Historik
Föregående · 17 · Nästa
Timrå IK > Sv: Vidtag nödvändiga åtgärder!
Ser att många sitter nöjd med Timrå IK´s ledarstab, jag tror Nubben & co suttit för länge, dom behöver bytas ut inför nästa säsong för att få nytändning.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Sannys spel ger eko!
Svullen pung är inte att leka med...aaaaaajjjjj, men det går inte att jämföra ballhojta och svullen blååå pung. ;-)
Kom igen Sanny !, Vi hörde och jag kan lova att vi killar kände hur jäkla ont det gjorde/gör...
Timrå IK är dom bäste.
Kom igen Sanny !, Vi hörde och jag kan lova att vi killar kände hur jäkla ont det gjorde/gör...
Timrå IK är dom bäste.
Café > Sv: Lite halvtok e ja allt......
mattias - 74:
En sista...
Varför är kvinnobröst som ett elektriskt X-2000-tågset på julafton?
-De är båda ämnade för barn, men det är männen som leker med dem.
HaHaHaHaHaHa
En sista...
Varför är kvinnobröst som ett elektriskt X-2000-tågset på julafton?
-De är båda ämnade för barn, men det är männen som leker med dem.
HaHaHaHaHaHa
Café > Sv: Lite halvtok e ja allt......
mattias - 74:
En Timråsupporter var på O´Learys, han vinglade då fram till en dam och försökte lägga in en stöt, då följde denna ordväxling.
- Åk till Gävle, Gubbjävul.
- Ähh, vadårå , jag hejar ju på Tirmå.
- Joo för där behöver dom en bock som man inte tänder på !.
HaHaHaHaHaHaHa
En Timråsupporter var på O´Learys, han vinglade då fram till en dam och försökte lägga in en stöt, då följde denna ordväxling.
- Åk till Gävle, Gubbjävul.
- Ähh, vadårå , jag hejar ju på Tirmå.
- Joo för där behöver dom en bock som man inte tänder på !.
HaHaHaHaHaHaHa
Café > Sv: Lite halvtok e ja allt......
mattias - 74:
En till.
Varför har Jultomten inte några barn?
-Därför att han kommer bara en gång om året, och när han gör det så kommer han i skorstenen.
HaHaHaHaHa
En till.
Varför har Jultomten inte några barn?
-Därför att han kommer bara en gång om året, och när han gör det så kommer han i skorstenen.
HaHaHaHaHa
Café > Sv: Lite halvtok e ja allt......
Vet ni vad det skulle bli om man korsade en blondin med en elefant ???????.
Två ton fitta som gör vad som helst för en näve jordnötter !
HaHaHaHaHaHaHa.
Två ton fitta som gör vad som helst för en näve jordnötter !
HaHaHaHaHaHaHa.
Timrå IK > Sv: Otur, nej aldrig
Så här kan det bli...mooohhhaaahhaaaaaaaa.
Kvalserien
1 IF Malmö Redhawks
2 Skellefteå AIK
3 Timrå IK
4 Leksands IF
5 Rögle BK
6 Almtuna
Våga vägra kvalserien.
Timrå IK är dom bästa.
Kvalserien
1 IF Malmö Redhawks
2 Skellefteå AIK
3 Timrå IK
4 Leksands IF
5 Rögle BK
6 Almtuna
Våga vägra kvalserien.
Timrå IK är dom bästa.
Övrig hockey > Sv: Oj vad synd det är om dom...
Snacka om idioter, vi människor är riktiga jävla svin ibland...sånt här måste ta slut.
se länk.
se länk.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
I dag smäller det igen !.
Match i Hockeysnacksligan i Xperteleven, många tunga namn inom hockeysnacksvärlden gör upp om den åtråvärda titeln Hockeysnacksligamästare.
Bl.a möter den breeekäftade miike66 (Hardy Bacardy) den snälle och ödmjuke Håckla (Fat Bastard) i seriefinal...spännande.
Dagens matcher:
Bjästa Bombers - Wildehjärnorna
Wifsta - Nygatan
Smedsböle IF FC Utd - 00 IF
Brasilia BK - Vemdalens IF
Nolby FC - Fat Bastards
Match i Hockeysnacksligan i Xperteleven, många tunga namn inom hockeysnacksvärlden gör upp om den åtråvärda titeln Hockeysnacksligamästare.
Bl.a möter den breeekäftade miike66 (Hardy Bacardy) den snälle och ödmjuke Håckla (Fat Bastard) i seriefinal...spännande.
Dagens matcher:
Bjästa Bombers - Wildehjärnorna
Wifsta - Nygatan
Smedsböle IF FC Utd - 00 IF
Brasilia BK - Vemdalens IF
Nolby FC - Fat Bastards
Timrå IK > Sv: Tröjor i taket
Per HApps:
Berras samling passar kanon i t.ex restaurangen eller om nu vi får sportbar i byn så kan man ha tröjor och bilder där, jag håller med Wesse, Inge gick tidigt till Brynäs...
Gör en bättre historisk-minnestavla i hallen i stället.
Glömde "Biffen" förut...vilken kung!.
Timrå IK är dom bästa.
Berras samling passar kanon i t.ex restaurangen eller om nu vi får sportbar i byn så kan man ha tröjor och bilder där, jag håller med Wesse, Inge gick tidigt till Brynäs...
Gör en bättre historisk-minnestavla i hallen i stället.
Glömde "Biffen" förut...vilken kung!.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Tröjor i taket
Per HApps:
Å hur och vem drar gränsen där ???
Det finns gamla fina WÖ-gubbar före vår tid som betytt mycket för föreningen t.ex Eje, Svenna, Näslundarna, Kämpe m.fl och det var många i 70-talsupplagan som betydde mycket...Vart går gränsen ??????????????
Å hur och vem drar gränsen där ???
Det finns gamla fina WÖ-gubbar före vår tid som betytt mycket för föreningen t.ex Eje, Svenna, Näslundarna, Kämpe m.fl och det var många i 70-talsupplagan som betydde mycket...Vart går gränsen ??????????????
Timrå IK > Sv: Tröjor i taket
Per HApps:
Håkan Pettersson
Finn Lundström
Nya gardet som lade grunden för återkomsten:
Bosse Ahl
Marcus Mathiasson
Micke Lind m.fl
Man ska inte hänga upp för många jag tycker Strimma och Z räcker
Håkan Pettersson
Finn Lundström
Nya gardet som lade grunden för återkomsten:
Bosse Ahl
Marcus Mathiasson
Micke Lind m.fl
Man ska inte hänga upp för många jag tycker Strimma och Z räcker
Timrå IK > Sv: 1:a advent på söndag, då skall man tänka på...
En Timråbekants son försöker...
se länk.
se länk.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Vilken banner !.
Boork har väl lärt sej ett och annat av piskmästaren, men rent hockeypiskmässigt så hoppas jag MoDo snärtar till ordentligt och att Timrå vinner så vi får lite andrum i ingemanslandet.
Livet leker här på landet, snart är det jul !.
Trevlig första advent på er alla.
Vilken banner !.
Boork har väl lärt sej ett och annat av piskmästaren, men rent hockeypiskmässigt så hoppas jag MoDo snärtar till ordentligt och att Timrå vinner så vi får lite andrum i ingemanslandet.
Livet leker här på landet, snart är det jul !.
Trevlig första advent på er alla.
Timrå IK > Sv: Nyförvärv?
Helg Ernest:
Wahlberg vill säkert lira hockey visa vad han går för. Vi själva har ju lirare som inte visar nåt och dom kan ju vi dumpa i Kattland...
Timrå IK är dom bästa.
Wahlberg vill säkert lira hockey visa vad han går för. Vi själva har ju lirare som inte visar nåt och dom kan ju vi dumpa i Kattland...
Timrå IK är dom bästa.
MoDo Hockey > Sv: Banner
Lumber Jack:
När jag kollar in Timråklacken så ser jag inte såna där "tunna" killar, men annars så var bannern fin.
Vi är lika "dåliga" vi på Norrlandskusten, utom Isbjörnarna från Groko förståss.
När jag kollar in Timråklacken så ser jag inte såna där "tunna" killar, men annars så var bannern fin.
Vi är lika "dåliga" vi på Norrlandskusten, utom Isbjörnarna från Groko förståss.
Café > Sv: Julklappstips
Stigsson:
Jo, ett par skridskor och en klubba bör vi unna oss i jul, vi gillar ju hockey, ut och lira vid nån uteis nära er(om det finns).
Hockey är kul !.
Jo, ett par skridskor och en klubba bör vi unna oss i jul, vi gillar ju hockey, ut och lira vid nån uteis nära er(om det finns).
Hockey är kul !.
Café > Sv: Julklappstips
Stigsson:
Bästa julklappen till oss alla är att sluta nervärdera oss själva, vi alla är unika !,
se inte ner på andra, se inte upp till andra. Vi har alla på denna jord ett lika värde, rik eller fattig, respektera varandra, bahandla andra som du själv vill bli behandlad.
Vi är bara en partikel i universum.
Öh, jag glömde fred på jorden.
Av jord är du kommen och jord skall du...
Bästa julklappen till oss alla är att sluta nervärdera oss själva, vi alla är unika !,
se inte ner på andra, se inte upp till andra. Vi har alla på denna jord ett lika värde, rik eller fattig, respektera varandra, bahandla andra som du själv vill bli behandlad.
Vi är bara en partikel i universum.
Öh, jag glömde fred på jorden.
Av jord är du kommen och jord skall du...
Timrå IK > Sv: Nyförvärv?
El Maco:
Eftersom Hardy har avstängt sej själv: Bjäbbabjäbba!
Bra skrivet och bra analyserat.
Timrå IK är dom bästa.
Eftersom Hardy har avstängt sej själv: Bjäbbabjäbba!
Bra skrivet och bra analyserat.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Mats Edström:
Ni är bättre helt enkelt !.
Timrås HS-kår kan inte lira och vet inte mycket om hockey helt enkelt, kan det vara så ???.
Ni är bättre helt enkelt !.
Timrås HS-kår kan inte lira och vet inte mycket om hockey helt enkelt, kan det vara så ???.
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
friskan:
Jag vet t.o.m Timrå IK anhängare som lirar med Sundsvall i supp.matchen för att dom inte känner sej välkommen i Timrås supporterklubb och i Timrå HS.
Jag vet t.o.m Timrå IK anhängare som lirar med Sundsvall i supp.matchen för att dom inte känner sej välkommen i Timrås supporterklubb och i Timrå HS.
MoDo Hockey > Sv: MODO - Timrå 22/11 2005
Frisco:
Grattis till segern, det spelar väl inte så stor roll hur pucken går in...I Timrå är det carnevalst...hm jag menar kvalstämning...he he he.
Derby på torsdag igen.
Grattis till segern, det spelar väl inte så stor roll hur pucken går in...I Timrå är det carnevalst...hm jag menar kvalstämning...he he he.
Derby på torsdag igen.
Timrå IK > Sv: Nyförvärv?
ernie eagle:
Helt rätt !.
Nostalgi passar tydligen det Timråska kynnet, Hirsch, Lind, Mathiasson, Kapanen är inget att bygga upp nåt med längre, dom är fina att minnas, men det är nya tider nu.
Tror även Boorken har rätt angående divan han petat, Visst det är skeetsvårt att få hit målskyttar i nuläget, men jag tror säkert att det dyker upp nån såsmåningom.
Timrå IK är dom bästa.
Helt rätt !.
Nostalgi passar tydligen det Timråska kynnet, Hirsch, Lind, Mathiasson, Kapanen är inget att bygga upp nåt med längre, dom är fina att minnas, men det är nya tider nu.
Tror även Boorken har rätt angående divan han petat, Visst det är skeetsvårt att få hit målskyttar i nuläget, men jag tror säkert att det dyker upp nån såsmåningom.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Butch och Bobcats
Hardy Bacardy:
Visst finns det Zambonisar i e-on och vill man så kan man ta en öl under matchen.
Heja Heja Heja Timrå.
Visst finns det Zambonisar i e-on och vill man så kan man ta en öl under matchen.
Heja Heja Heja Timrå.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Hardy Bacardy:
Hockeysnacksligan toppas av 2 hangarondare, slump eller skicklighet ?.
Nu möts de två i en batalj som aldrig tidigare spelats i någon idrott någonsin i hela världen !. WOW
Lycka till mot Brynäs i kväll.
Tack Modo, i Timrås HS hade vi redan blivit raderade.
Hockeysnacksligan toppas av 2 hangarondare, slump eller skicklighet ?.
Nu möts de två i en batalj som aldrig tidigare spelats i någon idrott någonsin i hela världen !. WOW
Lycka till mot Brynäs i kväll.
Tack Modo, i Timrås HS hade vi redan blivit raderade.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Tacka tackar, vi har inget hem längre. ;-)...Hoppas ni tar hand om oss invandrare.
Tacka tackar, vi har inget hem längre. ;-)...Hoppas ni tar hand om oss invandrare.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hej gott folk.
Döden och ångesten och snorungar moDDRerar i Timrås GB, hörde att Hardy gått över till att bli smyg-MoDoit, är det OK om den fete Bastardern ansluter ?.
