Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Men för guds skull vilka kommentatorer låter ju som öppet mål så fort nån närmar sig målet..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-10-05
RocknRolf2: Lite jobbigt o höra på ja..Det e ju målen som räknas..
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2006-09-21
Johan J: Mjo han har ju inte börjat lysande direkt..
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2006-09-21
Johan J: Fy fan han va ju inte direkt bra mot Lhc heller
Timrå IK > Sv: Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9
Johan J: Ingen dum ide förutsatt att det alltid e Timrå som vinner
Timrå IK > Sv: Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9
gud: Typ om ni samlas på nån särskild plats innan match t.e.x
Timrå IK > Sv: Matchtråd Timrå IK - Modo 19/9
En fråga är det nån som har koll på 031 delen av TIK..Lite närmare till Gbg än Timrå för mig..Vore ju kul o gå på en match med nåra fler tikare ..
Timrå IK > Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
MB: Precis vad Timrå behöver .Nån som vågar ryta till o visa lite jävlar annama
Timrå IK > Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Vi måste få hem Hedström igen han vore guld för laget
Timrå IK > Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Efter denna matchen börjar jag undra om vi har där och göra endå?
Brynäs IF > Sv: Indianerna - Tigrarna 6/2...
Fy fan det tar emot men får väl gratulera till vinsten iaf (det va på tiden mot frölunda)
Timrå IK > Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Bragd-Birger: Håller med .bland dem sämsta jag hört..
Timrå IK > Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
steve_h: synd att det verkar göra så mycket att styf och koskinen e borta
Timrå IK > Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Bragd-Birger: Japp bara köra järnet..Hade inte räknat med poäng denna matchen men jag tycker det låter lite slappt som om dom inte riktigt orkar eller vill stå upp..Jag vet att dom försöker men det känns förjävligt..
Timrå IK > Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Herminator: Jo ..lite synd att det e för sent bara 4-1 nu ju..
Föregående · 2 · Nästa