Inlägg: 1233234
Svarskommentarer
Sv: Positiva tråden
En enda ynka trepoängare på bortaplan under en hel säsong!! Och in i kvalserien med det i bagaget. Hurra!! Går nog finfint...
Men, om du ursäktar. Nu ska jag gå och hämta upp mitt polska trälim som kom med posten idag. Nej, det är inte NASA men...kör man det direkt i venen torde det ta skruv. Räknar med att mina barn hittar mig i fosterställning nere i källaren i morgon bitti, snarkandes i min egen avföring.
God afton, proletärer. Nästa bortamatch vinner vi! TRUSTEN ME HARDEN!!!!!1