Döden och ångesten och snorungar moDDRerar i Timrås GB, hörde att Hardy gått över till att bli smyg-MoDoit, är det OK om den fete Bastardern ansluter ?.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
Portello:
Nej, vi är inne i ett stim och loosar med 1-6
Nej, vi är inne i ett stim och loosar med 1-6
Timrå IK > Sv: Supporterstöd
NuMo:
OK, då vet jag.
Ni är välkommen till ladan i Timrå, e-on heter den nu men det finns öl där.
OK, då vet jag.
Ni är välkommen till ladan i Timrå, e-on heter den nu men det finns öl där.
Timrå IK > Sv: Supporterstöd
NuMo:
Jag tror jag gjorde lumpen på I 21 och då kallades staden för guds rövhål.
Ni hade ett lag som hette IK Polar och Gyllene Orren var mötesplatsen, nu är allt nedlagt och folk har flyttat, men några arbetslösa finns väl kvar, är det så?, är det så?
Jag tror jag gjorde lumpen på I 21 och då kallades staden för guds rövhål.
Ni hade ett lag som hette IK Polar och Gyllene Orren var mötesplatsen, nu är allt nedlagt och folk har flyttat, men några arbetslösa finns väl kvar, är det så?, är det så?
Timrå IK > Sv: Supporterstöd
NuMo:
I Timrå kör dom Hockeybussar från när och fjärran, en lysande idé.
I Timrå kör dom Hockeybussar från när och fjärran, en lysande idé.
Timrå IK > Sv: Supporterstöd
Poffa:
Du ansåg 1 elitserielag nästa säsong, men jag var snäll och trodde på 2.
Du ansåg 1 elitserielag nästa säsong, men jag var snäll och trodde på 2.
Timrå IK > Sv: Supporterstöd
Poffa:
Självklart säger man inte mot dej just nu...men jag tror ni klarar av kvalserien.
Självklart säger man inte mot dej just nu...men jag tror ni klarar av kvalserien.
Timrå IK > Sv: Supporterstöd
actionleif:
tikpower: Det stog " Inget Puttinutt - Tryck in den - Pressa - No Mercy!"
Var inte det banderollen Hardy Bacardy skulle ha med i duschen under tappa tvålen leken ???
tikpower: Det stog " Inget Puttinutt - Tryck in den - Pressa - No Mercy!"
Var inte det banderollen Hardy Bacardy skulle ha med i duschen under tappa tvålen leken ???
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
RocknRolf2:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! Calle J
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! Calle J
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
Dream Team:
Kvalserien närmar sej.
oj oj oj oj oj oj oj.
Kvalserien närmar sej.
oj oj oj oj oj oj oj.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
Dream Team:
Aalto har haft det tufft ett tag...hoppas inte Brynäs gör mål, då blir han väl hängd...:-(
Aalto har haft det tufft ett tag...hoppas inte Brynäs gör mål, då blir han väl hängd...:-(
IF Sundsvall Hockey > Sv: hur ligger det till i laget?
friskan:
Sundsvall kollapsade i norr
Första baklängesmålet efter 54 sekunder.
Det sista 59 minuter senare.
Däremellan – ytterligare nio mål bakåt.
– Jag har aldrig varit med om en sån här kollaps, ens som spelare, säger Stefan Lindqvist efter 1– 11 mot Skellefteå.
IF Sundvall Hockey - Laget i stan
Snart !
Derbyn mot Kovland IF och Njurunda SK
Sundsvall kollapsade i norr
Första baklängesmålet efter 54 sekunder.
Det sista 59 minuter senare.
Däremellan – ytterligare nio mål bakåt.
– Jag har aldrig varit med om en sån här kollaps, ens som spelare, säger Stefan Lindqvist efter 1– 11 mot Skellefteå.
IF Sundvall Hockey - Laget i stan
Snart !
Derbyn mot Kovland IF och Njurunda SK
Timrå IK > Sv: Blir det något nyförvärv?
Hardy Bacardy:
Du måste vara en tragisk person som planerar att sitta och supa ensam vid datorn...sök hjälp eller gå ut på krogen.
Timrå IK är dom bästa.
Du måste vara en tragisk person som planerar att sitta och supa ensam vid datorn...sök hjälp eller gå ut på krogen.
Timrå IK är dom bästa.
Länkar:
http://www.aa.se/
http://www.aa.se/
Föregående · 17 · Nästa
Har man haft ett jobb länge så brinner man inte för uppgiften, allt går på rutin. Förr såg man Nubben sprang överallt, nu tar han det lugnare.
Det måste in nytt blod, nytt tänk i klubben.
Nimrå IK är dom bästa.