Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 234 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Ja framförallt behöver man inte dessa spelarna för att gå upp, finns många lag som klivit upp utan dem. Malmö rosa knappast marknaden i allsvenskan, men vi är nog tveklöst sämst av alla SHL-lag som varit åkt ur.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Ja en som vi slipper spela tvångsmässigt. Vi släppte en kanadick som kunde tänka sig stanna och spelar en junior som sajnat för en annan klubb.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Vi har kört vårt förtroende i botten, hoppas denna säsong är en REJÄL väckarklocka.

MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
Sir:
Det får bli denna tråd istället då det inte blivit 9 poängsvecka

MoDo Hockey > Sv: Niopoängsvecka
Gavelo:
I cmore sista så sa han att de skulle ha två lag bakom sig att det var målet.

MoDo Hockey > Sv: Niopoängsvecka
Robin Ztorken L:
Vi kanske kan återgå till matchtråden nu.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Generellt tycker jag man skall vara rädd om målskytte och passningsskicklighet.

MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
Rytter:
Ja det får inte bli några Brejcak här

MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
Rytter:
Ja det hade varit kul

MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
{8384}:
Zykov.!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ja och intrycket är att det visar sig redan långt ner i ostarna. Hörde om en spelare som inte vill åka på en lång bortamatch för att vara 6-7 back.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
I skrift är det iaf 2 alt 4 som kommer till uttryck, tror aldrig jag sett dig hänvisa till 3 exv...


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SKiLMY:
Freddan A som SC.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Jag skulle gissa att poängsnittet kommer bli bättre under Sunken. Men varning för vårt pp kan bli sämre nu, å andra sig Rockwood ut Zykov in pp kanske blir plus oavsett hur dumt det var att dumpa Rockwood.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
7p på 9 matcher med Sundis, speltid har väl legat kring 12-13 min i snitt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Ironiserade, håller med dig.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Passningsspelet 😛😛

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lub:
Han fixa ju i princip två poäng till Sunken en match.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Det är möjligt men jag är nöjd med det vi har idag och rejält missnöjd med att Rockwood släpptes. Nu ser vi till att fixa kontraktet, och hoppas på mer framgång vad det lider.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
För många för unga spelare samtidigt tycker jag varit ett genomgående problem under iaf 3 av våra allsvenska säsonger. Har vi LP/Åhs plus 12 andra forwards som är redo för allsvenskt spel ser jag ing problem med grannens grabb.

Men skall vi ha 5 av Lindewall/Åhström/Tjernström/Strömgren/Nordin/Styf/Wallinder så blir det bevisligen kämpigt. Var för sig är det helt ok men det blir för många. När vi har talanger kan de få ingå i a-laget om det håller måttet inte får att de är från vårt J20. Det verkar heller inte räcka med 1-2 per säsong i a-laget utan det skall vara 7-8. Passar de 20 så tycker jag vi skall utvärdera den mkt andra 20 åringar på marknaden, exv Carl Mattsson i Luleå gör han mer nytta för oss på två års sikt än Åhström/Tjernström varför inte gå på honom istället.

Sen tycker jag inte man skall hänga upp sig på var de kommer ifrån, Sylwander/Karlkvist är lika mkt kulturbärare som en annan från Övik.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21:
De köpte!!!


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Då har vi
Boivin- Corrado
Mikkelson - Ytterell
Dahlroth- Viklund
Styf

Kanska Hasa/Kim J/Roos

Skulle gärna se någon up and coming, den vet jag inte riktig hur vi kan ha råd med gänget ovan men låt gå.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Beroende på hur Luleå gör med Niklas O så hoppas jag iaf att man frågar om inte han han stannar.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}:
Harju dy och Felix O på det så borde man väl kunna locka kvar Karlkvist.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Ja det tycker jag mig snappat upp under intervjuer

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Sundqvist gillar inte spelartypen tror det bara handlar om det tyvärr.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
24 matcher 20p
Fått igång PP och den direkta orsaken till att vi lyckats knipa en del poäng. Finns väl inget som är bedrövligt med den värvningen. Sen att vi har för tillfället har en coach som inte vi använda honom har inget med den saken att göra.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}:
JÄSS Ivan Drago är här!!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Finns det beslut innan bokslutet är färdigt som avser perioden före 30/4 kan det mkt väl komma på det detta året. Men är inte säker på att det beslutas dels om något stöd och dels hur eventuell fördelning skall ske före vårt bokslut.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Skulle gissa att det hamnar på nästa år.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Tyler Durden:
Tycker Åhström saknar spets i passningarna, han ser spelet bra och är bra på grillorna. Tycker vi skall släppa för både vår och hans egen skull.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Gavelo:
Horsky och Piva

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Majbrasan:
Man gillar verkligen inte Rockwood visst fick han inte lira PP?

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Bad_Brett:
Inte nödvändigtvis kan ibland bli en sådan stämning kring spelare härinne.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Robin Ztorken L:
Bryr mig inte riktigt om det än så längre tycker jag det är rätt coolt att han skall spela för oss!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Hur länge är Sundström skadad?

MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
Robin Ztorken L:
Offens bomb!!!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Den positivaste modoisten ”Mikenomad”, tror Ivan Drago lirar imorrn.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
T.o.m. jag reagera för Boivin igår. Särskilt på 5-5

MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-24
{5647}:
När
Karl - Ytterell- Rockwood får vara en trea tycker jag pucktempot är högt och PPt rörligt och med Harju låg.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-24
Rytter:
Splittrade man på
Harju
Karla - X - Rockwood
Ytterell

I PP?

MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-24
Bad_Brett:
😂😂

MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-24
Rytter:
From petar fortfarande in en del poäng trots lite speltid, skulle gärna sett att vi behöll honom.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-24
Bad_Brett:
Det är lite olika skolor jag tror du jämför användare som tycker än det ena eller andra.

Kontinuitet är bra, men ser inget själva ändamål o att bara köra på med spelare från orten bara för att de är just härifrån eller gått hockeygym här. Däremot ett självklart inslag. Jag ser hellre Haag i en 4 än Lindewall, Åhström.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-24
Rytter:
Var det BLM igen som var i farten?

MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-24
{6870}:
Jag har för skojs skull läst lite matchtrådar från säsongen vi tog SM-guld. Jag tycker det enda som skiljer är från matchtrådarna nu är att kritiken är lite mer befogad idag.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-24
Bad_Brett:
Jag tänker att finns den där så finns den där, men just nu syns det bara i anfallszon. Eller t.o.m. bara framför mål.

MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 2021-02-24
Bad_Brett:
Jag tycker vi skall behålla Karlkvist/Sylwander/Aagaard de har trots allt visat sig ha en förmåga att peta in puckar, äveb om Sylwander inte lär hålla samma produktion. Förmågan att göra mål har ett högt värde i mina. Utöver kulturbärargrejen. Tror fö Dansken kommer göra en kanonsäsong nästa år om vi nu håller oss kvar.

· 234 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE