Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 215 ·
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon:
Det har sagts att han är klar men han stämplar över sommaren.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KarateKing700:
Då lär vi hamna på 3-4 🤷‍♂️

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:
Tänkte lägga en (inte nicket på forumet) men tänkte äh det går vara🤷‍♂️🤣

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Plus
Kellen Jones
Patrik Blomberg
Gerry Fitzgerlad

Om vi talar Karlinkoppling

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Finns fortfarande en del svenska namn
Mer etablerade
Marcus D
JFK
Dan Pettersson

På uppgång
Kevin Wennström
Nils Thomasson ( sannolikt kvar i Mora)

MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey:
Kan det vara så att han var backup ifall Näsen valde Malmö.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Trevligt med fredagar tycker jag

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Grodan:
Det kan vara att man betalar för för lönen from 1 maj, tror det är så men 100

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Spelschemat släppt dubbla fram och tillbaka möten med Björklöven och ett mini med Mora en dag emellan, vilket är vettigt med tanke på den längre resan.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Avtalet är såklart uselt, men tycker att det även ligger en del på spelaren här.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey:
Vi får byta en William mot en annan

MoDo Hockey > Sv: Silly season
DrCox:
Precis man siktar på toppen varje år, med nuvarande upplägg så bygger bra ekonomi om inte annat.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Padrone78:
Om Gradin/Karlin mfl är rätt ledning ordnar de upp det här, är de det inte är det ändå skitsamma.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Amitiel:
Möjligen höjer de 10 tkr månad, spelare som tas från allsvenkan hamnar där första åren om jag förstått det hela rätt. Jag tror Gradin löser detta oavsett. Kanske Julius B då iom att Björklöven tog en finländare.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Gradin/Karlin löser det här, ha förtröstan 😀

MoDo Hockey > Sv: Silly season
DrCox:
Man får hitta någon ny, varför inte Jesper L exv.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Randy Marsh:
Det är ju inte säkert att han drar, viktigt år i karriären behöver mkt speltid. Hos oss får han det garanterat inte lika säkert hos Malmö.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
JoseGonzales:
Håller med året före får man leva med.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Christensen:
Kom ihåg att du är gäst här.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Christensen:
Är det roligt? :)

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9108}:
De fem-sex senaste åren är vi sämre på J-sidan, på seniorsidan tycker jag vi är starka när de bästa är på plats men vi överpresterar sällan som lag. Tycker fö Finland är lite ”Europas transatlanter”

MoDo Hockey > Sv: Silly season
modomille:
Haha precis tänkte på golvet här, Erik K kan bli riktigt bra.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Är också öppen oavsett så har vi två centrar nu som bör kunna ge 20p+ framåt undrar om vi kan klämma in 3 där så blir det bra.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Ja varför inte men ser hellre någon annan än Morten M som 3 c

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jalapeno:
Det är lugnt och också rimligt att den ena återfinns i allsvenskan och den andra i SHL då Tanner har mer att bevisa.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Uppdatering då

X - Tanner M - Aagaard
X - EK - Modigs
Ohlsson - X - Svenningsson
Sylle - Max - OP
Nordin/Lindewall

Hasa- Näsen
Wahlberg-David Q
Dahlroth - X

Arvidsson/Lovric/Styf
Skada: Viklund

Tex/ Isak

Reserv Nygren


MoDo Hockey > Sv: Silly season
S-vikaren:
Ett friskhetstecken

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Tylle vore grymt

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Gissar på Tanner Macmaster

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza: Vädjar han till FHC också? Kan
Iofs sympatisera med tanken. Kanske ta ledningen själv?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Även Linus Nässen ingår i stallet lika hett tips det. Så antigen Nässen eller Bernhardt

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Monno:
Då gissar jag på Bernhardt, vilket isf vore kanon.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Har har även Erik Thorell/Deleggia/Alexander Nylander(som varit skadad föregående säsong) men bedömer ingen av dem som rimliga.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
S-vikaren:
Ja om man har EP -premium kan man se vilka klienter Rossell har, kollade igenom och bedömde Bernhardt/Kabanov som rimliga.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
S-vikaren:
Ja även Kabanov

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Vi har redan fått pengar för Sellgren han signade efter första året i Luleå.

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Det är jag övertygad om.

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Grattis Bror

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gusse:
Grattis VH!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Då är Tarasov nöjd, om vi får in Horsky får vi in en kravställare.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Ztorken L:
När man kollar marknaden så är det inte så många centrar kvar i Sverige/Norge/Danmark.

Men
Dan Pettersson
JFK
Kellen Jones

Sen finns det lite i alpländerna. En ungrare vore intressant. Både Kellen och Dan har anknytning till Karlin.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Ztorken L:
Tycker ni är kul båda två, Fronten har lyckats klämma in en par legendariska inlägg om page/Nocco. Du kör försäsong på egen hand 😀🤝

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Troligen SHL och vill inte Harju ser jag gärna att vi går efter en rutinerad forward, men ser att FBK inte förlängt med Åslund än. Som sagt blir det inte FBK så kanske Oskarsham eller nåt annat men har kan nog kanske locka med 3 år eller nåt, han kommer hålla.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Markus1212:
Han åkte på en skada

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Om Viklund inte är disponibel så kör jag gärna med honom. Annars skulle det vara intressant med Jesper L men det tror jag inte.

Tror det är tänkt så här

Hasa - Näsen
Wahlberg- David Q
Dahlroth - X
Styf - Arvidsson

Här finns det plats för Lindgren

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Vi kanske har rätt bra koll på denna herre

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: tröjan smälter ihop med bakgrunden det ser rätt knepigt ut

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Jag misstänker att man velat ha en avtackning inför publik med honom därav att inget är sagt.

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Hrivik blir visserligen svår att ersätta men ni har redan fått in Max V och Ashton är kvar så där har ni nog er förstalina. Zacke leder 2/3 kanske två forwards till, utöver det tror jag Åman kommer ta kliv.

· 215 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE