Historik
Föregående · 206 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Vi får kanske rikta in på spelare som inte funkar i SHL/Liiga. I SHL spelare som kanske vill spela J20-VM och ha lite större roller. Tänker då Isak Rosen i Leksand eller Niederbach i Frölunda, i liiga har vi Exv Reid Gardner sen finns det fortfarande några i AHL som inte signat som är kring 25 och högerskyttar.
Vi får kanske rikta in på spelare som inte funkar i SHL/Liiga. I SHL spelare som kanske vill spela J20-VM och ha lite större roller. Tänker då Isak Rosen i Leksand eller Niederbach i Frölunda, i liiga har vi Exv Reid Gardner sen finns det fortfarande några i AHL som inte signat som är kring 25 och högerskyttar.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: J F Ks allsvenska tips
{5647}:
Lägg in den detta som en tävlande också, skulle vara kul att se hur den genomsnittlige tipparen står sig.
Lägg in den detta som en tävlande också, skulle vara kul att se hur den genomsnittlige tipparen står sig.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9386}:
Låter bra hoppas han kan skjut från vänster i PP annars får han lära sig. Bra att vi fyller upp oavsett snart börjar skador avstängningar göra sig påminda
Låter bra hoppas han kan skjut från vänster i PP annars får han lära sig. Bra att vi fyller upp oavsett snart börjar skador avstängningar göra sig påminda
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Monno:
Han har har ganska bra med poäng trots lite mindre speltid
Han har har ganska bra med poäng trots lite mindre speltid
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Kristianstad 2021-10-01
Trilske:
Ja precis man tar poäng och spelar bra trots att man inte är helt klara med lagbygget
Ja precis man tar poäng och spelar bra trots att man inte är helt klara med lagbygget
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Kristianstad 2021-10-01
Tyler Durden:
Tittade på halvt öga men bra sistaperiod man tar tag i det där.
Tittade på halvt öga men bra sistaperiod man tar tag i det där.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Kristianstad 2021-10-01
Gavelo:
Jag tycker man ser styrkan i laget, men att allt inte är där. Båda matcherna påminner om varann men i andra så får vi två mål tidigt och Västervik är inte tillräckligt starka för att trycka tillbaka.
Skönast är att Wallin höll nollan. Noterbart är att vi är bra på att skydda vårt skott från avslut, nu har vi visserligen vara mot Västervik men släppt till minst avslut från slottet av alla lag. Avslut framåt från slott är redan fler är på förra säsongens 6-7 första matcher om jag får gissa!
Jag tycker man ser styrkan i laget, men att allt inte är där. Båda matcherna påminner om varann men i andra så får vi två mål tidigt och Västervik är inte tillräckligt starka för att trycka tillbaka.
Skönast är att Wallin höll nollan. Noterbart är att vi är bra på att skydda vårt skott från avslut, nu har vi visserligen vara mot Västervik men släppt till minst avslut från slottet av alla lag. Avslut framåt från slott är redan fler är på förra säsongens 6-7 första matcher om jag får gissa!
+ 12
MoDo Hockey > Sv: J F Ks allsvenska tips
{5647}:
Wennerholm förekommer två ggr kanske jag som la in honom två ggr
Wennerholm förekommer två ggr kanske jag som la in honom två ggr
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
DrCox:
Nej Der brukar vara rätt lågt, hoppas vi kan vara med i toppen och nå semi
Nej Der brukar vara rätt lågt, hoppas vi kan vara med i toppen och nå semi
MoDo Hockey > Sv: Silly season
MorganaLefaey:
Niederbach har fått hela 2 min nu har faktiskt rätt svårt att se att han stannar i FHC.
Niederbach har fått hela 2 min nu har faktiskt rätt svårt att se att han stannar i FHC.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västervik 2021-09-29
M Horava:
När han stod första gången gjorde han 7-8 riktigt bra matcher men blev söndermatchad tycker jag. Men förhoppningsvis kan han ligga uppemot 91%
När han stod första gången gjorde han 7-8 riktigt bra matcher men blev söndermatchad tycker jag. Men förhoppningsvis kan han ligga uppemot 91%
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västervik 2021-09-29
Gavelo:
Känns som att Bad_brett borde få skriva det här men nu har Wallinhållit fler nollor än Peters 🤩🤩🤩
Känns som att Bad_brett borde få skriva det här men nu har Wallinhållit fler nollor än Peters 🤩🤩🤩
+ 26
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Vill minnas att Widebro nämnde att man räknat med vissa restriktioner nu i oktober för att det sendan skulle bli full i december men osäker här.
Vill minnas att Widebro nämnde att man räknat med vissa restriktioner nu i oktober för att det sendan skulle bli full i december men osäker här.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västervik 2021-09-29
Gavelo:
Drick det som du har på bilden istället alt champagne vi vinner ikväll.
Drick det som du har på bilden istället alt champagne vi vinner ikväll.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västervik 2021-09-29
puffe:
Karlin menar...... efter att ha läst Tarasovs inlägg på HS har vi omvärderat synen på vår insats 😂
Karlin menar...... efter att ha läst Tarasovs inlägg på HS har vi omvärderat synen på vår insats 😂
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tyler Durden:
Gillar idén men tror man kommer ha
Sylwander - Max - OP i 4 hela säsongen, möjligen går Nordin in i 4. Men OP tror jag i princip kan kan klara vilken roll som helst i framtiden,
Gillar idén men tror man kommer ha
Sylwander - Max - OP i 4 hela säsongen, möjligen går Nordin in i 4. Men OP tror jag i princip kan kan klara vilken roll som helst i framtiden,
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jag tror mer på
Ohlsson - MacM - Lindewall
Yttrarna jobbar hårt och skapar lite, sen litar
Vi på att MacMs briljans löser det framåt i väntan på vår nya högerskytt eller vad som nu kommer
Jag tror mer på
Ohlsson - MacM - Lindewall
Yttrarna jobbar hårt och skapar lite, sen litar
Vi på att MacMs briljans löser det framåt i väntan på vår nya högerskytt eller vad som nu kommer
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Här kan det handla om vad Theodor själv vill, det handlar också om speltid för JVM. Hos oss får han en given roll i PP och att han är i en ålder då han behöver mkt speltid. Här har säkerligen Detroit också synpunkter
Här kan det handla om vad Theodor själv vill, det handlar också om speltid för JVM. Hos oss får han en given roll i PP och att han är i en ålder då han behöver mkt speltid. Här har säkerligen Detroit också synpunkter
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Tyckte inte de var så mkt bättre själv men är å andra mest intresserad av avsluten från skottsektorn. Oavsett tror jag Gradin löser detta, han har hanterat ett knepigt utgångläge bra.
Tyckte inte de var så mkt bättre själv men är å andra mest intresserad av avsluten från skottsektorn. Oavsett tror jag Gradin löser detta, han har hanterat ett knepigt utgångläge bra.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Många brukar behöva 10 talet seriematcher innan det lossnar på riktigt, Vigge har en fördel av att faktiskt ha vistas närmare 20 matcher på stor is.
Många brukar behöva 10 talet seriematcher innan det lossnar på riktigt, Vigge har en fördel av att faktiskt ha vistas närmare 20 matcher på stor is.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Nordin borde gå först här i mitt tycke, får jag gissa så antar jag att man anser att ingen av de nämna juniorer håller för produktion av poäng på seniornivå. Än så länge är de mest komplement, Nordin/Lindewall tror jag kommer ingå i laget nästa säsong på mer permanent basis. Vill gärna se den där forwarden på plats så fort som möjligt snart börjar skavankerna dyka upp och då är det bra med fullt lag. Bryr mig inte om det är en vänsterskytt heller då jag tror det finns mkt att hämta från Woods/Vigge med en producerande spelare bredvid dem.
Nordin borde gå först här i mitt tycke, får jag gissa så antar jag att man anser att ingen av de nämna juniorer håller för produktion av poäng på seniornivå. Än så länge är de mest komplement, Nordin/Lindewall tror jag kommer ingå i laget nästa säsong på mer permanent basis. Vill gärna se den där forwarden på plats så fort som möjligt snart börjar skavankerna dyka upp och då är det bra med fullt lag. Bryr mig inte om det är en vänsterskytt heller då jag tror det finns mkt att hämta från Woods/Vigge med en producerande spelare bredvid dem.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Kan nog vara bra men var någon skandal kring honom i en whatsappchatt
Kan nog vara bra men var någon skandal kring honom i en whatsappchatt
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Rapport från Rögles J20 Wallinder näta och Strömgren blev poänglös, verkar som om Strömgren fick gå ner i andrakedjan idag.
Rapport från Rögles J20 Wallinder näta och Strömgren blev poänglös, verkar som om Strömgren fick gå ner i andrakedjan idag.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Verkar kört fast i Finland, inte gjort något större avtryck någonstans. Gardins scourbakgrund lär göra att har bra koll på potentialen här.
Verkar kört fast i Finland, inte gjort något större avtryck någonstans. Gardins scourbakgrund lär göra att har bra koll på potentialen här.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors:
4 från MoDo och 8 från Leksand övergången skedde i slutet av april. Misstänker pensionsavsättningar här för summan känns lite låg. Särskilt i förhållande till Styfs lön
4 från MoDo och 8 från Leksand övergången skedde i slutet av april. Misstänker pensionsavsättningar här för summan känns lite låg. Särskilt i förhållande till Styfs lön
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:
Kör en jag med första låten jag körde på repeat!
Kör en jag med första låten jag körde på repeat!
Länkar:
https://youtu.be/t8YmNYb90yY
https://youtu.be/t8YmNYb90yY
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
Saleva:
Strömgren bara öser på i Rögles J20 en assist idag!
Strömgren bara öser på i Rögles J20 en assist idag!
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
{5647}:
Om man ser till skottsektorn så sköt 18 skott därifrån och hade 10 emot oss. Ett par lag i ligan hade fler skott från skottsektorn, 2 hade 9 emot sig. Kan vi hålla detta över tid är jag inte det minsta orolig för själva spelet. Om inte annat har vi definitivt något att utveckla. Som sagts innan målvaktssidan kan ställa till det tyvärr
Om man ser till skottsektorn så sköt 18 skott därifrån och hade 10 emot oss. Ett par lag i ligan hade fler skott från skottsektorn, 2 hade 9 emot sig. Kan vi hålla detta över tid är jag inte det minsta orolig för själva spelet. Om inte annat har vi definitivt något att utveckla. Som sagts innan målvaktssidan kan ställa till det tyvärr
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
{8879}:
Glömde att nämna Oscar Pettersson, vilket råämne måtte han träna upp ett skott!
Glömde att nämna Oscar Pettersson, vilket råämne måtte han träna upp ett skott!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
{9108}:
Ja det blir att lämna handikapp när det är så tror det åtgärdas snart
Ja det blir att lämna handikapp när det är så tror det åtgärdas snart
MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
DrCox:
Viljan finns nog hos alla däremot så håller en del av inte med om analysen att laget är blekt, möjligen lite tunt på forwardssidan.
Viljan finns nog hos alla däremot så håller en del av inte med om analysen att laget är blekt, möjligen lite tunt på forwardssidan.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
Nucky:
Ja kan Vigge/Woods få en 3 länk som inte junior tror jag det kommer ännu mer från dem.
Ja kan Vigge/Woods få en 3 länk som inte junior tror jag det kommer ännu mer från dem.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
Frontschwein:
Ja en bra målvakt tar en till av de han släppte in
Ja en bra målvakt tar en till av de han släppte in
MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
modomille:
Exakt vem gav allsvenskan tillåtelse att inte publicera skottkartor!!!!!!!
Exakt vem gav allsvenskan tillåtelse att inte publicera skottkartor!!!!!!!
MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 2021-09-24
{9287}:
Tkr det ser ok ut, rätt så stabilt försvarsspel och man skapar lägen men gör ingen jättematch. Skall bli intressant att se hur man tar sig an 3 perioden
Tkr det ser ok ut, rätt så stabilt försvarsspel och man skapar lägen men gör ingen jättematch. Skall bli intressant att se hur man tar sig an 3 perioden
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Linköping känns väldigt svaga iår, Leksand tror jag så småningom kommer lyfta!
Linköping känns väldigt svaga iår, Leksand tror jag så småningom kommer lyfta!
+ 1
Föregående · 206 · Nästa


