Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 204 ·
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Säg inte det haft en defensiv roll i NHL om jag förstått saken rätt

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Jo 😛😛

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Monno:
Absolut skulle nog få fart på PP

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Randy Marsh:
Ja rätt så lite istid i djurgården som dessutom sladdar

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Vänta bara till han signerar nytt i januari för att lämna i mitten på april. I övrigt tror jag Hedberg Står på tur vilket nog är ett rätt så bra alternativ, viktigt är väl att inte både TJ och Hellkvist drar.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
KB:
Tror inte det kommer bli aktuellt, vi kommer dessutom behöva honom då skador mm gör att man behöver lite extra folk. Möjligen om vi tar in en ny. Mkt bra lösning med ÖHF fö där vi kan hålla igång 3 spelare med mkt istid

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
{5647}:
För det fall vi söker två forwards alt kan tänka oss att skippa det är med högerskytt, fick inte lira AHL. Spelat med ohlsson lirat i allsvenskan

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Bad_Brett:
Den riktige Tarasovs spelfilosfi eller den insikten som la grunden till den. Finns någon rätt bra artikel om det om man googlar minns dock att det inte vara räcker att googla Tarasov får då hamnar man tydligen på hockeysnack 😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
puffe:
Tycker Styf i stort klarar sig bra och gått framåt sedan förra säsongen. Den som har mest problem för tillfället är Dahlroth och men håller en acceptabel allsvensk nivå.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Bad_Brett:
Rätt bra säsong med tanke på att han var junior då.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Bad_Brett:
Vad var hans skottprocent då? Hur mkt istid hade han i förhållande till andra forwards?

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Monno:
Brukar ha rätt men annonserar det sällan i efterhand 😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Rytter:
Ja stark och viktigt

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
KB:
Jag vill ha två nya tänker mig då något i stil med
Linus A - Vigge - Woods
Dansk - EJK - BBs favorit
Ohlsson - Macm - X
Sylwande - Modigs - OP
MT

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Bad_Brett:
Håller inte med om avvägningar där jag många gånger tycker han tar bra beslut, hans skottprocent lär inte landa kring 4 tror kring 10-12 ingen Karla eller Björklund med anständig. Tiden utvisar en av oss här då kan du sänka din flaska renat 🤣

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Bad_Brett:
Håller med Ohlsson tycker han är riktigt bra om än lite impotent offensivt, han kommer verkligen till sin rätt när laget är välorganiserat. Däremot så tycker jag Svenningsson är riktigt bra och tror det kommer lossna, apropå att tycka olika😂. Btw så tror jag ev Tim Söderlund kan bli ledig hoppas vi kan hugg på honom..... perfekta 3 linan
Ohlsson - MacM - Söderlund... kommer gå undan jag lovar

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Confusius:
Det är ingen jättematch men vi har pucken mer än motståndarna och skjuter mer då kan det gå som det gick för Troja även om man får en perfekt start

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
jonsson:
51 - 41 i skott denna vecka och 2p rätt så dålig utdelning utöver det så funkar inte PP.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
bengt88:
Tycker man jobbar till sig segern, man gnetar på och jobbar. Fortsätter våga och sen är det inte vår dag men vi tar 2 viktigt

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
S-vikaren:
Nä bara du och jag som har psyke härinne!

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
MorganaLefaey:
De är ett vanligt misstag när MoDo byggt lag hittills, kan kanske kallas arvet efter Forsberg

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
{5647}:
Lite kul vi har gjort fler mål i BP än i PP

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
{5647}:
Helt enig han är inte Erik Karlsson!

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
dempa:
Den här perioden är däremot inte särskilt bra, känns som att Troja håller undan oss lite väl enkelt. Sen håller varken Lindewall eller T Jacobsson för allsvenskt spel, vilket tränarparet också verkar anse.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Rytter:
Är inte så säker på att statistiken skulle visa det men nu skiter vi att tjafsa om det... kapa bromsladarna ock kör 😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Rytter:
Ja tycker vi gör ett rätt ok period, vi driver spelet och skapar lägen sen kommer misstag alltid oavsett och vi blir lite stressade av Trojas mål men det är här man får visa vad man vill vara för lag.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Tror på premiumtjänster särskilt om man bor på distans tycker t.o.m. man kunde tagit mer för modochannel. Ett sätt för personer som inte bor att kunna bidra.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Saleva:
Jag tror vi har goda möjligheter att ta hem
Matchen rätt så bekvämt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Basti:
Man skall nog inte ta tidningskrönikor på så stort allvar, har just tuggat mig igenom en gällande hockey. Avstår från att kommentera skribent men delar inte analyserna om jag uttrycker mig snällt.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Lite tidigt men tycker han gjort bra matcher, det känns tryggare men kan vara en synvilla också.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Kommer alltid hålla på karlkvist av princip 😀😀😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
{6870}:
Fin metafor!

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Tarasov:
Laget är lite omoget och HV starkt, vi får två psykologiska mål som vi inte klarar av att kapitalisera.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Monno:
Helt ok insats. Men vi behöver hitta en eller två vassa ytterforwards på allsvensk nivå. Målvaktssidan känns bra nu. Man behöver även lösa PP. Gör man det utmanar vi HV till våren.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Werner:
Stör mig något fruktansvärt på att skottkartorna inte publiceras numer !!!! Buuuuu Allsvenskan

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
MorganaLefaey:
Ge de en 4-5 matcher till så kommer Woods/MacM igång

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Gavelo:
Lite chockad om någon tvivlade ;)

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
{9386}:
Tror vi gör mål inom 5 min 😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Gavelo:
De två första delar jag definitivt. Skall bli spännande att se hur man matchar Theo J - Max T - Lindewall lär inte bli så mkt lir för dem.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
jonsson:
Iom att man letar så har man säkert krokar ute och hur när man är kan variera.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
SKiLMY:
Förstår, kan själv aldrig motivera mig att titta om jag inte tror på seger😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
SKiLMY:
Jaha förväntar mig en seger jag😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
SKiLMY:
Jag känner mig lugn inför kvällen! Hur är det med er? Oroliga?

Fotboll > Sv: Vmkval
{8399}:
Ja den var riktigt onödig

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bald Eagle :
Skulle vara perfekt, ev kan andra SHL-klubbar vara intresserade men är de inte det så bör vi ligga bra till.

Fotboll > Sv: Vmkval
{8399}:
Ja det är skönt att ha spelare som kan skapa nåt från ingenting

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8179}:
Det är väl snarare Viktor Liljegren som ligger sämst till hos er va?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KarateKing700:
Skulle packat ner
Tjernström - Nordin - Lindewall i 4 och gett dem minimalt med speltid. Kanske kan vi låna denna herre från Boden, de var ju som bekant spellediga i helgen.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Ett lag måste kunna hantera sådana här situationer, snart börjar småskadorna också komma. Synd att det råkar vara förstecentern dock, kommer kanske stå honom dyrt när han skall radera ut JJs poängrekord

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Vedervärdigt! Fortsätter de så köper jag ettt abonnemang av Boden!!!!!

· 204 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE