"Matchen mot MoDo var en match där KIK visade vad som finns i denna trupp. KIK-spelarna pressade, enligt mig, seriens i särklass bästa lag, var i långa stunder bättre än MoDo. Fart och finess, fysik och lagspel, en grön hockeymaskin"
{9742}: Det är sant, hockey är känslor och det ska vara gruff men vi är så pass mycket bättre då vi behöver inte bete oss som Löven, Karlskoga och Nöff nöff hockey som vi mötte idag. Hur fan kunde Bernhardt få crosschecking när de var på Nygren? Hur kunde Gaph (Gath) få skrika som han gjorde?
Bäst vad när Aagard fick sätta den efter allt käbbel med deras Kopacka var det? MoDo har bra balans denna säsong med nöffandet och bökandet 👌🏻
{9742}: vi kan lugnt konstatera att det inte gynnas att vara ett spelande hockeylag och ha en coach som förordar skridskoåkning och vackra mål från de styrande i hockeyn. De ska gruffas och nöffas från lag som inte hänger med med domarnas goda minne. Idag var det sämsta jag sett den… derbyt i lördags 😅
{7639}: Djurgården fick inte alltför vacker kritik av kvällsblaskorna, deras som vi vet dyrinköpta fixstjärnor är ointresserade av att ta i och göra jobbet för laget, typisk köpelagsmotivation Garpen lär väl få till det snäppet bättre, men vi får se om de når upp till MoDos laganda och moral senare i år?!
1. Vi spelar av tredje riktigt stabilt.! 2. Nygren gör sin klart bästa match, riktigt kul att se! 3. Vårt bortasupport galet imponerande som vanligt! 4. Daggen hatar MoDo, vi älskar dig Daggen!
{9233}: Underbart, vi har alla domslut mot oss?? NÄe, sluta med den skiten, vi är bara bäst, hatar att folk alltid villt ro att vi har alla domare mot oss. Inte, så. Vi är bäst, inte svårare än så
"Matchen mot MoDo var en match där KIK visade vad som finns i denna trupp. KIK-spelarna pressade, enligt mig, seriens i särklass bästa lag, var i långa stunder bättre än MoDo. Fart och finess, fysik och lagspel, en grön hockeymaskin"
www.svenskafans.com/hockeyzon/mycket-kik-bra-och-nara-men-netterbergs-enda-spets-kik-mal-inte-nog-for-att-bryta-651757