är inte särskilt rolig.

MoDo Hockey > Sv: MoDo vs SSK 220209
{7639}:
Fruktansvärt försvarspel av Folin ;)

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
eltifoso:
Kanske dags för första skrällen nu, kul om Danmark vinner. Tror iofs fortfarande på Tjeckien i turneringen.

MoDo Hockey > Sv: MoDo vs SSK 220209
Saleva:
Det skall man såklart! Tack ändrar

MoDo Hockey > MoDo vs SSK 220209
Förhoppningsvis en niopoängsvecka!

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
mattias - 74:
Schweiz står upp bra mot Ryssarna

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sven Tuta:
Första utmaningen ligger kanske i att behålla den stomme man har, vilket åtminstone ser bra ut änsålänge. Andra utmaningen ligger kanske i att få hit rätt spelare som kan stärka upp laget, känslan är att vi iaf har en struktur och idé att erbjuda men svårt om man går upp. Inte riktigt svar på din fråga men känner iaf att utgångsläget är bra

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Nej postade huvudspåret tidigare idag 😛

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Tarasov:
Bra jobbat nu siktar vi mot Final 2026!!!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:
Niederbach plus 2 till

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
eltifoso:
Tror det kan vara en viktig kvart för framtiden rätt ungt lag, ett par av dem tycker jag sticker ut, skall bli intressant att se hur dessa klarar sig mot Kanada

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Tyckare Waxin och Nylén-Persson är de bästa backarna, roligt då båda är bland de yngre.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Vi tar honom med!

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
När kommer nästa Guld? Tar vi guld i något imorrn?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon:
Precis här handlar det om MoDos köp inget annat.

· 185 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE