Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Det är dags att agera
Taurus: Mailbomba styrelsen eller göra en namnlista som kräver Linkans omedelbara avgång.
Timrå IK > Sv: Det är dags att agera
Käkar alla pappersmassa där uppe? Ut med Linkan NU!!! Snubben är ju en katastrof!
+ 1
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: I denna matchen stack han ut då han inte hade samma speed i benen som de andra/nya i laget. Fick jobbiga flashbacks från hur tempot såg ut rent allmänt ifjol (dåvarande hela laget alltså). Alltså tycker jag även han borde ha bytts i fjolårsstädningen. Dock med ett bättre substitut så klart.
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: Kolla repriseringen av matchen där Granath blir ifrånåkt i sin back-checking (ett antal gånger). Helt annan sprutt i benen på de flesta andra i TIK om man jämför med ifjol (positivt javisst!). Vet inte om du är någon självutnämnd hockeyguru här eller om du bara råkade slumra till över virrepinnen med jämna mellanrum?
+ 1
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Granath har ju ingen snabbhet. Trodde det var Jokela eller Kolan som kommit tillbaka.
Annars såg det klart mycket rappare ut i benen överlag + lite mera oväntade mönster i PP.
Granath skulle ha skickats med i storstädningen av chipsligan, men då blir han kapten istället????? Han var ju kass i fjol också.
Annars såg det klart mycket rappare ut i benen överlag + lite mera oväntade mönster i PP.
Granath skulle ha skickats med i storstädningen av chipsligan, men då blir han kapten istället????? Han var ju kass i fjol också.
+ 1
Timrå IK > Sv: SSK-Timrå i Gnesta
Domarn var BEDRÖVLIG! Klart att grabbarna tappar fokus med en sådan pajas på isen. Sluta upp med dessa utländska domare genast!!!
Timrå IK > Sv: Försäsongen 2011
Johnny Bravo: Nej, men man kunde tro det... Var den där Sundsvallsnissen.
Timrå IK > Sv: Försäsongen 2011
Klart snurrigt med de gamla tröjorna ikväll.
Lundström var en positiv överraskning. Sämst var 9:an som yrade omkring och såg vek ut i närkamperna.
På´t igen på torsdag i Gnesta av alla ställen.
Lundström var en positiv överraskning. Sämst var 9:an som yrade omkring och såg vek ut i närkamperna.
På´t igen på torsdag i Gnesta av alla ställen.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Råkade sappa förbi reprisen av gårdagens match. Under den sketna minuten jag kollade (min 2 - 3 i P3) gav först Jokela bort pucken i egen zon tätt följt av detsamma från Skogs (vad fan gör han kvar i laget efter fjolårets flopp?) och som avslutning en "puck-out" av Murley. Fantastiskt!!!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Crippe verkar ju halvpantad. Inget raketforskarämne där direkt...
Timrå IK > Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Åkerblom i 6e: Ett riktigt praktsvin! Njuter idag...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
RTS: Knappast!!! Han kan inte dölja hur partisk han är när TIK möter Modo... Modoit så det stänker om det!
Timrå IK > Sv: Introlåt
ersson: SAMMA SOM FÖRRA SÄSONGEN!!! Specialskriven enbart FÖR TIK och inget annat lag!!!
Länkar:
YouTube - TIMRÅ IK intro
YouTube - TIMRÅ IK intro
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-02-08
Men hur kass är inte den där MOE???? Varje gång han agerar på planen följs det av publikens "neeeeej". BORT, BORT, BORT!!!!!
Timrå IK > Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
purpleburn: Och MOE för guds skull. Bort bort bort!! De kanske söker bartender på någon Sundsvalls krog? Hört han gillar dem bättre än EON ändå
Timrå IK > Sv: Positiva tråden
En enda ynka trepoängare på bortaplan under en hel säsong!! Och in i kvalserien med det i bagaget. Hurra!! Går nog finfint...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2010-01-14
John K: leder vi med 3 mål och det är 2-3 minuter kvar sitter man ju med hjärtat i halsgropen ändå....
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-01-07
Men våga och vinn då muppar!!!
Hur många öppna mål är Hynning uppe i nu?
Hur många öppna mål är Hynning uppe i nu?
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Usla jävla lån också. Båda sög stenhårt. Linkan... killen med stenkoll...
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Vem faaaan var muppen i zebratröjan??? Någon som har hemadressen?
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-12-03
Moe får sluta dricka filmjölk och gå över till havregrynsgröt
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Challe i AB:
Hur mår du just nu?
– Jag är härdad. Det såg nästan likadant ut förra säsongen och under min första säsong som tränare i Djurgården låg vi sist nästan hela tiden.
Alltid varit kass ledare med andra ord....?
Hur mår du just nu?
– Jag är härdad. Det såg nästan likadant ut förra säsongen och under min första säsong som tränare i Djurgården låg vi sist nästan hela tiden.
Alltid varit kass ledare med andra ord....?
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Får göra som mina bröder och börja hålla på Sundsvall istället. De vinner ju åtminstonde. Tvekar på att TIK slår Leksand idag.
Timrå IK > Sv: Sparka Challe
RED DEVILS: Och vi behöver en ny förste målvakt som kan vinna matcher åt laget också. Kapanen, var är du?
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Olle: Sparka Moe, Skogs, Challe och vinpimplarn från Frankrike NU!!! De SUGER
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Fyyyy Faaaaan va jävla kasst lag! Ramlar, felpassar.... Nä satan vad jag inte ska gå och utsätta mig för en förnedring på lördag
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2009-10-24
Vi har tyvärr ingen matchvinnande målis. Stort sett mer eller mindre målvaktstavla i varje match oavsett vem som står.
Föregående · 3 · Nästa