Historik
Föregående · 205 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Supertrött:
Hoppas han får ett riktigt fett kontrakt nästa kontrakt det är han värd
Hoppas han får ett riktigt fett kontrakt nästa kontrakt det är han värd
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Monno:
Det jag gillar med honom är att han har skalle i matcherna, tar ofta en tackling i rätt läge.
Det jag gillar med honom är att han har skalle i matcherna, tar ofta en tackling i rätt läge.
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Han kom inte in på hockeygymnasium i Leksand står det, många vänner och kompisar i Leksand
Han kom inte in på hockeygymnasium i Leksand står det, många vänner och kompisar i Leksand
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Ser att han inte får så mkt speltid i Leksand, vill minnas att han är rätt bra och bör kunna vara relevant på allsvensk nivå. Forward/Center numer tror jag.
Ser att han inte får så mkt speltid i Leksand, vill minnas att han är rätt bra och bör kunna vara relevant på allsvensk nivå. Forward/Center numer tror jag.
IF Björklöven > Sv: Tingsryds AIF - Löven 2021-10-08
TIKTok:
Se som det går när man kör en matchtråd
Se som det går när man kör en matchtråd
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Gurkan:
Tycker vi ser starka ut men behöver 1-2 forwards till, men laget är ett topp-5 lag i nuläget. AIK ser starka ut
Tycker vi ser starka ut men behöver 1-2 forwards till, men laget är ett topp-5 lag i nuläget. AIK ser starka ut
+ 4
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Tarasov:
Bodis förklarar det hela rätt bra
Bodis förklarar det hela rätt bra
Länkar:
https://youtu.be/fvYV0PlI1-4
https://youtu.be/fvYV0PlI1-4
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
jonsson:
Jag var aldrig orolig varken före eller under! 😂
Jag var aldrig orolig varken före eller under! 😂
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
jonsson:
Sam är mäktig man tycker inte han syns så mkt men har samlat ihop 5p
Sam är mäktig man tycker inte han syns så mkt men har samlat ihop 5p
+ 3
IF Björklöven > Sv: Tingsryds AIF - Löven 2021-10-08
TIKTok:
Matchtråd 👏🏻👏🏻👏🏻 Första gången ni kör med en sådan såvitt jag kan minnas.
Matchtråd 👏🏻👏🏻👏🏻 Första gången ni kör med en sådan såvitt jag kan minnas.
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Den här texten kanske kan ge en förklaring till hur man tänker, det skall extremt grovt våld till för att han skall bli dömd.
Den här texten kanske kan ge en förklaring till hur man tänker, det skall extremt grovt våld till för att han skall bli dömd.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
{5647}:
Kul med skribenter som lägger ner lite energi på det som skrivs
Kul med skribenter som lägger ner lite energi på det som skrivs
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
{8384}:
Jäss får bli första 3 an plus att Tikkanen håller nollan
Jäss får bli första 3 an plus att Tikkanen håller nollan
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Från allsvenskan till förstakedjan för Karla då!
Från allsvenskan till förstakedjan för Karla då!
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
JonteD:
Tack för omtanken, vi får hoppas på en bättre fredag😀. Lycka till idag!
Tack för omtanken, vi får hoppas på en bättre fredag😀. Lycka till idag!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: statistik blev rätt så förstörd idag, det bästa vi har i statistikväg är Jalapeños statistik gällande Wallin.
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
dempa:
Tycker vi kan lämna vår fruars förehavanden utanför hockeyforumet 😂
Tycker vi kan lämna vår fruars förehavanden utanför hockeyforumet 😂
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Gavelo:
Vi släpper närapå till lika många skott från slottet idag som vi gjort på 3 matcher hittills.
38 på 3 matcher
31 idag
Vi släpper närapå till lika många skott från slottet idag som vi gjort på 3 matcher hittills.
38 på 3 matcher
31 idag
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Bad_Brett:
En kvalificerad gissning är att skotten är 10-5 vår favör i 5 vs 5, vi driver spelet. Hade haft en sådan förstaperiod så skall det mkt till om det stått 3-0 till dem.
Sen behöver vi en partner till Ohlsson/MacM för vi skänker bort en kedja per match. Walterholm kom hit!!!
En kvalificerad gissning är att skotten är 10-5 vår favör i 5 vs 5, vi driver spelet. Hade haft en sådan förstaperiod så skall det mkt till om det stått 3-0 till dem.
Sen behöver vi en partner till Ohlsson/MacM för vi skänker bort en kedja per match. Walterholm kom hit!!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
:
Tycker även andra perioden var bra men utvisningarna förstör rytmen. Sen 3 funkar inget. Det blir så här ibland bara det inte händer för ofta. Isak Wallin är inte klappkass men svag.
Tycker även andra perioden var bra men utvisningarna förstör rytmen. Sen 3 funkar inget. Det blir så här ibland bara det inte händer för ofta. Isak Wallin är inte klappkass men svag.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Bad_Brett:
Ja man undrar för Gradin sa att många var redan klara men dina namn låter rätt troliga
Ja man undrar för Gradin sa att många var redan klara men dina namn låter rätt troliga
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
jonsson:
Ja tycker denna period är rätt bra men genom en så dålig period som första var har man inga marginaler.
Ja tycker denna period är rätt bra men genom en så dålig period som första var har man inga marginaler.
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Bad_Brett:
Säsongens sämsta period inte mkt rätt nu
Säsongens sämsta period inte mkt rätt nu
+ 13
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - MoDo 2021-10-06
Silly:
Det som imponerar med Tanner är att han gör sina poäng på egen han en riktigt tillgång på så sätt.
Det som imponerar med Tanner är att han gör sina poäng på egen han en riktigt tillgång på så sätt.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
MorganaLefaey:
Miss av mig, har av någon anledning fått för mig att han är högerskytt.
Miss av mig, har av någon anledning fått för mig att han är högerskytt.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
SKiLMY:
Det är fullt möjligt att han har brister men han går ner en nivå så kanske de inte blir lika markanta
Det är fullt möjligt att han har brister men han går ner en nivå så kanske de inte blir lika markanta
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Erik Walli Walterholm är snart namnet på allas läppar!
Erik Walli Walterholm är snart namnet på allas läppar!
Föregående · 205 · Nästa



Någon spelare som du ändrade uppfattning om när du var på plats, min erfarenhet är att vissa blir bättre eller sämre jämf med hur man uppfattar dem i rutan.