1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508088 inlägg · 4189 ämnen
3039726 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Jag tänker inte säga något om hans flytt till Luleå
men jag kan säga mycket om hans prestation eftersom jag ser i stort sett alla Luleås matcher och även om Isac haft några rätt bra säsonger bakom sig så är han verkligen inget ämne för NHL.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: TIK har alltid myglat med siffrorna. Gjorde +1 mille resulat då de var skyldiga 46 mille. Kullis gäng lever på lånad tid.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Är det nån tränare som bör kunna trolla med knäna så är det Gath

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Copy paste trollade bort att man gick back 1,8M kronor. I sig inte anmärkningsvärt om man inte redan hade så litet eget kapital.
Hur ska det gå i vinter med affischnamnen borta?

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Gällande omsättning och kapital :
14. Timrå 131,2 miljoner kronor (+4,0)
Resultat: 1,8 mkr
Eget kapital: 7,8 mkr
EK/omsättning: 5,92 %

Kommentar: Lägst omsättning i SHL och en av två klubbar (Linköping den andra) som ligger nära elitlicensens kapitalkrav.

Sälja Hartmann känns lite desperat. Det lär bli en lång vinter för supportrarna om inte Gath trollar med knäna.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Var en snubbe bredvid mig igår som försökte köpa några nummer på ett chokladhjul via kreditkort, men köpet nekades.

Tänkte för mig själv: Det här måste vara en riktig TIKare!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jag var på Liseberg igår. Lyckades få min Färjestad-kompis att sjunga Modolåtar när vi åkte bergochdalbana.

Modo berör!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Noterar att Isac Hedqvist förblir odraftad. Han som hoppades på en sen tingning nu när han fått spela för Tre Kronor osv.

Så kan det gå när man ska lajva Jokkmokks-Jocke - nu evigt fast i kallhålet oavsett vilka siffror som produceras. Grattis, Isac!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Ja, naturen och Gud gör plats för de två gigantiska Hinken-värvningarna som snart landar där.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Är det Modos nye förstacenter som håller på att göra entré?

3039726 · »

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB