Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Besvikelsen känns total ..även om det inte e kört dock men det känns inte bra detta..
Timrå IK > Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
arf: Klarar bif stå upp mot frölunda borde ju vi iaf orka stå bättre mot lhc
Timrå IK > Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Tycker det e rätt slappt o slarva så i detta läget..Viktig match detta jue
Timrå IK > Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Haha snubben på radion sa det blev dödstyst ..Det va ju fan inte mer jubel när Lhc gjorde mål..
Timrå IK > Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Nu rycker vi upp oss och gör 2 mål i mitten perioden :)
Timrå IK > Sv: Linköpings HC-Timrå IK 06-02-06
Bara hoppas dom e med från start så vi inte behöver kämpa ur underläge från början som så många gånger förr
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
RocknRolf2: Sant men 2 skitmål pga avslagna klubbor..Mer otur kan man knappt ha..Aja nu känns det iaf lite bättre när jag ska dricka mig dyngrak..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Aja gubbarna kämpade iaf otur vid 2 mål med skitklubbor 1 poäng e iaf klart bättre än förlust jag e rätt nöjd endå..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
masterseb: Det e fin fint står sig resultaten e vi på slutspels plats jue :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
tikpower: Det tar ett litet tag innan det kommer ska ju buffra lite..beror på vilken uppkopling man har
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Nu tar vi nya tag o petar in 2 puckar i sista perioden..KÄMPA TIMRÅ KÄMPA
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: Ja vad ska man säga ..Bara kämpa som fan nu o peta in en puck nu direkt..Denna matchen e ju ett måste när dom andra resultaten går Timrås väg knappt så man tror det e sant
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: Det e nästan så jag tror jag e full trots ett par öl bara :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Dream Team: Fan på tiden med lite flyt för Timrå ..tycker vi kämpat i uppförsbacke å motvind nästan hela året..det känns iaf så
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Greven: Han kanske smygläste här imellan bytena o såg vad jag skrev
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Denna mäniska skulle dom skriva livstidskontrakt med ..Tack Manderville
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Vore ju kalas om både DIF,MIF,BIF fick smisk idag o vi vinner :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
RocknRolf2: Tycker det e lite dåligt av han i denna viktiga matchen..e ju nästan bara måste matcher kvar om det ska bli slutspel (vilket det ska bli)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2006-02-04
Som om inte lule e svåra nog!! Så klantar Svoboda till det
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
Jahapp då blir det till och hålla på Luleå idag och hoppas Brunass får smisk som satan så dom kommer ner till sin vanliga sega nivå igen.Flytet dom har kan ju inte hålla i sig hur länge som helst dom har ju överpresterat i 9 matcher nu
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Sune: Det e möjligt men det känns iaf så..Hur många uddamålsförluster har vi inte egentligen 10-12?
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
mikenomad: Mmm tycker vi haft lite otur menar hur många hedersförluster har vi inte i år?Tänk om vi kunde fått med några pinnar i några skitmatcher tidigt på säsongen då hade läget sett riktigt bra ut..Men jag tror ändå på slutspel får ju hoppas hela laget gör det oxo!
Föregående · 3 · Nästa