Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Alltså seriöst! Vad är det för amatörer som får sköta en hel kommun??? Den där kommunen toppar sig själva gång på gång men hur amatörmässig man får vara!! Skrämmande!!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vad står det i denna samt den om nya skatteskulden? Har provat LIKA st på FB, men det funkar dock inte att se som någon tipsade om nedan.
Timrå IK > Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Johan J: Nu var det ju tydligen hon som var i lokalradion och sa det hon sa. Kan väl knappast vara något manus hon läste från, utan det kom från hjärtat.
Timrå IK > Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Tur man inte bor där uppe längre. Vilken jävla pajaskommun. Kan Ewa & Co visa sig i Medelpad efter att ha agerat så otroligt inkompetent?
+ 18
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle Nilsson: Har noterat att folk från Sönnsvall säger Timjå när de ska håna. För någon som bor utsocknes är det svårt att lista ut varför? Dialektissue eller vad?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Asplöven HC 2013-10-03
Ska det vara så jävla svårt att skära ned på antalet utvisningar när man sänks av detta match efter match???
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2013-09-27
Hur fan kunde de ta tillbaka Eric Moe?? Usel senast han var i klubben och urusel nu. Moe - det finns andra yrken som du kanske är bättre lämpad för...
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gäller inte detta längre?
24 september:
18.55, Viasat Hockey/HD: Rögle–Oskarshamn
19.00, Viasatsport.se/Viaplay: BIK Karlskoga–Timrå
Kommer bara till Pingis och Badminton...?
Timrå IK > Sv: Timrå IK:s ekonomi
Vilken jävla tur att man flyttat från stjärnkommunerna där uppe. Bara tanken på att människor som Tony ens kommer nära makten gör mig riktigt rädd. Nej, en mattekurs och webdesignskola ligger först på agendan är jag rädd för min bäste Tony Andersson! Ryyyyys...
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
Laken: Med Dahlroth inne kan det bara sluta på ett sätt. Och Dijonsenap (vad fan han nu heter) och en dribblande Erixon...
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
Verkar som Huss har missat i vallningen. Många som ramlar...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
Bad_Brett: Vad fan gör du här?? Ni har ju semester... Men det är ju klart, finns väl inget annat att göra i den där hålan.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
Fy fan vilket säckgäng! Friberg, Dahlroth, Dijonsenapen jeeez. Kan de inte kolla om det finns några korpenlirare på läktaren under pausen?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2013-02-26
Är det någon som kan fixa fram en emailadress till Sören Persson?
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22
Blizzard: Bäckström är alltid urkass! Liksom Dahlroth
+ 1
Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
T T: Tack TT!
Helt vansinnigt. Man måste boka Viasat Hockey ett helt år trots att man bara vill ha en månad och dessutom betala för en helt hockeyfri sommar???? SKANDAL!!! Så får man inga nya kunder.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
zita: Så sant. USEL spelare. Åkte som han hade en dildo i röven eller ett spadskaft längs ryggraden. Eller både och (mest troligt)...
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: HaHa. Ja han var verkligen USEL! Åka skridskor med raka ben??? Ser idiotiskt ut!!!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
Inte nog med att laget håller 90-tals allsvensk klass, musiken är bedrövlig också med Grunge och Hip-Hop??? Hallå, det är 2012!!!
Timrå IK > Sv: AVGÅ PERRA!
Undrar om Linkan är stolt över sitt lag bygge? Hur fan kan man ta in Hagos på 3 år för 150 000 i månaden??? Murley???? Målvakterna????
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-12-28
Hoppas de byter ut pucken mot en badboll tills nästa gång Lundström ska stå
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2011-12-11
Absolut INTE Moe!!! Han var en katastrof senast i TIK. Känns som Murley gjort sitt också. Riktigt usel igår. Högström, bort, bort, bort!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kan fortfarande inte smälta hur otroligt urusel Högström är.... Vad gör han kvar i laget?
Timrå IK > Högström UR USEL!
Sa det redan efter att ha sett träningsmatcken mot AIK i Sollentuna. BÄNKA!!!!
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
Fy fan vad uselt jävla lag vi har! Ny målvakt är ett MÅSTE till KS!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
Vi behöver en förste keeper PUNKT! Riddarn blir bra som backup och ni vet vem kan spela i något korplag.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
RocknRolf2: Ja byt målvakt innan det är för sent. Killen ser helspattig ut.
+ 1
Föregående · 2 · Nästa