Historik
1 · Nästa
Matchtips > Sv: Det nya tipset
Jag kan bara säga att jag tycker det är tråkigt.
Varför ens dra igång Matchtips för säsonge, npg måste detta ha funnits i planerna tidigt.
Det är första gången jag är med och har faktiskt tyckt att det varit ganska så roligt, dock inte alla omgpngar med noll såklart.
MEN
Jag kommer INTE gå in i den nya tävlingen och tycker det är tråkigt att bryta en tävling mitt i allt. Har jag lite koll på ES så kan jag säga att det är dit mitt intresse stäcker sig och det är också en av anledningarna att jag inte hoppar vidare på nästa.
Som sagt trist och tråkigt att det blir så mitt i säsongen.
Varför ens dra igång Matchtips för säsonge, npg måste detta ha funnits i planerna tidigt.
Det är första gången jag är med och har faktiskt tyckt att det varit ganska så roligt, dock inte alla omgpngar med noll såklart.
MEN
Jag kommer INTE gå in i den nya tävlingen och tycker det är tråkigt att bryta en tävling mitt i allt. Har jag lite koll på ES så kan jag säga att det är dit mitt intresse stäcker sig och det är också en av anledningarna att jag inte hoppar vidare på nästa.
Som sagt trist och tråkigt att det blir så mitt i säsongen.
Timrå IK > Sv: Fejkade publiksiffror
zita:
Ja det vore absolut intressant att veta hur det räknas nu när allt scannas.
Räknas förköpta säsongskort...
Förut har det ju sagts att det varit fullsatt trots långa rader med tomma platser vid sittplats. Och då oftast på långsidorna där säsongskorten är vanligast..
Ja det vore absolut intressant att veta hur det räknas nu när allt scannas.
Räknas förköpta säsongskort...
Förut har det ju sagts att det varit fullsatt trots långa rader med tomma platser vid sittplats. Och då oftast på långsidorna där säsongskorten är vanligast..
Timrå IK > Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-10-07
Rooster23: Nu blev det ju inte det. Kom igen nu, kämpa Timrå!
Timrå IK > Sv: På tal om trafik
Varför inte ha dessa parkerings "värdar" eller annan personal som kan visa var man ska ta sig ut för de som inte förstår.
Vad jag förstått så har det INTE blivit ett dugg bättre än förra säsongen trots att de slagit på stort och strukturerat upp. Ja kanske när man kommer...
Gör enkelriktiat EFTER matchen också, inte bara innan.
Tänk att kunna ha 2 filer ut, åtminstonde ner mot Värdshuset.
Sätt en bom från den utfarten som är mot Sörberge och de får ENDAST göra vänstersväng. Hur svårt ska det vara???
Vad jag förstått så har det INTE blivit ett dugg bättre än förra säsongen trots att de slagit på stort och strukturerat upp. Ja kanske när man kommer...
Gör enkelriktiat EFTER matchen också, inte bara innan.
Tänk att kunna ha 2 filer ut, åtminstonde ner mot Värdshuset.
Sätt en bom från den utfarten som är mot Sörberge och de får ENDAST göra vänstersväng. Hur svårt ska det vara???
Matchtips > Sv: Extra matcher 6/10 och 7/10
2008-10-06 19:00 Linköpings HC - Luleå HF 2-1 (Omgång 10)
2008-10-07 19:00 Djurgårdens IF - Timrå IK 2-3 (Omgång 2)
2008-10-07 19:00 Djurgårdens IF - Timrå IK 2-3 (Omgång 2)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-09-30
Suzuki2 mfl.
SKÖNT
Att Jimmy ringde och kollade.
livsfarligt med rykten..
Så vi håller tummar Pärssinen är tillbaka snart
SKÖNT
Att Jimmy ringde och kollade.
livsfarligt med rykten..
Så vi håller tummar Pärssinen är tillbaka snart
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-09-30
mikenomad:
Tycker också Skogs blivit bättre.
Hade inte han en trasslig försäsong också som kan ligga honom lite till last så här i inledningen. Vad vet vi mera?? Troligen inte allt.
Tycker absolut han var värd en 3:a igår. Och Nej inte en ny Jäger.
Persson var usel i 2 första matcherna, kommer mer och mer även han.
Tror vi får försöka se framåt och att laget spelar ihop sig mer och mer vad det lider.
Fast jag tycker det är skönt att vi alla har olika åsikter om saker! ;)
Tycker också Skogs blivit bättre.
Hade inte han en trasslig försäsong också som kan ligga honom lite till last så här i inledningen. Vad vet vi mera?? Troligen inte allt.
Tycker absolut han var värd en 3:a igår. Och Nej inte en ny Jäger.
Persson var usel i 2 första matcherna, kommer mer och mer även han.
Tror vi får försöka se framåt och att laget spelar ihop sig mer och mer vad det lider.
