Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 205 ·
Fotboll > Sv: Vmkval
{8399}:
Någon spelare som du ändrade uppfattning om när du var på plats, min erfarenhet är att vissa blir bättre eller sämre jämf med hur man uppfattar dem i rutan.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
hockey_21:
Jäss vi behöver dock förbättra PP/BP rejält!

MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Supertrött:
Hoppas han får ett riktigt fett kontrakt nästa kontrakt det är han värd

MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Monno:
Det jag gillar med honom är att han har skalle i matcherna, tar ofta en tackling i rätt läge.

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
TIKTok:
En personlig favorit är nr 14

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Gradin var tränare för honom i Sundsvall

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Känner dessutom Gradin

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Det tror jag absolut

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Han kom inte in på hockeygymnasium i Leksand står det, många vänner och kompisar i Leksand

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jalapeno:
Aha tack för info

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Ser att han inte får så mkt speltid i Leksand, vill minnas att han är rätt bra och bör kunna vara relevant på allsvensk nivå. Forward/Center numer tror jag.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
jonsson:
Nej lånet avbröts innan seriepremiären


IF Björklöven > Sv: Tingsryds AIF - Löven 2021-10-08
TIKTok:
Se som det går när man kör en matchtråd

MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Monno:
Många Tarasovfavoriter i topp....

Fotboll > Sv: Vmkval
{8399}:
Hoppas din svit håller!

MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Rytter:
Vi behöver inte men vi ska!!

MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Gurkan:
Tycker vi ser starka ut men behöver 1-2 forwards till, men laget är ett topp-5 lag i nuläget. AIK ser starka ut

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Tarasov:
Bodis förklarar det hela rätt bra

MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
jonsson:
Jag var aldrig orolig varken före eller under! 😂

MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
jonsson:
Sam är mäktig man tycker inte han syns så mkt men har samlat ihop 5p

IF Björklöven > Sv: Tingsryds AIF - Löven 2021-10-08
TIKTok:
Hur går det för William Eriksson?

IF Björklöven > Sv: Tingsryds AIF - Löven 2021-10-08
TIKTok:
Matchtråd 👏🏻👏🏻👏🏻 Första gången ni kör med en sådan såvitt jag kan minnas.

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Den här texten kanske kan ge en förklaring till hur man tänker, det skall extremt grovt våld till för att han skall bli dömd.

MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
{5647}:
Kul med skribenter som lägger ner lite energi på det som skrivs

MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
{8384}:
Jäss får bli första 3 an plus att Tikkanen håller nollan

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Från allsvenskan till förstakedjan för Karla då!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Jag är iaf inte orolig 😀

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
JonteD:
Tack för omtanken, vi får hoppas på en bättre fredag😀. Lycka till idag!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: statistik blev rätt så förstörd idag, det bästa vi har i statistikväg är Jalapeños statistik gällande Wallin.

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
dempa:
Tycker vi kan lämna vår fruars förehavanden utanför hockeyforumet 😂

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Gavelo:
Vi släpper närapå till lika många skott från slottet idag som vi gjort på 3 matcher hittills.

38 på 3 matcher
31 idag

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Jan-Erik :
Han glömde läsa här innnan han skrev 🤣

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Bad_Brett:
En kvalificerad gissning är att skotten är 10-5 vår favör i 5 vs 5, vi driver spelet. Hade haft en sådan förstaperiod så skall det mkt till om det stått 3-0 till dem.

Sen behöver vi en partner till Ohlsson/MacM för vi skänker bort en kedja per match. Walterholm kom hit!!!

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
:
Tycker även andra perioden var bra men utvisningarna förstör rytmen. Sen 3 funkar inget. Det blir så här ibland bara det inte händer för ofta. Isak Wallin är inte klappkass men svag.

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Bad_Brett:
Ja man undrar för Gradin sa att många var redan klara men dina namn låter rätt troliga

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Confusius:
6-7 st är Gradin/Karlin

Wallin/ kanadensarna/Bernhardt/Näsen tänker jag

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
jonsson:
Ja tycker denna period är rätt bra men genom en så dålig period som första var har man inga marginaler.

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
puffe:
Jo! Hoppas man kan mata på nu bra början

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Gavelo:
Nu tar vi en halvnelson på Tingsryd!!!!

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Bad_Brett:
Säsongens sämsta period inte mkt rätt nu

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Silly:
Det som imponerar med Tanner är att han gör sina poäng på egen han en riktigt tillgång på så sätt.

MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
{8384}:
Ja det är 50 mål som är gränsen😀

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Saleva:
Ödmjukhet + finsk sisu kommer man långt på

MoDo Hockey > Sv: Silly season
MorganaLefaey:
Miss av mig, har av någon anledning fått för mig att han är högerskytt.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
MorganaLefaey:
Blev ledig nu, men kanske DIF där

MoDo Hockey > Sv: Silly season
SKiLMY:
Det är fullt möjligt att han har brister men han går ner en nivå så kanske de inte blir lika markanta

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Erik Walli Walterholm är snart namnet på allas läppar!


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Instagram är Tarasovs favorit!

· 205 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE