SaggeBoy: Ja hoppas. Är det nån som har länken med intervjun med Scott?
Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Får man inte sälja biljetter här inne? Varför togs mitt inlägg bort?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: 106 matcher ( inkl slutspel förra året) 80 vinster, blir det väl? Sjuka siffror 💪
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10071}: Nån som vet var man kan se the playoffs alla delar?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10491}: Vilka speldatum har Brynäs i kvarten. Kvart 1,2 eller 3,4. Nån som vet?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Silverberg, Gunderson, Bissett ja det är dom absolut värda 😁
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Groggfinken: För mig har finalerna -93,-99,-2012 fastnat och då spelare som Dackell,Huss, Smurfarna, Djoos,Bisset, silverberg,Gundersson.
+ 3
1 · Nästa