Fast jag tycker det är skönt att vi alla har olika åsikter om saker! ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-09-30
Suzuki2:
Det jag fick höra innan match ang skadorna var att:
Styf var på G...Han sa även själv att det kändes bra.
Kanske törs man hoppas redan imorgon.. eller inte...
Lehtonen svängde det för, ena dagen bättre, andra sämre..
Pärssinen sa challe att vi nog fick räkna bort ett tag, tyvärr..
Vad det innbär vet jag inte då vi inte frågade om det var någon "annan" skada!!!
Det jag fick höra innan match ang skadorna var att:
Styf var på G...Han sa även själv att det kändes bra.
Kanske törs man hoppas redan imorgon.. eller inte...
Lehtonen svängde det för, ena dagen bättre, andra sämre..
Pärssinen sa challe att vi nog fick räkna bort ett tag, tyvärr..
Vad det innbär vet jag inte då vi inte frågade om det var någon "annan" skada!!!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
jonmannen:
Klart vi har vitt.
Om jag kommer ihåg rätt (vilket inte är säkert såklart)
Så är det så att bortalagen byter matchställ då de liknar det besökta hemmalagets alltför mycket. Strumpor, tröja mm..
Så jag tror nog vi får se Timrå i vita ganska ofta i vinter.
Klart vi har vitt.
Om jag kommer ihåg rätt (vilket inte är säkert såklart)
Så är det så att bortalagen byter matchställ då de liknar det besökta hemmalagets alltför mycket. Strumpor, tröja mm..
Så jag tror nog vi får se Timrå i vita ganska ofta i vinter.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Tycho: Är det verkligen det????
Tror jag läst mig fram att det är borta måndag + tisdag
Speldagar för SM-slutspelet
Kvartsfinaler
Kvartsfinal 1, tisdag 11/3 19:30
Kvartsfinal 2, torsdag 13/3 19:30
Kvartsfinal 3, lördag 15/3 18:30
Kvartsfinal 4, måndag 17/3 19:00
Kvartsfinal 5, tisdag 18/3 19:30 (ev)
Kvartsfinal 6, torsdag 20/3 19:30 (ev)
Kvartsfinal 7, lördag 22/3 18:30 (ev)
Tror jag läst mig fram att det är borta måndag + tisdag
Speldagar för SM-slutspelet
Kvartsfinaler
Kvartsfinal 1, tisdag 11/3 19:30
Kvartsfinal 2, torsdag 13/3 19:30
Kvartsfinal 3, lördag 15/3 18:30
Kvartsfinal 4, måndag 17/3 19:00
Kvartsfinal 5, tisdag 18/3 19:30 (ev)
Kvartsfinal 6, torsdag 20/3 19:30 (ev)
Kvartsfinal 7, lördag 22/3 18:30 (ev)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad 2008-01-31
actionleif:
MM såg Abrons resultat i "matchtips"
Han verkar INTE nöjd över detta med Frölunda, Nubben å allt...
MM såg Abrons resultat i "matchtips"
Han verkar INTE nöjd över detta med Frölunda, Nubben å allt...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
actionleif:
Inget speciellt vad jag vet.
Han tackades av efter säsongen ifjol med blommor och en tavla.
Dagbladet säger annat..
Inget speciellt vad jag vet.
Han tackades av efter säsongen ifjol med blommor och en tavla.
Dagbladet säger annat..
Timrå IK > Sv: Förslag till nya regler?
fighter:
Tycker också den nya icingregen verkar vettig. Iallafall så här vid första fundering.
Det med kvalserien har jag inte riktigt funderat klart på!!
Tycker också den nya icingregen verkar vettig. Iallafall så här vid första fundering.
Det med kvalserien har jag inte riktigt funderat klart på!!
Timrå IK > Sv: Någon sanning i detta?
Dalan:
Ja men det "lilla" gör så mycket så det blir samma ramsor både uppåt och neråt!
Fortsätt gärna!!
Ja men det "lilla" gör så mycket så det blir samma ramsor både uppåt och neråt!
Fortsätt gärna!!
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Paddan:
OK och de som satt på långsidan närmast Timrå klacken hörde inte modo..
Så så är det väl då..En sida var???
OK och de som satt på långsidan närmast Timrå klacken hörde inte modo..
Så så är det väl då..En sida var???
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
shinzawai: Hmmm
Det var de röd-vita som fick allt beröm på radion i vart fall...
Och jag hörde då bara oss själva!!!
Det var de röd-vita som fick allt beröm på radion i vart fall...
Och jag hörde då bara oss själva!!!
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Skarin: Tycker att Dalan (mfl.) gjorde ett rätt bra jobb med att få hela klacken iordning i Ö-vik sist..Det vore toppen med en sådan insats igen...
Eller???
Eller???
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
AM: Det sista jag hörde var att han fick åka till sjukhuset, har ingen mer info....
1 · Nästa
Men visst kommer nåt att stå!!!!