Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season
BurkLeffe: Jag som känner JonteD skulle säga att ni skulle bli polare direkt. Samma galenskap men fina grabbar. Det är en jättetrevlig Timrå-gubbe. Generös och jag känner att jag måste betala igen en dag :-)
Sv: Silly Season
Costanza: Det finns bara ett läge. Tror du att jag och JonteD kan bli kompisar om han får spöa på Leif lite först?
+ 1
Sv: Silly Season
Costanza: Men jävlar! Synd att jag bränt mina broar där haha. Kan George bjuda farbror Leif på lite drinkar du som har så jävligt med pengar? Jag har lite dåligt med tränarjobb nuförtiden.
+ 1
Sv: Silly Season
Costanza:
Jag tror så här nu.. svaren på våra spetsvärvningar får vi vänta ett tag på. Och det ger positiva vibbar....
Finalen är spelad i ECHL och direkt efter den presenterades det värvningar typ Fizer
AHL finalen är också färdigspelad och ganska snabbt efter den presenterades Gunler och Fhiilips för SHL lag.
Jag tror att Hinkens 2 sista värvningar kommer presenteras om max 2 veckor.
För nu 31 Juni får AHL spelarna besked från NHL hur deras kommande säsong kommer att se ut..
Jag tror att Hinken har klart med 2 starka namn som bara vill vänta på ert besked om dom kommer få någon chans att spela till sig ett kontrakt i NHL.
Om det inte blir ett positivt besked där så kommer dom direkt.
Typ som Woods och Dickinson.
Vid det här läget är nog SHL lagen klara med sina trupper också
Jag tror så här nu.. svaren på våra spetsvärvningar får vi vänta ett tag på. Och det ger positiva vibbar....
Finalen är spelad i ECHL och direkt efter den presenterades det värvningar typ Fizer
AHL finalen är också färdigspelad och ganska snabbt efter den presenterades Gunler och Fhiilips för SHL lag.
Jag tror att Hinkens 2 sista värvningar kommer presenteras om max 2 veckor.
För nu 31 Juni får AHL spelarna besked från NHL hur deras kommande säsong kommer att se ut..
Jag tror att Hinken har klart med 2 starka namn som bara vill vänta på ert besked om dom kommer få någon chans att spela till sig ett kontrakt i NHL.
Om det inte blir ett positivt besked där så kommer dom direkt.
Typ som Woods och Dickinson.
Vid det här läget är nog SHL lagen klara med sina trupper också
+ 1
Sv: Silly Season
BurkLeffe: JonteD är en av de trevligaste personerna jag träffat. Du måste försöka igen. Killen är kung. Bjöd George på dyra groggar på Allstar.
Sv: Silly Season
Costanza: JonteD har sagt att jag måste konvertera annars vill han inte prata med mig.
+ 1
Sv: Silly Season
BurkLeffe: Det är ett fritt land, det kunde ha varit värre. Skriv vad fan som helst!
Sv: Silly Season
Costanza: Ikväll ska Leif bli full har han tänkt, och kanske lite otrevlig också.
+ 1
Sv: Silly Season
MorganaLefaey: Vågformad var Niederbach frisyr. Och även Jonna Jintons nya hund. Många vågor.
Sv: Silly Season
Costanza: en du spräcker en räfflad extra tunn, är inte att "bryta mönster" även om jag tror vågformad är ett mönster.
+ 1
Sv: Silly Season
Zource: Allah är ju MoDoit! Ett par galningar till i truppen så kan vi avsluta Silly. Fönstret öppnar efter jul.
Sv: Silly Season
Bad_Brett:
Hade en lyckosäsong förra säsongen och lyckades levererade mycket poäng.
Har väl inte gjort större väsen av sig tidigare säsongee
Hade Hinken valt honom hade han fått mycket skit här inne.
Många här inne har mycket större förväntningar på soetsen som skall in...?
Hade en lyckosäsong förra säsongen och lyckades levererade mycket poäng.
Har väl inte gjort större väsen av sig tidigare säsongee
Hade Hinken valt honom hade han fått mycket skit här inne.
Många här inne har mycket större förväntningar på soetsen som skall in...?
Sv: Silly Season
Willow: Jo men vi har tillräckligt med tanks. Vi behöver någon som kan bryta mönster.
+ 1
Sv: Silly Season
Bad_Brett: Diaco var grym. I alla fall tills de mötte SSK då han var en no show ungefär som Kelleher mot BIK.
Trot vi kommer satsa mycket mer på spelvändningar nu när vi har backar med spelsinne och rappare skridskoåkning så en sådan där hade kunnat vara intressant.
Trot vi kommer satsa mycket mer på spelvändningar nu när vi har backar med spelsinne och rappare skridskoåkning så en sådan där hade kunnat vara intressant.
+ 1
Sv: Silly Season
NuMo: Förstår inte varför inte Hinken värvade Dzhaniyev. Förutspår att han kommer ha lekstuga på samma sätt Diaco. Tror det hade kunnat bli en ny Riley Woods.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen:
Fan... Det händer grejor nu i SHL..
Brynäs Gällstedt vill utomlands och bryter k8ntraktet efter den här säsongen...
Nubben ser slutet på sin tid i Timrå.
Nu skall han leta en ny sportchef..
Jag tror att det blir Z: a?
Fan... Det händer grejor nu i SHL..
Brynäs Gällstedt vill utomlands och bryter k8ntraktet efter den här säsongen...
Nubben ser slutet på sin tid i Timrå.
Nu skall han leta en ny sportchef..
Jag tror att det blir Z: a?
Sv: Silly Season
jonteboy:
Absolut. Det var som sagt nära att han kom hit med familjen när han var yngre.
Jag har själv träffat hans far Robert ett par gånger på seminarium där vi ätit middag med varandra och pratat om Roberts tid i Sollefteå, där jag följde varenda match eftersom jag bor där.
Otroligt ödmjuk och trevlig man. Tiden i Sollefteå beskrev han som en av hans roligaste.
Nu har ju Mattias för länge sen passerat zenit för flera år sedan och är inte intressant för oss. Men släkten i Ö-vik är ändå anmärkningsvärd med deras idrottsliga gen.
Jag tror han lägger ner sin karriär nu och ägnar sig åt familjen och pingstvänneri.
Absolut. Det var som sagt nära att han kom hit med familjen när han var yngre.
Jag har själv träffat hans far Robert ett par gånger på seminarium där vi ätit middag med varandra och pratat om Roberts tid i Sollefteå, där jag följde varenda match eftersom jag bor där.
Otroligt ödmjuk och trevlig man. Tiden i Sollefteå beskrev han som en av hans roligaste.
Nu har ju Mattias för länge sen passerat zenit för flera år sedan och är inte intressant för oss. Men släkten i Ö-vik är ändå anmärkningsvärd med deras idrottsliga gen.
Jag tror han lägger ner sin karriär nu och ägnar sig åt familjen och pingstvänneri.
+ 1
Sv: Silly Season
NuMo: Bara en VM-kommentar här, men det blir ju 16-del mot Norge. Förlängning och Crazy Eyes Ayari lägger bollen till Gyökeres som sätter den ribba in. Stället går Bananaaass!
+ 2
Sv: Silly Season
jonteboy: Pekka Jormakka erbjuds nu till svenska klubbar både i SHL och hockeyallsvenskan, forward med fina meriter dock ingen ungdom.
Sv: Silly Season
NuMo: Vet att han aldrig litat här, menar att jag har för mig att han var supporter som ung.
Sv: Silly Season
Willow: Blir säkert C+sniper från ECHL som snittar 1 PPG i serie och slutspel om vi slantar upp ur Plånkan. 7 juli verkar vara ett datum då AHL kan erbjuda dem kontrakt och de blir free agents. Rätta mig gärna, bara fick fram det nu.
+ 1
Sv: Silly Season
NuMo: Jag vill verkligen inte ha Tedenby. Han utvecklades inte som man kanske trodde när han slog igenom. Då hände det massor kring honom och han tordes utmana mest hela tiden. Dessutom hade han en skridskoåkning som då såg väldigt bra ut. Det är inte så han sett ut sedan han flyttade tillbaka till HV...
Det känns som att HV haft kvar honom de senaste åren då han haft så hög lön att man inte kunnat bli av med honom, utan då satte man honom i tredje eller fjärde där han gjorde minst skada.
Det känns som att HV haft kvar honom de senaste åren då han haft så hög lön att man inte kunnat bli av med honom, utan då satte man honom i tredje eller fjärde där han gjorde minst skada.