Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 230 ·
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sven Tuta:
Så här tänker jag mig en forwardssida under Karlin
Karlkvist X Harju
Nowick Felix O Harju
Ohlsson Erik K Aagaard
Sylwander Oskar P Svenningsson
Extra LP/Tjernström

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Malte Setkov? Men även denna kille kanske funkar

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
Jo. Chanserna att Karlkvist stannar kanske ökar.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Har SHL intresse, denna kille kanske

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Jag har scannat av hans lagbyggen de 10 senaste åren i Västervik. Verkar gilla att plocka spelare som producerat i NCAA men inte fått fart på seniorekarriären.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Saleva:
Ja men det är roligt att hoppa på Adam eftersom han smygläser här utan att hänvisa hit!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
jonsson:
Det var bara Adam som gissar hoppas Foppa aldrig låter sig intervjuas av Adam.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
hockey_21:
Skadade sig och lär nog kunna gå till KHL. Men annars en riktigt bra spelare.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
hockey_21:
Skadade sig och lär nog kunna gå till KHL.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe:
Roade mig med att kolla vilka som spelat för Karlin som kan bli aktuella. Oskar Pettersson har jag tidigare nämnt.

www.eliteprospects.com/player/394716/emil-andrae
Lägger en bonus som vi kan stjäla om HV åker ut

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Tarasovapproved.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Den nye tränaren får denna grund

X-Erik K - Modigs
X - Aagaard - Svenningsson
Ohlsson - X - X
Sylwander- X - X
Extra Lindewall/LP

Mikkelson- Ytterell
Hasa - Viklund
Dahlroth - X
Styf - X

Peter

Räknar bort Karlkvist och inkluderar Svenningsson det för tillfället är ett sannolikt utfall. Oavsett tränare är det ändå något man borde kunna bygga vidare på här.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Spock:
Fler strängar på sin lyra Mao!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Kanske försöka locka tillbaka Eriksen/Nilsson från Luleå.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Jan Morten skall vara pappa.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Ser intressant ut, kan bo hos skröder

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Försvinner Karla kan vi kanske gå stenhårt på Liss


MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Ztorken L:
Han har gjort signeringar tidigare och de ligger kvar men inga nya utan de skall göras i samråd med den nye tränaren. Jag gissar att det även kommer komma en överrock till Glader som skall vara inblandad. Alavaara

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Sir:
Vilka talanger skall vi försöka sno från andra J20 lag? Första rösten går på Noah Hasa.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Snipan:
Det är väl Brodin/Marcusson/Strinnholm som jag gärna ser kvar i den styrelsen. Sen är det bra med någon i förankring i damhockeyn också. I övrigt vore det kanske bra med andra.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Jag gillar att lattja med dig!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
En på mitt jobb tyckte inte grabben skulle åka på långresa med J18 för att sonen bara skulle vara 5-6 back. Knepigt någon skall vara det med.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Amitiel:
Ja det var att ingen dålig avstängning för att domaren kom in i Alavaaras åkväg. Men han är ju inte Joel

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Supertrött:
Susse var med i ett rekryteringsråd med Hedberg/Ödmark, resultatet var att de lades ner om jag inte minns fel.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Själv tänker jag föreslå Näslund, men antagligen kommer han inte vilja.


MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
En användare här som hört det lite ”löst”

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8879}:
Byström/Timashov/JO kanske blir svårt men de borde kunna ersättas med några fynd.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Ja han tar jag gärna, Roger Öhmans grabb fö.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Mitt bästa minne är när domaren blockerade Alavaaras åkväg, minns att det var en dålig dag i min ungdom som blev bättre när jag såg Sportspegeln.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon:
V Öhman tycker jag inte riktigt håller kvaliteten, KJ kanske kunde vara en rollspelare men vi har Sylwander/Ohlsson och man vill förlänga med Svenningsson så ser hellre något spetsigare där. Haag/OSkar P kanske.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky:
Jag screenade högerskyttar och det är en spelare som skulle kunna explodera nästa säsong. Det

MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon:
Kommer Karlin kan vi nog räkna in Oskar Pettersson. Kan fö se honom som center i framtiden.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
3 år och lyckades inte hitta att han skrivit nytt

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Adler Mannheim

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Hans kontrakt går ut iår och han har inte förlängt än

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Freddan angav väl t.o.m. vilka han jagade😂😂

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Kabanov vore inte så dumt, killen är bara 28 tekniskt kunnande finns, och det är försent för ett bra kontrakt i SHL.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Steken84:
Ett bra förslag, utlandserfarenhet och producerat i allsvenskan. Vad jag förstått så har han lite dåligt rykte i omklädningsrummet men det är bara att vara tydlig innan.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
hockey_21: tänkte på Molin

MoDo Hockey > Sv: Silly season
lhlh:
Blir nog SHL för honom, kan tänka mig att rätt många SHL-klubbar är intresserade.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Skall vi gissa att Jan Axel kommer in.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Sundqvist är bara en grej som Adam hittat på, jag är tror Sundqvist är bortsorterad.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon:
Var står det?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Jens G byggde upp J-verksamheten i Örebro innan dess jobba han i FHC. Rätt lång blandad tränarerfarenhet också.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Jag blir nöjd om tränaren är någon av
Thermell
Jens G
Karlin

Även FA är ok men känns lite mer osäkert.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jalapeno:
Jag är rätt överseende med att man gör som Karlkvist och Rosdahl dvs provar när man kör ett år på kontraktet. Det är såpass vanligt att SC bör iaf ha en plan, gör man däremot som Fredrik O skriver ett kontrakt för att dra en månad senare så tycker jag att man sätter klubben i en riktigt pissig situation samtidigt som spelaren själv inte tar någon risk alls.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jalapeno:
Hade jag möjlighet skulle jag tvinga kvar spelarna ingen tvingar dem att skriva 2 eller 3 år. Men nu är det som det så det blir att leta upp en ny.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
De ser kanske samma sak som jag😉

· 230 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE