Lumber Jack:
Äääh, vaddå hokkyrelaterat? Bilden är tagen i Upplands-Väsby. Vilda Väsby kan inte spela hokky. Dessutom är det finkultur, din barbar.
Paddan:
Tja, jag har en hel julkalender på kylning. Ska nog ta mig en veckoranson i kväll.
65selander:
Hoegaarden är så äcklig så det får mig att hulka bara jag tänker på det. Nä, själv ska jag nog dricka en Zeunerts Julöl och så får jag väl ta av det som finns. Carlsberg, Mariestads, Staropramen och Starobrno.
Sen lär det väl bli en Talisker eller en Ardbeg också. Måste ju grunda inför morgondagen. Då är det julfest med jobbet. Fördrickning vid 17.30, Mammas Salonger vid 19.00 och sedan får vi se vad det blir.
65selander:
Behåll du ditt veteöl för dig själv, så kan vi andra dricka något som smakar gott och som inte gör en så mätt. 3 veteöl är som 10 vanliga. Det är ju pocenten man vill åt, Helge!
65selander:
Jodå, men Stout smakar inte skit, till skillnad från Hoegaarden.
65selander:
Zeunerts julpilsner är årets bästa. Jag älskar den, helt enkelt. Såg för övrigt att den var en av tre som fick 5+ av Aftonblaskans smakjury.
Frisco:
Då känner du mig väldigt dåligt. För hem lär jag inte åka efter Mammas Salonger i morgon. Mer troligt blir det att gå på Harrys, O'Learys eller så blir det efterfest på någon balkong.
Frisco:
Det där snacket om att storleken inte har betydelse passar inte in i det här samtalet.
Frisco:
Mindre än två timmar kvar, och inte ett enda nyförvärv. Kvalserien närmar sig. Hoppas styrelsen och Co är nöjda nu!!!!!!!